2020年10月18日星期日

黑椒汁牛肋條 + 腐乳唐生菜 + 自家制蠔油木薯粒 ( 18-OCT-2020 )






( 18-OCT-2020  SUN )

估唔到今朝 9 點唔夠都起身   咁即沖涼洗頭出發喇 ~

食埋早餐就去里奧大人公司幫手   之後就番崇拜 ~


12 點幾就再要幫里奧大人做嘢   搞掂哂就食 Lunch ~



里奧大人要開會   我就去舖頭拎嘢 ~

搞掂哂就去 Taste 買嘢   再去金滿堂買椰青水   之後即番屋企喇 ~

沖埋涼就煲好雪梨羅漢果茶   搞掂哂就睇 Youtube ~


突然覺得隻左手好震   之後諗起頭先好大力咁壓啲雪梨渣呀 ~

5 點半真係差啲瞓得着   但我驚瞓完夜晚瞓唔到   所以唔瞓喇   即起身抹櫃   真係前世未做過嘢咁   有得休息都唔休息   哈哈哈哈 ~

里奧大人差唔多 7 點先開完會   我都預備晚餐喇   等佢番嚟沖埋涼就要快快開餐 ~

是日晚餐 - 黑椒汁牛肋條 + 腐乳唐生菜 + 自家制蠔油木薯粒

黑椒汁牛肋條 - 喺 Taste 買嘅加拿大牛肋條   見特價 $30 就買嚟試下   原價要 $41.3 㗎   我將佢焗熟   咁唔駛煎到周圍都係油   之後再調黑椒汁炒幾炒   咁樣好味好多   哈哈 ~

腐乳唐生菜 - 好想清埋 3 磚腐乳   所以買唐生菜喇 ~

自家制蠔油木薯粒 - 今朝問里奧大人同事係咩   咁先知道係用木薯整嘅   佢自己再加蠔油炒   我覺得咁樣好味多呀 ~

大清潔廚房之後就即沖涼   之後開機洗衫 ~

仲有 2 日到期   要快快食埋去喇


蛋黃無之前咁漏油喇   但都仲好有油香


睇緊電視   里奧大人又問聽日幾號 ?!   頭先已經問咗今日幾號同聽日幾號 ?!   真係問到我火都嚟   我話唔該你有心問就有心記   無心記又唔好係咁問   已經唔係第 1 次   答到我發脾氣 ~

今晚好攰咁呀   11 點唔夠都瞓先喇 ~    

沒有留言:

發佈留言