2020年10月1日星期四

雜菜魚丸米 ( 1-OCT-2020 )



里奧大人公司有同事派咗 "耶穌愛你" 嘅月餅


( 1-OCT-2020  THU )

話咁快就到 10 月   今日開始連放 4 日假   勁開心 ~

9 點半起身   之後梳洗等食早餐 ~


食完抖到 10 點半就開始執屋   今日要學習斷捨離   最緊要掉得夠狠   哈哈 ~

首先執好里奧大人嘅 Lan 線柜桶   因為一定要比佢過目先可以掉   我唔知道邊啲要唔要呀 ~

呢度只係一部份咋

   
一執就執到 12 點半   足足 2 個鐘   執到我發脾氣   因為我鍾意將所有嘢分類先   之後再執   但里奧大人就係邊執邊睇要唔要呢 ~

我就負責入膠袋加 Label   真係前所未有咁整齊   其實叫咗佢好多次執好㗎喇   但今日佢終於的起心肝話執嘢   所以我第一樣就叫佢執好所有 Lan 線   哈哈 ~

繼續執所有櫃桶同書櫃   又掉咗唔少書   終於執到 3 點左右就食下午茶 ~


食完有力再執   我成日買衫   但買咗好多都無着   所以我拎哂所有衫褲出嚟   如果里奧大人話掉就即掉   感覺無自己掉咁心痛   哈哈哈哈 ~

終於掉咗 6 大袋衫   加埋之前總共 7 袋   都唔明點解可以咁鬼多衫仲要唔着   好在依家可以捐出去   咁樣唔會浪費 ~

好開心今日同里奧大人掉咗咁多嘢   我哋一講完掉就唔會望番轉頭   不過最緊要係唔好再買買買   否則執完都一樣 ~

唔想里奧大人又頻頻樸樸出去買晚餐   所以我話今晚煮米粉算喇 ~

7 點 45 分先開始煮晚餐   差唔多 8 點先食 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼   食埋生果就休息喇   今日執咗成日有啲攰 ~

呢隻新甘泉水晶梨真係好味道   又甜又多汁   今次切開嘅時候係爆汁添呀   第一次見到咁情況咋


睇陣電視   但 12 點半先瞓到   可能晏晝飲咗杯奶茶呀 ~

沒有留言:

發佈留言