2020年10月30日星期五

梅菜蒸鯇魚 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 30-OCT-2020 )





( 30-OCT-2020  FRI )

呢排天色都灰灰暗暗   所以感覺有啲涼涼哋 ~

早餐食奶醬多   好在我唔抗拒食包   唔係真係幾慘   雖然食到悶   但真係唔知食咩好   因為奶醬多唔駛咁飽   始終依家仲係 11 點 45 分食早飯   食得太飽真係 1 點都食唔落㗎 ~


菇場唔忙   做自己嘢   嘻嘻 ~

Lunch Time 出去行陣   同 8 卦行同一方向   佢話我行得好快   不過其實之前徑步開始   行路真係快過以前好多   加上我 Lunch Time 出去行只係拎 1 個好輕嘅袋   所以可以行得更快 ~

買埋粉果+腸粉就番菇場食   雖然覺得好味道   但都要停下先喇 ~


仍然唔忙   同 8 卦傾偈   佢成日話我口衰   最邪係我次次話老闆會叫佢   真係無耐就叫佢   所以佢話以後唔好講呢 啲   咁我話你每晚準時收工囉   但佢話唔知點解出自我把口   好似咀咒緊佢要夜走咁   哈哈   不過里奧大人同家姐都成日話我   經過我把口唔方好嘢 ~

放工即走   今晚買咗幾隻想買嘅碟   真係勁開心呢   雖然貴過淘寶幾蚊雞   但都照買   因為里奧大人好鬼衰架   我次次將碗碟放入購物車   佢唔幫我買㗎 ~

番到屋企沖埋涼就拖地   之後滾湯 ~

里奧大人 7 點半放工   我都預備晚餐 lu   今晚又要 8 點半開餐 ~

是日懶餐 - 梅菜蒸鯇魚 + 芫茜皮蛋魚片湯

梅菜蒸鯇魚 - 尋晚買架   呢件魚係 $35   我以前買一碟碟嗰啲   但好似有啲腥   咁今次呢件就唔覺得腥喎   家姐之前比咗梅菜比我   今晚試下   又幾好味喎 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 都係尋晚買定   鍾意滾呢個湯原因係啲材料可以買定   第晚番到屋企可以即滾湯   哈哈 ~

洗埋碗就即沖涼喇   已經 9 點半   抖陣再食生果 ~

雖然呢排夜食飯   但 11 點左右都瞓覺   可能天氣涼   成日有睡意   哈哈 ~  

沒有留言:

發佈留言