2018年8月1日星期三

DAY 5 (PART 1/2 ) 萬步。台北 ( 29-NOV-2017 )

DAY 5 (PART 1/2 )  ( 29-NOV-2017  WED )

今朝仍然 9 點半起身   瞓近窗邊真係比較熱   出面就凍好多   但我都係鍾意瞓窗邊   因為唔怕碌落床   哈哈 ~

沖埋涼就去食早餐   諗住試新嘢   但個 menu 唔吸吸引   所以去番丹提咖啡了 ~

又曬醒咗



都係果句   一開窗簾見到陽光就最開心   



呢盞燈唔係伸縮架   所以夜晚坐喺床頭睇嘢   都唔係話好夠光囉 



我鍾意食蒸餃   但我覺得呢 d 係午餐 or 晚餐   哈哈 



又去番丹堤



我好鍾意呢個嘢   我唔知叫咩呀   一震就知有得取餐   好方便呢



早餐來了   望到呆一呆囉   咁大份嘅 @@



好味道



份量好巨  



材料好豐富 (=好飽肚) 



食剩咗炒蛋同薯仔   真係好浪費   但真係食唔落   唉        



番上酒店抖陣   之後又周圍行下   終於去買杯黑糖珍珠鮮奶   好味道呀   唔怪得成日有人排隊啦 ~

胡椒仔幾有氣勢




開始忙了 



朝早食一個   真係可以頂半日



我番到香港睇張單   原來係叫 "珍煮丹"   我以為係珍煮母呀   嘩哈哈哈哈哈   好在無同人講咋   唔係比人笑死都似   哈哈



真係似珍煮母喎








個 mon 係咁不斷 sell 杯黑糖鮮奶  但確實好味道   哈哈    



送呢張卡比我



我反而覺得呢 d 唔太吸引噃



我飲黑糖珍珠鮮奶



買完就行去西門町   又好想食魯肉飯   我都覺得自己好有食力   同埋我知道每日會行好多路   所以我先敢咁樣食法咋   如果唔係唔會咁狼呢   哈哈 ~

行去西門町



入去 8 下   



馬仔無興趣呀




其實台北嘅地方都好古舊下



對面就係 "相機街" 



高雄銀行   下次有機會   入去睇下先     



我地一見有早餐食嘅店舖   就會影低   咁聽日可以試下嘛  



台北有浙江   又有中山   唔知以為喺大陸    





聽朝黎試下先 


唔想再食牛肉麵喇



蔥抓餅 




老字號 ?! 



呢條街無咩人行



好舊色嘅店舖





剪番個靚髮先   



三美呢座 building   應該都好有歷史 



唔好有阿強飛出來呀   哈哈 



台北按摩都唔平喎   45-50分鐘都要接近 HK$130



呢個塗鴉幾特別



紋身街



呵呵   又去買木瓜牛奶   




我超勁鍾意食蕃鬼荔枝   台灣叫 "釋迦"   我睇價錢係同香港差唔多一樣咁滯   正路應該喺台灣食係平 d 家嘛   除非你想新鮮食啦   否則唔會買     



我覺得台北 d 嘢真係貴咗好多呀 



@ 程味珍




佢地揀緊滷味 



都 full 哂喎



選擇唔多   




一張枱坐 2 個人真係勁舒服   要是在香港   分分鐘可以坐 8 個人添呀  




肥仔奶   哈哈



問阿姐係咪就咁出去夾滷味   佢態度唔係咁好話係   哼  



丸類就無咩興趣喇





老實講   我除咗夾咗半條白蘿蔔之外   其餘嘅甜不辣 豆腐乾同雞肝   我只夾咗 1 件咋   估唔到每樣黎一碟囉   可能最低消費啩   大嫂   今餐食到我好飽呀   哈哈哈哈



魯肉飯係好香   但真係超級無敵勁肥   反而里奧大人會話   又唔係成日食   一次半次無所謂   所以我鍾意同佢去旅行   甜嘢炸嘢肥嘢乜都會食   但番都香港就唔係咁 lu     



其實好唔明   點解唔抹乾淨先比客人   


撈埋一齊食   但就唔食 d 肥膏   




甜不辣無咩特別   但就特別飽肚啦 @@ 



雞肝好味   但成碟食就好滯囉   因為里奧大人唔食嘛 @@



豆腐乾都唔錯



白蘿蔔好甜呀   好味道




我覺得好勁囉   可以食得哂   所以要影相留念   哈哈   因為咁樣   頭先我買果杯珍珠奶茶係無飲過囉   希望唔好壞啦   哈哈      



我會讀金魚涮涮鍋



遮肉專門店啱我多 d   哈哈



好多人買咁喎   可惜我太飽   唔係都想試下



進入西門町



今日都熱架



其實苦瓜汁都好味道架   清清熱氣都唔錯



里奧大人又偷影   我當時做緊咩呢   哈哈   好似個傻婆咁



大家跟我讀一次 "斯敏顛"



條街無咩人行   幾咁舒服



尋晚喺呢間麥格子買嘢



周圍行 



峨眉街 



我對台灣護膚品有 d 抗拒   因為用到皮膚敏感   嗚嗚



里奧大人最驚我見到買衫嘅地方   哈



動漫   絕對唔啱我啦   哈哈 



中班時間   唔知係咩時段呢 ?!



里奧大人無啦啦行入去睇公仔



又出番去西門町喇 



住西門町都好方便



里奧大人好鍾意呢個 Nike Logo 




真善美劇院   係咪睇電影架 ?!



最鍾意影時間   今日氣溫 32度呀



一心去西門紅樓   但門口維修囉   所以有 d 失望   因為我特登叫里奧大人來影相嘛 ~

咁行入面 d shop   順便涼下冷氣   一唔落雨就好熱   不過我寧願熱   哈哈哈哈 ~

維修呀   嗚嗚嗚 



超勁愛麵包車 



入去睇其他嘢 



冷氣唔算勁   但好過無  



上去睇下



兔仔隻衰眼   哈哈哈哈



closed d 裝飾好得意呀



壓扁嘅玻璃酒瓶





文化界人士就有興趣



一場黎到   周圍睇下



可以入去睇就好啦





新舊交錯





睇見都熱呀   哈 





有緣再見 ~~~~



好靚呀 




好似一齊出黎出動咁



My dream car   仲要係里奧大人生日嘅車牌











走人 



又見警察局   





今日去大安區嘅敦化誠品   我以為係大安站   真係好在里奧大人睇位置咋   唔係就慘了   我真係路痴呢 



好多人咁





里奧大人成日覺得我拎本天書好重   所以佢影低想去嘅地方   咁我今日就唔駛拎天書喇   同埋今日主要係周圍行   基本上都唔駛帶天書呢 



深藍色係關愛座   所以又係無人敢坐啦   煩



落車 



我睇指示牌 ok 架   呵呵   但認路就。。。。。。



個捷運站好大 



夜晚黎到   上面無人行都幾恐怖   叫妳名就千奇唔好擰轉頭應佢呀   哈哈哈哈



行極唔完咁 



印度神遊好搞笑   哈哈 



我叫里奧大人扮佢   衰奧係咁話快 d 快 d   我話你夠成日要我咁影啦   之後佢話我影好快嘛   妳影就成個字都未影完   頂佢丫   又唔知自己扮得唔似要再影喎 @@ 



Minions 呀







我好鍾意月睇盒 



佢都好鍾意睇杯   杯呢家嘢   真係只可睇不可買   因為買唔到咁多呢   隻隻都鍾意喎  



聖誕節來了 







去到誠品   一坐就兩個幾鐘了 ~

我同里奧大人講係咪入錯地方呀 ?!?!  咁似商業大樓嘅 ?!?!   我以為係商場入面咋 













試食麵包





要買杯茶王提提神 



坐喺呢度睇書   呢個位置勁正   可以挨住睇書



好感恩今日買滿 NTD1,000 有 8 折   買咗 4 本書   即係平均 $8X 一本   里奧大人話抵呀   香港要買百幾蚊架 ~

又差唔多 6 點 lu






去旅行打的   里奧大人一定會上車先   話我上車先係好危險   如果司機立心不良, 一開車   佢就追唔到我了!!   



陰沉沉再加棵樹   有 d 恐怖   哈



原來台北都有好多教會   以前真係無留意呢



呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言