2020年10月7日星期三

黑椒牛仔骨螺絲粉 + 超甜粟米 ( 7-OCT-2020 )




( 7-OCT-2020  WED )

感恩仍然係一覺瞓天光   日日係咁就好喇   哈哈 ~

今朝涼咗好多呀   但個天色就灰灰暗暗   如果有啲太陽就好啲   精神啲嘛 ~

早餐食芝腿治烘底   好好味呀   我真係覺得外賣好味過堂食 ~


菇場唔忙   所以好鬼靜   冷氣又勁凍   真係好易瞓着 ~

實在要解凍   所以 Lunch Time 出去行下   之後諗住買炒麵   居然賣哂   咁樣會令我覺得更加肚餓   哈哈   咁唯有快快番菇場食 Flakes + 乳酪啦 ~


之前里奧大人同事係買 SAMJIN 呢個牌子嘅麻薯   口感好煙韌   所以買呢盒試下


仍然唔忙   可以準時放工 ~

番到屋企即沖涼   里奧大人 7 點先放工   等到我好攰   所以叫佢食完飯先沖涼 ~

是日晚餐 - 黑椒牛仔骨螺絲粉 + 超甜粟米

黑椒牛仔骨螺絲粉 - 間唔中就好想食牛仔骨   但又唔想食飯   咁煮螺絲粉啦   但其實好難掛汁   可能又唔想特登整茄汁螺絲粉囉 ~   

超甜粟米 - 之前買咗就係時侯要食   但每次食粟米都會比里奧大人話難消化   佢知我胃唔好   不過我真係好想食呢 ~

洗埋碗就大清潔廚房   里奧大人見我係咁抹   佢話已經好乾淨   再用手指抹個廚櫃   再縐哂眉頭比隻手指我睇   即係話有塵咁呢   衰格   之後佢話講笑咋   其實我都唔會信佢囉   因為我頭先先抹完 ~

搞掂哂就即沖涼喇   今晚唔駛開冷氣都唔覺熱   其實唔開冷氣好舒服   可能菇場已經嘆夠冷氣啦 ~

咁我切生果比里奧大人食   佢話 You're the Best   我話你依家先知道呀 ?!   佢應該見我今晚真係好攰   因為我好少會叫佢食完先沖涼呀 ~

10 點半即瞓   呢排好攰呀  係咪轉天氣呢 ?!

沒有留言:

發佈留言