2020年10月6日星期二

泡菜年糕炒豚肉 + 蒜蓉炒菜心 + 自家制麵包 ( 6-OCT-2020 )





( 6-OCT-2020  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   唔知係咪天氣涼咗   好似好瞓啲咁 ~

依排朝早成日塞車   睇嚟都要搭早一班車喇 ~

買埋早餐番菇場已經 8 點半   其實如果 8 點 20 分番到就最好   可以洗埋杯先食嘛 ~


菇場唔忙   依家冷氣正常   我又剪短頭髮   條頸好鬼凍   所以手袋一定要有絲巾呀 ~

Lunch Time 去整件褸   因為肥得滯   所以入面啲內喱爆開哂呀   但里奧大人話係啲料唔好囉   咁又係喎   以前啲褸唔會咁爛法   嗰時比依家仲肥添喎 ~

整完件褸就去入票   之後買牛什河番菇場食 ~


菇場仍然唔忙   但冷氣超級勁寒 ~

3 點幾又好眼瞓   尋日又係咁   但我呢兩日都一覺瞓天光好精神喎   之後諗諗下   應該係粉麵嘅味精   之前停過一排   依家居然唔記得係呢個原因先唔食   哈哈 ~

放工即走   番到屋企即沖涼   之後拖地   搞掂哂就開始煮晚餐 ~

里奧大人 7 點幾先番到屋企   等佢沖埋涼   8 點先開餐 ~   

是日晚餐 - 泡菜年糕炒豚肉 + 蒜蓉炒菜心 + 自家制麵包

泡菜年糕炒豚肉 - 想快啲清哂泡菜同年糕   其實呢個餸真係超級方便   又夠惹味   不過呢排唔係咁想食泡菜   可能我嘅韓國風已過   哈哈哈哈 ~

蒜蓉炒菜心 - 真係唔想成日烚菜   今次試下炒菜心   不過我唔想又炒到手痛   所以灼熟晾乾水再加蒜蓉炒   再加自己調嘅蠔汁   估唔到好好味呀   下次會再整   始終食菜心有益   但烚就真係令到連自己都唔想食   哈哈 ~

自家制麵包 - 里奧大人同事星期日比我㗎   但等到今晚先食 ~

大清潔廚房就開機洗衫   之後即沖涼   抖陣就食涼粉   過咗期 3 日喇   要快快食 ~

今晚都攰   又係 10 點半就瞓 ~

沒有留言:

發佈留言