2020年10月8日星期四

魚香茄子金沙骨 ( 8-OCT-2020 )




( 8-OCT-2020  THU )

尋晚瞓到半夜去廁所   之後好似好精神咁   好在無耐又瞓到咋 ~

早餐食奶醬多   真係好好味呀   哈哈 ~


菇場忙呀   時間過得好快 ~

我話 Berry 咁早就瞓   家姐話因為佢早起身   哈哈


Lunch Time 去點點綠買有機蔗糖豆漿粉 ($80 買一送一)   勁抵呀   買完即去買炒麵   但只得米粉   不過米粉唔好食   所以轉去買酸辣米線 ~

又好似上次咁唔辣又多酸   唔想再比機會佢喇


12 點幾又瞓   佢由細至大都好鍾意曬太陽


瞓得好林   家姐話行埋去影佢都唔知


家姐買咗呢包鯊魚燒賣比我   佢知我冰格無乜位   教我打平放   唔好要包裝入面塊膠   我話請問有咩分別呢 ?!?!?!   笑鬼死   一塊膠佔得幾多位呀


無啦啦又超級忙呀   好在忙到 4 點左右就可以抖 ~

放工去超市買香蕉同乳酪  之後都即番屋企 lu ~

沖埋涼就預備晚餐   今晚一鑊熟   簡單方便 ~

里奧大人 7 點左右番到屋企   今晚可以沖完涼先食飯喇   哈哈 ~

是日晚餐 - 魚香茄子金沙骨

魚香茄子金沙骨 - 里奧大人話唔似魚香茄子味道   我話現成醬汁   唔係我調㗎喎   之後話無鹹魚嘅   我話我完全唔記得加呀   咁上次喺街市買咗 2 隻比利時有機茄子   $17/磅   我以為最多 $2x   估唔到要$33   我覺得勁貴呀   但食落同台灣茄子無咩分別嘅 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後開機洗衫   搞掂就沖涼喇 ~

食埋生果就休息   條腰好攰呀   所以里奧大人就要熨 2 機衫   本身我諗住熨㗎 ~

10 點 45 分就瞓覺   下星期做 "阿爺廚房"   可能又要 11 點先瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言