2017年11月8日星期三

金姆指米線 @ 九龍灣 ( 8-NOV-2017 )

我今次要 BB 辣  



估唔到咖哩汁好辣   可惜我食唔到啦 



( 8-NOV-2017  WED )

今朝每月一到喇   感恩個肚又無咩嘢   只係好輕微嘅唔舒服   無作嘔嘅感覺   反而仲覺得肚餓添   感恩感恩 ~

早餐食芝蛋治   要食飽啲   因為唔知一陣仲有無胃口食嘢嘛 ~



菇場唔太忙   咁就好喇   可以休息下   今次食定止痛藥   唔知係咪咁嘅關係   所以今日都 OK 喎   只係攰啲 ~

Lunch Time 食吞拿魚包   好在朝早買定咋   估唔到有肚餓嘅感覺   實在太好了 ~

仍然 Hea 過   只係好想食甜嘢   咁又開咗包橙汁同朱古力曲奇餅做下午茶   呵呵 ~



放工即走喇   里奧大人去完拎淘寶嘢就過九龍灣   可以幫我掛號   我去到等多陣就有得睇呢 ~

醫生話我面青唇白   問我有無驗貧血 ?!   我話未驗   又問有無睇開相熟嘅婦科 ?!   我話有   佢成日都會問我有無 Check 依樣 Check 嗰樣   感覺係要我去佢介紹啲化驗所咁囉   已經唔係第一次咁   我唔係咁鍾意呢樣嘢 ~

感恩今晚仍然有胃口呀   但要食熱嘢   所以去食米線喇 ~

食完就番屋企   之後沖涼休息喇   感恩個肚又 OK 喎 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言