2020年10月5日星期一

XO 醬肉片炒雜菜 + 菠蘿咕嚕肉 + 油雞 & 燒鴨 (外賣) @ 屋企 ( 5-OCT-2020 )



( 5-OCT-2020  MON )

雖然尋晚去咗一次廁所   但感恩都算瞓得唔錯 ~

臨醒之前個夢係我去游水   仲要係好大浪   最勁係我向上游   因為個海係打斜 ~

今朝落超級大雨加上塞車   落車已經 8 點 50 分   手機又無電唔可以叫定外賣 ~

買埋腿蛋治就即番菇場喇   都已經 9 點 10 分   但原來好多同事未番   咁我可以唔駛咁趕 ~

今日好多同事都由頭濕到腳   個個換哂拖鞋   我都要換呀   好似一家人喺屋企咁   哈哈 ~

菇場忙呀   做完都已經 11 點 ~

咁快就 10 月


唉   菇場最慘無冷氣   搞到個頭有啲痛   希望快啲維修完啦 ~

Lunch time 去一田買蘋果   再喺點點綠買芝麻粉同豆漿   買完即去買淨水餃   阿姐話今日做咩連粉都走埋   我話今朝食咗腿蛋治   中午食少啲囉 ~

12 點半先番到菇場   好在仲有半個鐘食飯   無冷氣唔可以食得急呢 ~


2 點左右終於整番好冷氣喇   菇場又進入冰河時期了 ~

無啦啦好眼瞓   同 8 卦講話可能冷氣凍得滯   出現低溫症   佢話我咁多脂肪點會凍   哈哈 ~

其實同 8 卦真係識咁耐就傾足咁耐   係無間斷日日乜都傾   雖然期間有誤會   但佢對我都好好嘅   我唔舒服又問 3 問 4   日日番嚟就問我食乜早餐 ?!   Lunch 食咩 ?!   佢食完就瞓   一醒就問我食乜 Lunch   真係準時過食藥   哈哈 ~

依家菇場食咁忙   放工都可以即走   今晚唔煮喇   買埋外賣就即番屋企 ~

估唔到里奧大人執書枱   以前一定唔會啦   依家知道整齊同歸類係幾咁重要呢   哈哈 ~

沖埋涼就開餐   勁鍾意咁樣   但成日食外賣就真係唔好嘅   我都覺得自己好懶 ~

睇下電視   今晚都好攰   已經無煮飯都咁   里奧大人話我熱氣喎 ~

同里奧大人傾開漢堡包   佢話 Jack in the Box 嘅一片片薄牛肉好食   我話係 Haagen Dazs 呀   之後再講多次   但佢好似一頭霧水咁   之後我話係 Hardee's 呀   哈哈哈哈 ~

我去泰國又係成日講咗 SuperRich 做 SuperSandwich   次次都要講 2 次先講啱  哈哈 ~

今晚 10 點半都瞓添喇   其實依家夜晚無電視節目睇都唔錯   因為一睇就要起碼 11 點先瞓   雖然唔係夜   但可以早啲瞓就更加好呢 ~

沒有留言:

發佈留言