2020年10月4日星期日

蠔皇鮮竹卷 & 雞扎 & 潮州粉果& 魚翅餃 & 鮮肉燒賣 & 咸水角 / 春卷 (外賣) @ 屋企 ( 4-OCT-2020 )



( 4-OCT-2020  SUN )

今朝里奧大人出門口之後   我都即刻瞓番   9 點半就起身 ~

食埋早餐就番教會   好開心終於實體崇拜呀 ~


鼎爺見到我就即比自家制麵包比我   里奧大人話佢依家會直接話比你太太   以前會話你 1 份你太太 1 份咁㗎   笑鬼死 ~

今日大食都一齊崇拜   完畢之後就陪我行咗陣   但我要行好邋買嘢   所以佢最後都係去婆婆屋企 lu ~

行下行下又買咗胎菊 & 金銀花   之後再買杞子同雪梨乾   買埋牛油果醬同薄餅就接里奧大人放工   原來已經行咗一個鐘 ~

估唔到我未去到里奧大人公司   佢已經放工   要佢等番我轉頭   之後同佢啲同事傾陣偈都走喇 ~

食埋 Lunch 就去九龍灣   里奧大人去剪髮   我就去買晚餐   去埋街市買瓜菜就番屋企 ~



今日明明已經涼咗   但我去完街市又係一身汗 ~

入屋即刻沖涼   之後里奧大人都番到屋企 lu ~

我就煲雪梨乾羅漢果茶   里奧大人就染頭髮   染完就睇電視   見佢眼皮塌哂落嚟   我叫佢瞓啦   雖然已經 6 點 ~

我諗住 8 點先可以食晚餐   估唔到里奧大人 7 點 15 分起咗身   咁又好喎   整得嚟真係 7 點 45 分可以開餐 ~

慢慢食   洗埋碗就沖涼   抖到 9 點幾就食冰皮月餅   依家有咩都快啲食   唔係攏攏下又唔記得呢 ~


我叫家姐 Send Berry 比我睇下   咁樣影好似個大肥婆呀    


明明眼瞓   但點都唔入房瞓


今晚睇 Youtube   一望個鐘原來已經 11 點半   要即刻瞓喇 ~  

沒有留言:

發佈留言