2017年11月3日星期五

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 3-NOV-2017 )

吉列豬扒烏冬 (80g 吉列豬扒) ($50) + $8 吉列炸蝦 - 呢 Set 下午茶嘅份量都好多喎   烏冬好煙韌呀   我最鍾意   呢排真係超級勁想食蝦   所以又叫隻蝦來食呢





滑蛋蕃茄豬扒小鍋定食 (配白飯+野菜豚肉湯 (小)) ($69) - 食到一半   里奧大人話個汁好難食   咁我試啦   味道好鹹   完全無蕃茄味   之後我話漏咗隻滑蛋喎   但里奧大人話由他啦   都已經食咗一半   不過我覺得有滑蛋嘅口感係差好遠呢    



( 3-NOV-2017  FRI )

話咁快又到 11 月喇   真開心   快啲到 2018 年啦 ~   

早餐食芝蛋治   因為 Lunch 食健康餐   但芝蛋真係好鬼漏   食到有啲反胃咁 ~



菇場忙下停下   但今日點都要做哂啲嘢囉   我下星期一 Off   費事比人話 ~

Lunch 食健康餐   食完即出去行下喇   好鬼凍呢 ~



去埋超市買生果   差唔多 1 點半就番菇場喇 ~

里奧大人今日陪姑奶整嘢   之後再去九龍灣剪髮   咁我今晚都唔駛煮 lu ~

放工即走   里奧大人話去吉豚屋食嘢喎   估唔到我仲可以叫下午茶餐   呵呵 ~

食完就食雪糕   里奧大人話頭先個蕃茄汁好鹹   要食番啲甜嘢   不過我真係好飽   所以唔會幫佢食   佢越食越慢   咁一定係好飽啦   之後佢話之得叫 1 個球啦 ~



食到咁飽又去商場行陣   但好鬼凍   都係搭車番屋企算喇 ~

番到屋企即換波鞋去徑步喇   今晚點攰都要起碼徑半個鐘   因為頭先食太多嘢呀 ~

我沖埋涼就開機洗衫   之後幫里奧大人染髮 ~

搞掂哂就睇電視   睇到 11 點幾   我自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言