2020年10月2日星期五

CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 2-OCT-2020 )

大胃王 A 餐 ($225) - 環球世界大批 (薄批) & 招牌肉醬意粉 & 炸雞 3 件 & 飲品 4 罐


( 2-OCT-2020  FRI )

今朝 9 點 20 分起身   里奧大人就 8 點半已經起身靈修   我覺得 9 點幾起身係最好   多啲時間用同埋唔會話瞓得太多咁呢 ~

梳洗完就等里奧大人去買早餐番嚟   佢真係從來無怨言㗎   呢樣真係抵讚 ~


食完又執雜物櫃   終於將所有嘢歸類   又係入膠袋+貼 Label   好整齊同埋易搵好多   以前我好憎啲物品貼 Label   但依家真係買得太多嘢   同埋年紀大無記性   所以有 Label 提醒下真係好好多   今次部編印 Label 機真係買得合時喇 ~

今次掉埋部 WI 同埋 PS2   其實玩咗幾次   之後一直擺喺度   所以今次點都要掉咗去呢 ~

差唔多 2 點半食下午茶   我同里奧大人講話唔食都得   因為我一執嘢就唔想食嘢   想快快搞掂   佢聽完嚇到 O 咀   哈哈哈哈 ~


之前已經執好哂所有相片   今日再執啲   又令到自己情緒即刻低落   好在好快執好哂 ~

本身我話今晚焗 Pizza   但只係細嘅 Pizza   我覺得唔夠飽   不過我又懶   唔想煮多一樣嘢   所以最後又叫 Pizza   但其實里奧大人一早就話叫 Pizza   所以佢都忍唔住笑 ~  

因為上次等咗 2 個鐘   加上今日又係假期   所以 5 點 20 分叫定   預佢地 1 個鐘先到   叫完之後就沖涼喇 ~

咁到里奧大人去沖涼啦   佢話 Pizza 唔會咁早到   點知 5 點 50 分到咗   里奧大人出嚟見到個 Pizza 都呆咗   因為無諗過咁快到呀   哈哈 ~

早食早休息   難得假期都想多啲時間抖下 ~

家姐比我嘅貓山王冰皮月餅   今晚要食喇   但里奧大人飲咗啤酒   所以唔食得



睇下電視又睇下 Youtube   今晚 11 點幾都瞓   假期都係想正常時間瞓覺   始終番工時間多過放假時間   要調教番正常時間瞓係好慘囉   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言