2020年10月29日星期四

韭菜餃拚菜肉餃 & 炸魚皮 (外賣) ( 29-OCT-2020 )



( 29-OCT-2020  THU )

感恩一覺瞓天光   起身都好精神 ~

早餐食奶醬多   其實一至五來來去去都係多士或者三文治   咁又唔覺得悶   但就肯定係番工嘅感覺囉   哈哈哈哈 ~


我食早餐之前會抹電話  Keyboard 同 Mouse   因為多數一路上網一路食   有時又會打比里奧大人   所以呢 3 樣嘢一定要抹咗先   食完哂就再抹成張枱   阿齋見我抹枱   問我抹夠未呀 ?!   仲叫我做抹枱大臣   話朝朝番嚟都見我抹枱   我覺得好搞笑   因為里奧大人又好鍾意話我係咁抹嘢   好似病態咁   哈哈   我話抹好過唔抹啦   係咪先 ?!

菇場唔忙呀   又可以做自己嘢 ~

今日唔出去喇   所以食杯麵 ~


仍然唔忙   又係咁同 8 卦 Skype   咁時間就會過得好快 ~

放工去街市買餸   買完即番屋企   因為對手就嚟斷咁滯 ~

已經 6 點幾   沖埋涼就預備湯底   買咗條白蘿蔔   但有細半段係淺藍色   咁我即掉喇   唉   我特登番轉頭買吔   本身喺另 1 檔買   但要行好遠   所以求其去 1 檔買囉   今次真係衰懶喇   嗚嗚 ~

7 點都未收到里奧大人電話   咁我都再沖涼洗頭喇   反正今晚都涼涼哋   應該唔會食到出汗   哈哈 ~

年紀大喇   今晚拎完重嘢隻左手係痺哂又無力   感覺勁唔舒服   所以都無熨衫 ~

里奧大人 7 點 40 分放工   咁諗住好快番到嚟   點知塞車   咁再等埋佢沖涼   8 點 45 分先食晚餐呀 ~

是日懶餐 - 韭菜餃拚菜肉餃 & 炸魚皮 (外賣)

韭菜餃拚菜肉餃 & 炸魚皮 (外賣) - 我都好鍾意食水餃   好在里奧大人都鍾意食咋   咁佢哋就可以成日出現啦   哈哈   炸魚皮又係勁正   所以又買嚟食喇 ~

食完洗埋碗   抖陣就食木瓜   搞掂哂已經 9 點 25 分   之後可以坐定定睇 "木棘証人" ~

我同里奧大人講話呢排嚴重失憶   好多嘢真係完全無印象   之後我話如果我有認知障礙症   你用咩方法令我記得起你呀 ?!   佢話唔駛記啦   哈哈哈哈    超級賤格呀 ~

雖然今晚夜食   但估唔到 11 點都眼瞓   咁都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言