2020年10月28日星期三

XO 醬茄子炒雞球 + 菠蘿咕嚕肉 + 油雞拚燒鵝 (外賣) @ 屋企 ( 28-OCT-2020 )

今次唔知係咩糖水   食落好似漿糊咁樣   所以食咗幾啖要掉喇


( 28-OCT-2020  WED )

今朝鬧鐘響   有唔想起身嘅感覺   可能天氣凍凍地   成日想瞓 ~

早餐食腿蛋治   今次要食飽啲   因為晏晝要出去買生果 ~


菇場唔忙   可以做自己嘢 ~

Lunch Time 出去買人參果   再買埋腸粉就番菇場喇 ~

今次要 5 條腸粉   真係好好味   同埋食完唔會話好口渴 ~


仍然唔太忙   放工即走 ~

里奧大人今日 Off    咁我唔煮喇   去大家樂買外賣   依家好多人打邊爐   真係好吸引   不過我就唔敢喇   哈哈 ~

買完即番屋企   沖埋涼就開餐喇 ~

里奧大人今晚本身 8 點開會   之後同事話改咗 8 點半   好在通知佢咋   唔係里奧大人 8 點唔見人   以為取消咗   哈哈 ~

9 點半開完會   可以一齊睇 "木棘証人"   我覺得呢套戲真係幾好笑 ~

里奧大人話今日發夢嚇醒咗   佢今日瞓到 12 點 45 分   仲話發夢自己瞓到 1 點幾   最恐怖係有個工人坐喺佢腳尾   一路睇電視一路食嘢   佢即問妳係邊個 ?!   工人答佢個名叫 XX   里奧大人問佢幾時嚟㗎 ?!   工人話嚟咗幾年啦   同埋佢自己租另外 1 間屋住   咁里奧大人即打比我問我幾時請咗個工人   點解佢唔知嘅 ?!   我話工人嚟咗幾年啦   之後就話我做咩請咗工人   但都見我日抹夜抹   成日做家務㗎 ?!   我無答到佢   仲話工人其實做哂所有嘢就會番自己屋企   即係我開工佢開工   所以唔會成日見到佢囉 ~

我覺得呢個夢都幾搞笑   佢上次見我坐喺度睇電視都會抹下梳化   佢個樣真係好驚咁㗎   所以我話想我真正休息   真係要出街   唔係我真係成日做家務架   但佢話咁到佢無得休息喎   衰格 ~

今晚唔係咁眼瞓   所以睇埋新聞先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言