2020年10月3日星期六

炸雞 & 薄餅 + 肉醬意粉 ( 3-OCT-2020 )



( 3-OCT-2020  SAT )

今朝 9 點 15 分起身   里奧大人就早我少少起身   佢叫我瞓多陣   但我話一覺瞓天光好精神   唔駛再瞓喇 ~

梳洗完就食早餐   之後熨 4 機衫   估唔到又唔攰喎   感恩感恩 ~


里奧大人 12 點幾出門口番工   咁家姐今日要幫糟糟整嘢   所以我今日喺屋企執廚房喇   連續 3 日閉關真係好爽   因為依家出一出去又要沖涼   我覺得好煩呀 ~

今日勁喇   又掉咗好多餐具同廚房用具   仲掉哂所有曲奇模   之後好多唔捨得掉都掉哂   實在好舒服   屋企實在太多嘢   依家覺得好多空間用呀   哈哈 ~

搞掂廚房就再大清潔廁所   之後個肚咕嚕咕嚕   我望個鐘已經係 5 點喇   真係唔經唔覺執咗 4 個鐘 ~

沖埋涼就食個迷你月餅   快快清埋去 ~


抖陣就張整理文件 File   我要一個人靜靜哋先可以執   因為好多保單要分類呢 ~

里奧大人 8 點放工   咁我都預備晚餐喇 ~

其實只係焗熱炸雞 & 薄餅   再炒熱啲意粉   非常簡單呢 ~

里奧大人番到嚟就沖涼   我就擺好哂陣   佢出嚟見到啤酒倒落杯入面   佢笑住話做咩今晚咁好招呼 ?!   我話因為執完廚櫃   拎嘢得手應手所以好開心   對佢好少少咁啦   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息 ~

今晚睇多陣電視   11 點幾都要瞓   因為聽朝要番崇拜喇 ~

沒有留言:

發佈留言