2020年10月14日星期三

韭菜餃拼水餃 & 炸魚皮 (外賣) + 水魷 & 小旺菜 ( 14-OCT-2020 )

里奧大人以為每人 1 碟呀   其實係 1 隻碟唔夠擺呢




( 14-OCT-2020  WED )

尋晚半夜去完廁所   之後好難先瞓得番   好在今朝起身都精神咋 ~

買埋奶醬多就即番菇場   個天好似想落雨咁 ~


家姐今日生日   我問佢今晚食咩 ?!  佢話姐夫問佢食阿一鮑魚定阿福鮑魚 ?!   家姐話阿一   姐夫話做咩唔等埋阿妹一齊食呀 ?!   哈哈   姐夫唔知道家姐之前比咗罐阿一比我呀 ~

菇場勁忙呀   越坐越凍   真係手指都硬哂   打字都辛苦 ~

Lunch Time 出去解凍   再買魚片頭河粉   我要食熱嘢呀 ~


食完無耐又係好眼瞓   味精太重   真係要開罐咖啡飲囉   因為好多嘢做   驚做錯嘢呀 ~

做呀做   做到 5 點幾   所以好快放工 ~

去街市買完嘢即番屋企   居然無咩流汗   應該係天氣涼咗   同埋我今日買嘅嘢全部都係集中一個範圍   唔駛移來行去   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   之後就燜餸   咁聽晚就可以嘆下   哈哈 ~

里奧大人 6 點幾放工   我都即預備晚餐喇   等佢沖埋涼就可以開餐 -  

是日懶餐 - 韭菜餃拼水餃 & 炸魚皮 (外賣) + 水魷 & 小旺菜

韭菜餃拼水餃 & 炸魚皮 (外賣) - 每次去街市都會買水餃當晚餐   因為最緊要夠快   今次都買埋炸魚皮   因為好想食香口嘢 ~

水魷 & 小旺菜 - 終於買咗 2 隻水魷   但只要有鬚嘅部份   共中 1 隻係有粒波波物體嘅   拻出來勁恐怖   下次都唔買有鬚嘅部份好啲   因為煮完之後好唔想食   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

今日好攰呀   所以 10 點 50 分都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言