2020年10月22日星期四

海防越南特色美食 @ 佐敦 ( 22-OCT-2020 )

香茅豬肉湯金邊粉 ($45) - 豬肉好味道   我可以煮到咁就好 lu


馬拉盞炒通菜 ($68) - 有鑊氣   份量都好多


青檸梳打 - 呢期好鍾意飲梳打   好過飲汽水   哈哈


( 22-OCT-2020  THU )

今朝瞓到 10 點 20 分   差唔多 11 點先食早餐   我哋 Share 食個麥記早餐   因為一陣出去食飯   唔想食得咁飽 ~


食完就抖陣   沖埋涼又可以休息下   因為要等里奧大人做公司嘅 Urgent 嘢 ~

搞掂都 12 點   係時候出門口喇 ~

拎完回鄉卡就行去地鐵站   突然間有啲暈暈哋   唔知係咪頭先坐車有啲焗   我話去馬莎嘆下冷氣先   之後真係舒服好多 ~

搭地鐵去太子站   今日去名寶石餐廳食 Lunch   家姐話焗豬扒飯同羅宋湯好味道   所以特登帶里奧大人去試下 ~

職員問我食午餐定下午茶   咁我問有咩分別 ?!   佢無答我就叫我入去坐 ~

因為我無留意幾多點嘛   我又未嚟過喎   之後另 1 個職員話 2 點半係下午茶 ~

名寶石羅宋湯 - 好多料   里奧大人都話好飲   因為佢平時唔飲呢啲例湯呢



有啲人鍾意將餐包浸落湯再食   我就唔鍾意咁喇


煎美國牛仔骨配薯菜 ($108) - 牛仔骨比較乾


份量都多


焗豬扒飯 ($108) - 都好味道   最鍾意熱辣辣   真係每食一啖之前都要吹兩下先入到口


好多配料   啱哂我   但我哋都食唔哂   無諗過份量咁多


食完就去配眼鏡   我配咗副辦公室漸進眼鏡   因為我最主要係番工用   同埋睇文件 ~

埋單係 $1,300   老闆話係抗疫價   感恩呢個係我想要嘅價錢呢 ~

難得出旺角   一定要行花園街   買咗 6 件睡裙呀   $50/3條咋  質料都舒服   所以買 3 條比家姐 ~

唔算多人行   可能係平日關係


買埋燒餅就去潮流特區   經過女人街   估唔到好多都無開檔   里奧大人話係晏啲開    但我話女人街係中午開到夜晚㗎喎 ~

第 1 次咁樣行女人街   真係有啲傷感




去潮流特區睇下嘢   之後諗住搭地鐵去佐敦   但其實都行咗一半路程   所以就直接利去佐敦喇 ~

今次主要去髮品店買嘢   買咗 1 支洗頭水 + 1 支護髮素 + 2 支 Gel   咁都應該可以用兩個月 ~

6 點食晚飯   食完都搭車番屋企喇 ~

7 點幾番到屋企   沖埋涼就開機洗衫   之後休息喇 ~

紅豆燒餅 ($20/5個)   單買一個要 $5   咁我又鍾意食   所以買夠 5 個   今晚食 2 個   剩番就聽晚食埋去


依家追 9 點半套 "木棘証人"   之後再睇埋 "阿爺廚房"   不過佢啲菜式真係只係睇唔會煮囉   下下拉油   真係油仲貴過啲菜呀   哈哈 ~

仍然 11 點幾瞓   實在太好了 ~

沒有留言:

發佈留言