2020年10月25日星期日

蕃茄肉碎螺絲粉 + 酸齋 (外賣) + 法邊豆 ( 25-OCT-2020 )

尋日食唔哂嘅炸雞   但今晚都食唔落   要留番聽日食   打拋豬肉都係尋晚食唔哂   加埋落螺絲粉度再炒兩炒就搞掂




( 25-OCT-2020  SUN )

今朝同里奧大人 9 點 45 分起身   食埋早餐就番崇拜 ~



里奧大人好耐無番教會   所以 TT 同牧師一見到佢就係咁傾偈   最搞笑係我喺女廁見到 SW   我一話里奧大人番咗嚟   佢即衝出去搵里奧大人   之後約下次食飯傾偈   雖然我哋有群組   但有時好難喺群組傾咁多嘢呢 ~

崇拜完畢就同 AS 傾偈  又傾咗廿分鐘先走 ~

去德福行陣   經過 6IXTY8IGHT 又入去睇下   見到件 Ryan 晨螻好靚   所以買比家姐   今日買仲有 9 折呀   折咗之後係 $241   咁又抵喎 ~

買完之後就行 MUJI   差唔多 2 點幾再去 Fooddeli 食嘢 ~

Chicken no. 852 係炸雞店嘅名   我個 Order no. 係 853   唔知以為 Order no. 係 852 呀   哈哈


好想食炸雞   但食剩 1 件雞胸   咁要拎走喇


里奧大人最鍾意食黑椒牛肉飯


喺商務買座枱月曆   今次真係要第一時間 Send 比家姐睇呀   唔係一陣佢又買比我就慘喇   佢上次買比我嘅梳乎蛋月曆   我比里奧大人用呀   因為我自己本身已經有嘛 ~

里奧大人就買咗本書   之後再去位元堂買龍眼肉同胎菊   今日好開心   所買嘅嘢都做特價 ~

諗住行 DECATHLON   但行咗幾步已經覺得好焗   所以唔入去喇   最後去埋 Market Place 買餸就番屋企 lu ~

番到屋企沖埋涼就休息   里奧大人瞓晏覺   其實我之後都好眼瞓   但唔瞓啦   因為無洗頭嘛 ~

龍眼肉 $125 (買一送一) / 浙江貽菊 ($75/3 樽) 


6 點左右預備   但差唔多 7 點先食 ~

是日晚餐 - 蕃茄肉碎螺絲粉 + 酸齋 (外賣) + 法邊豆

蕃茄肉碎螺絲粉 - 清埋包唔知買咗幾耐嘅蕃茄意粉醬汁   好在未過期咋   估唔到味道都唔錯   有機會再買嚟食 ~

酸齋 (外賣) - 間唔中好想食酸齋   自己整又煩   所以見到 MP 有得買就即買喇 ~
 
法邊豆 - MP 只係 $15/Pack 咋   咁即買啦   因為里奧大人鍾意食呢 ~

大清潔廚房再開機洗衫   沖埋涼就休息喇 ~

我次次坐梳化睇電視   我會好自然抹下梳化   里奧大人話我好恐怖   明明睇緊電視都可以抹梳化   哈哈 ~

見到張藍色毯   就知天氣凍喇


食虫呀   哈哈哈哈   其實係朱古力條已經過期   所以就加落雪糕度囉


今晚我 12 點先瞓   都係自己衰啦   食飯時飲咗包檸檬茶   唉 ~

沒有留言:

發佈留言