2020年10月23日星期五

索罟灣 --> 榕樹灣 --> 麥當勞 (外賣) @ 屋企 ( 23-OCT-2020 )

脆洋蔥安格斯套餐 & 麥樂雞


( 23-OCT-2020  FRI )

今朝 9 點半自然醒   食埋早餐就抖陣   沖埋涼就出發去南丫島喇 ~


里奧大人去買麵包   等佢買完就一齊搭車喇 ~

仍然係去尖沙咀碼頭坐兩程船   今次由索罟灣行去榕樹灣   我以為無咩人入去   好在之後都有人坐船   我都安心啲   話哂今日 3 號風球嘛 ~

無人去中環 ?! 


唔熱就舒服   哈哈



呢隻船好 Colorful


風平浪靜



今日着行山鞋同拎行山仗


我好少機會見到貨櫃船


本來里奧大人諗住行城門   但我哋怕好多人   同埋我都係想去離島行下   無咁悶嘛 ~

個天灰灰暗暗   但最緊要唔好落雨


等船去索罟灣 


話咁快就飄緊去喇 


應該差唔多到


其實好大浪   我聽到隻船間唔中 "隆隆" 聲   同埋感覺好似有嘢頂住咁   所以我勁驚啦   喺海中心點會有嘢撞到㗎 ~

12 點半落船   去埋洗手間就開始行喇 ~

@ 索罟灣碼頭 


話咁快啲人已經上哂船喇 


有幾間飯店係主打食海鮮的



里奧大人尋晚做定功課   始終今日 3 號風球應該唔多人行呢 ~

今日陰陰天又涼涼哋   行山真係超級勁舒服呀 ~

咁諗住問個女人點行去榕樹灣   但佢居然答話佢係去索罟灣   答完之後佢好快就走咗去 ~

我同里奧大人其實都比佢嚇到呆咗   呢度已經係罟灣嘛   咁諗住行快啲睇下佢喺邊   之後就見佢喺我哋前面   咁即係其實佢都係去榕樹灣呢 ~

我覺得個女人好勁   一個人自己行山   今日係平日仲要打風   唔會好多人行嘛   一個人行真係好危險囉 ~

往榕樹灣方向 



到榕樹灣只需 1 小時 15 分鐘



見到左下角 "榕樹灣" 嘅指示嗎 ?! 


又榕樹灣又索罟灣   我都就來亂哂   哈哈


雖然個天仍然灰灰暗暗   但有涼風好舒服 


天后廟 


索罟灣第一街 


里奧大人保護式打扮  


開始行喇 



索罟灣 


直行 


沿途會見到啲住宅 


名副其實乾塘


啲路幾好行咁喎 


不准進入   其實唔知入面係點 ?! 


1956 年建築物



好多指示牌


再一路行




向上嘅樹枝好特別 


凸咗出來嘅大石頭 


經過住宅 


蘆鬚城村簡介 


進入蘆鬚城村 


零舍舍一幢村屋  


蘆鬚城村公所


好在只係上幾級樓梯   哈哈 


沿途都有啲人


有山又水 


鐵牌爛到咁嘅   好危險噃 


企喺度吹風好舒服 



有路就行 


1 點半去到觀光亭   都望唔到個海嘅   咁一場嚟到   就食埋個麵包啦   因為里奧大人話已經行到一半   好快就去到食豆腐花嘅舖頭   驚我一陣食唔落豆腐花呀 ~

無諗過里奧大人會買吞拿魚包比我   諗住佢都係買芝麻餐包就算   佢話知我鍾意食吞拿魚包   所以買呀   我嗰下好心甜㗎   起碼佢記得我鍾意食咩   哈哈


呢度路面不平好危險 


里奧大人想去南丫風采發電站 


睇位置圖嘅時候   我喺個袋拎把梳出嚟梳頭   里奧大人話估我唔到   佢話以為拎搓手液或者紙巾   真係完全無諗過我無啦啦會梳頭   我話頭髮薄同埋好大風   都係梳下好啲   哈哈 ~

有唔少外國人帶狗狗行山


里奧大人終於除咗件裇衫喇   我成日覺得着住件裇衫好熱呀 


真正處於南丫島   哈哈 


好快就到呢度   之前好多人坐喺度抖涼㗎   今日完全無人


三支香無處不在   哈哈 



呢啲路真係好好行 


依家我地就去榕樹灣喇 


經過洪聖爺灣泳灘


今日應該唔會有人游水啦   


CLOSED


呢條路去南丫風采發電站 



行斜路   所以開始有啲熱 


跟住路牌指示 


菠蘿山莊特產 


我其實係比啲紅色字體吸引咗


大蕉葉   諗起家姐話有次等巴士   有個男人拎住塊大蕉葉問佢幾點 ?!   但佢隻手係戴住隻錶   所以家姐答完佢即刻走開   我覺得好好笑   家姐嗰排成日都見到啲傻人㗎 


翠綠 / 枯萎  



行極唔遠   我開始有啲發脾氣喇 ~

我見到有個女人着長袖厚衛衣呀   我即問里奧大人依家熱唔熱 ?!   好在佢話好熱咋   哈哈 ~

終於到啦   我都覺得自己好無耐性   有時都覺得自己好難頂 ~

似乎有排行 


好攰呀   行埋呢條斜路就到㗎喇 


@ 南丫風采發電站 



一場嚟到要自拍一下   哈哈 


私人地方不得自取   因為樹上好多香蕉 


好大梳香蕉呀 


其實落斜路   不過我哋望番轉頭影呢   哈哈 


好貼近嘅 3 個路牌


3 點就去食豆腐花   得 1 枱客人   又要講番以前   想搵個位坐都難㗎 ~

建興阿婆豆腐花   我覺得阿婆阿伯呢啲店舖名   係代表老字號 


任妳揀位坐



好大煲豆腐花


I AM THE LEGEND OF EATING 


豆腐花都好滑


我同里奧大人話想佢好生意   將豆漿一杯 $8 改為豆漿十杯 $8   哈哈哈哈 


食完又周圍行陣   一場嚟度   點都要行   哈哈 ~

Little Thai 


買咗 1 包炸蝦片


行番出去大街 


又見到呢架車 


出南丫島喇


大灣新村 



1955 年建築物 


終於有個矮過我個嘅郵筒   哈哈  


細個見到呢啲商店已經好開心 


去搵食 


行到差唔多 4 點就去食哘   本來諗住食日本嘢   但佢哋落場   咁唯有食其他啦 ~

唔多人   真係好好行 


行咗一大個圈   見到有間食泰國午餐   咁就入去食喇 ~

豬頸肉泰式湯粉套餐 ($40) - 呢個味道 OK 啦


香草肉碎炒飯 ($50) - 呢就就味道麻麻哋


泰式凍奶茶 ($+5)


5 點 15 分有班船   所以食完又周圍行下 ~

行去碼頭附近睇下


@ 榕樹灣大街


@ 南丫郵政局

 
行去碼頭喇


今日嘅南丫島好靜



南丫島北段公共圖書館及南丫島歷史文物室


好多單車


最後都係去碼頭入面等船   因為唔想食風   哈哈


好靚嘅回收箱


天色無變過   全日都灰灰暗暗


現正三號風球


聖經金句


行南丫島真係舒服   諗唔到地方行   可以再去多次   哈哈 ~

5 點 15 分準時開船


離開南丫島了


差唔多到中環碼頭


話咁快就到中環碼頭


搭天星小輪去尖沙咀


7 點幾番到屋企   咁去麥當勞買晚餐算喇   今次到我想食麥當勞   因為好想食 Nugget 呀 ~

沖埋涼就開餐   之後先開機洗衫 ~

今日有護膝 + 行山杖 + 行山鞋   對腳真係唔痛呀   感恩感恩 ~

炸蝦片 ($20) 超級好味呀 / 紫菜 ($10)


9 點左右食燒餅   焗熱仍然咁好味   下次再買   哈哈 ~


睇埋新聞   11 點半都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言