2020年10月24日星期六

打拋豬肉 + 清甜白菜 + 土伏苓牛大力豬骨湯 ( 24-OCT-2020 )





( 24-OCT-2020  SAT )

今朝里奧大人 9 點起身   我就 10 點先起身 ~

食出面嘅早餐食到厭   所以我話蒸燒賣食   最搞笑里奧大人話驚我辛苦   我話就咁蒸之嘛   非常之簡單 ~


今日都唔出街喇   因為肯定多人   同埋都想抖下 ~

洗埋碗就出去買餸   里奧大人就要熨 3 機衫 ~

番到屋企就大清潔廁所   沖埋涼就休息 ~

2 點左右煲湯   里奧大人就去買下午茶   今日早啲食   咁可以早啲食晚餐 ~


食完就睇下 Youtube   5 點幾飲湯   6 點幾預備晚餐   話咁快又 1 日 ~

是日晚餐 - 打拋豬肉 + 清甜白菜 + 土伏苓牛大力豬骨湯

打拋豬肉 - 尋日里奧大人想食呢個味道嘅炒飯   但我搞錯咗   所以今晚整呢個餸比佢食啦 ~

清甜白菜 - 好耐無食   又買嚟食喇 ~

土伏苓牛大力豬骨湯 - 諗住買四十蚊西施骨   豬肉佬叫我買豬尾骨   但我唔要   因為我諗起條豬尾就覺得好恐怖   雖然根本唔會有條豬尾出來   最後佢拎條西施骨比我   咁我又買咗三十蚊梅頭   佢收我一百蚊   佢可能以為我要七十西施骨呀   四同七差唔多音   我戴住口罩又講得細聲   今餐豬肉要一百蚊   好鬼貴呀   里奧大人叫我下次做埋手勢   咁就知係要幾多錢啦   又係喎 ~

洗埋碗就大清潔廚房   今次搵自己笨   抖咗 3 日煮第 1 餐   應該全蒸就算   唔駛洗咁多嘢嘛   哈哈 ~

沖埋涼就休息   睇多陣電視   今晚都係 11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言