2017年11月27日星期一

萬步。台北 DAY 3 (PART 1/2) ( 27-NOV-2017 )

DAY 3 (PART 1/2)  ( 27-NOV-2017  MON )

今朝 9 點 20 分被陽光曬醒咗   咁我都起身 lu   反正我本身都預咗 9 點半起身 ~

沖埋涼就去食早餐   10 點去到 Dante   估唔到今朝 d 早餐好快到喎   可能平日關係啦 ~

好好天咁噃 



里奧大人以為右邊門可以穿過去隔離買麵包   



我最鍾意睇餐牌   叫完早餐都仲會繼續睇架   哈哈    



今日係平日關係   無尋日咁多人了   




地方都算闊落 



早餐到了 



個包好味道 



其實係芝蛋治   哈哈 



牛角酥都 ok   係腍咗少少   但反而里奧大人鍾意食咁嘅口感     



呢個組合真係好有罪惡感   但去旅行一定會比自己放縱下         



佢地排住隊放入我口啦       



食完就番酒店抖下   10 點 40 分出發去九份喇 ~

@ Dante Coffee 



全棟都係 Dante Coffee   無諗過咁大地方   哈    



成日睇錯 "三不通" 



我係認住 "和昌商旅"   而唔係認住 Relax 5



R 呢個英文字根本唔起眼



我覺得張枱好細   放咗電話 杯同熱壺都無咗半張枱了



里奧大人對拖鞋   永遠都係周圍擺   喺屋企都係咁   同埋對拖鞋永遠唔會拍齊擺好去的   奇怪   想扭住條腰着拖鞋嗎 ?!?!?! 



我地搭台鐵去九份   因為坐的士去係好貴   咁我地行去台鐵嘅台北車站上車又近   所以一定搭火車呢 ~

今日好好天呀   即係=熱   哈哈



沿住呢個方向就去 "臺北車站"火車站   而我地住嘅位置係捷運站嘅 "台北車站"   千奇唔好搞錯呀   哈



無咩人行嘅路   真係好舒服



車站有顯示巴士班次嘅時間



熱呀 ~~~~~~~~



見到好大片污雲   又好似想落雨咁



郵局車嘅車頭好得意喎



里奧大人叫我影   但唔記得影來做咩 




可能過咗番工時間   電單車唔算多



我成日覺得   佢地 d 頭盔唔係咁安全



去搭火車了



喺度散步都唔錯



11: 22pm   我好鍾意 d 建築物或者店舖有時鐘   咁唔駛自己睇手機時間   哈 



車站出面都好多的士



入火車站喇    





地方好大咁喎



好想食臺鐵便當   不過真係食唔落



突然覺得自己好高   哈哈



太飽肚嘅食物   睇下就算了 



嘩   個火車站好懷舊咁呀   所以順便影埋相   影到差唔多 11 點半   之後即去搭車   原來都幾繁複架   去到仲要睇下去邊條線   好在里奧大人問人咋   唔係我地會搭錯車囉   因為原來其中兩款火車係要買車飛   唔可以用優悠卡架 ~

靚呀   哈哈哈哈



左邊



右邊 



車站有面有好多店舖   可以喺度買手信呢 



露台 ?!?!





影到變哂型   但咁又幾有特色喎   哈哈   



其實我跳得唔高   係里奧大人高炒



唔係睇到鞋底   真係唔似跳起咗   嘩哈哈哈



唔熱嘅話   真係好鍾意有天窗嘅地方      



坐喺度等車 ?!?! 



最矮嘅電話亭係 for 坐輪椅嘅人士專用   好細心呀



 11 點 37 分喇



望邊個時間好呀 ?!?!?!   令到我好緊張   哈哈 



應該喺呢個月台



咁入到車廂就搵位座啦   之後見 d 人拎車飛出來   係劃位嘅車飛   我同里奧大人就勁驚喇   同埋里奧大人話頭先個女人同佢講   呢架火車係企都可以   咁都好 d ~

後尾好多人入車廂   有幾 pair 係遊客   我發覺原來好多都有我地咁情況   佢地都係無買劃位車飛架   我好感恩係我地坐嘅座位係無人買囉   因為前同後都有人買劃飛架 ~

車站內真係好舊式



@ 台北火車站




區間 叫 Local Train ?!



對面都好多人等車



呢邊仲多人   哈哈 



火車來了



有位就坐   之後全架車都 full 哂   



呢隻錶起碼 15 年以上   係我生日禮物呢   果時好興架   所以媽咪同家姐同里奧大人一齊夾錢送比我   所以好有紀念價值呢   但時間就壞咗囉   師傅話無得整番好 lu     



酒店 ?!



隻窗幾咁污糟   哈哈



天色灰灰暗暗   加埋呢 d 建築物   格外陰陰寒寒咁 @@   



設計咁特別嘅 



見到十字架



落雨嘅話   其實坐喺度都會濕哂



有條急流



一落雨   天氣真係明顯下降   不過 11 月啦   都應該涼涼地呢   哈 ~    

終於落車喇   到此一遊   下次未必再來   唔係咁鍾意坐咁耐車   因為之後仲要再坐一程車先到九份呢 



@ 瑞芳站



下一班火車   又唔知要等幾耐 lu





我地去 "西 " 出口 



閘口有職員   咁就唔驚去錯地方啦    



好少會寫 "廁所" 架喎



巴士路線



有哂公車號碼   咁搭車就好方便啦  



去到瑞芳站   咁見天書話打的都只係 NT$200   我同里奧大人睇嘅時候   以為睇錯呀   因為覺得好平呀   所以里奧大人都話打的上九份   同埋今日落雨濕濕   坐公車上山路比較危險呢 ~

車程好似 15 分鐘   所以好快到九份   第一次去九份係好熱   同埋無咩人架   我係邊行邊食邊影相   今次去到九份   感覺好似淪陷咁 ~~~~~~~

今次去就落雨濕濕   咩天氣都遇過哂   無撼啦   嘩哈哈哈哈



@ 瑞芳車站   外型設計老老土土   哈哈



里奧大人係都要我影張相   係咪好搞笑呢 ?!   





好多 "永和豆漿"



上山路   沿途都有唔少公車   



轉來轉去  



d 路唔係窄   但同樣唔係闊



呢間民宿叫 "天方夜譚"   好搞鬼呀   哈哈 





落車嘅位置



到九份喇   因為我地要搵巴士站去基隆   但落緊雨又太多人   所以里奧大人叫我企定定等佢



其實落雨濕濕又人多   唔好話食   連影相都無咩心機 ~

@ 九份舊道



里奧大人影低巴士站位置   



再影埋時間表   佢辦事我放心   嘩哈哈哈哈 



今次去九份   目的係影人   嘩哈哈哈哈   前後左右人人人



台灣好多店名都係用 "阿婆" "阿媽"   可能想有家嘅味道



里奧大人居然話唔食  



影張相都難   去旅行嘅大敵係多人   真係會無心機影相架



好記得第一次黎台北   喺夜市買來試   係好痴牙   但最離奇係我食咗一啖   之後就唔見咗   但我食緊架喎 @@



見唔見到前面都有好多人呀 ?! 



翡翠玉石 



梁身訂作 (娘禮) - 唔知咩來 



我以為 "娘禮" 係嫁妝添 



呢間 "阿信"   好多國語人買嘢   



九份有好多魚丸同芋魚老店   佐全場迫爆   不過我都唔會去食   因為人太多又迫   仲要排隊   所以唔好搞我喇   反正來到台北   間間都話係老店   始創店   第 3 代接掌   我又唔係台灣人   真係食唔到佢最原始味道係點囉 ~   

但一場黎到   點都要行下啦   同埋好在係有蓋遮住   咁都好行 d   唔駛比雨淋 ~

想睇有 d 咩食都難



無啦啦有架電單車落黎 @@



咁行到好上嘛   都係時候食嘢喇   見有間食店無人排隊   又坐咗幾枱人 ( 無人坐就唔入去架喇 )   環境都乾淨   咁就入去食   之後坐低無耐就全場滿哂 ~~

次次去旅行   我食完就要去放水   因為唔知將會行幾耐嘛   無理由忍囉 ~

咁我聽到個香港人話行到最上嘅洗手間係好乾淨   所以我忍唔住問係咪好乾淨 ?!   佢話係呀   所以我就好安心去洗手間呢 ~

綠憶民宿   6 億喎   仲唔係豪宅   哈哈哈哈 



隻狗倒及牙   好搞笑



肥到呢   好想抱佢呀



我地喺呢間食店食 lunch 



選擇唔多其實都唔錯   唔駛揀咁耐   哈哈 



店內環境 



好多唔同國家嘅國旗   唔係底褲呀下   哈哈






小籠包 (8個) NT
$120



臘肉炒飯 (NT$140)




粒粒分明   又好味道   



樓上左手邊係洗手間位置




妳睇出面幾多人   



唔知咩來



@ 小師父



呢日未完架  ^^

沒有留言:

發佈留言