2020年10月10日星期六

牛什河 + 鮮蝦韭菜餃拚手打牛丸粗麵 + 腐乳通菜 (外賣) @ 屋企 ( 10-OCT-2020 )

里奧大人要通菜走油   點知連腐乳都走埋   咁佢沖完涼之後見到通菜上面有腐乳   個樣當堂好開心   仲話原來有腐乳   我話係屋企嘅腐乳囉


( 10-OCT-2020  SAT )

今朝起身   里奧大人同我講話尋晚我係咁批踭   我話尋晚真係發咗好多夢呀   發夢朱朱係咁跳來跳去   我要捉住又要抱住佢呀 ~

唔想食麵包同粉麵   所以食吉列魚柳   但真係勁熱氣又好油   下次唔再食 ~

特登叫薯餅比 8 卦食   但唔記得佢係短週   食剩半塊真係食唔落喇 


阿齋今朝食腸粉   又讚我好介紹   佢話真係從未食過咁熱嘅腸粉   之後再同阿花同溫總一齊傾   傾咗半個鐘呀   笑到死死下 ~

一坐番埋位   糟糟就打比我話搵唔到家姐   話佢手機直接轉去留言   係咁叫我搵家姐   咁我塊臉又大喎   成日 "high" 到手機嘅 "保留"   我就即刻按番 "通話" 啦   但篤得太快又變番保留   篤來篤去   篤到糟糟直頭收線   之後佢再打比我   話聽到有嘟嘟聲   驚人 Hack 咗我手機所以收線   我話其實係我篤來篤去咋   佢話要我哋兩姊妹救佢就死得   哈哈哈哈 ~

菇場唔忙   做下自己嘢   話咁快就 1 點放工 ~

家姐借咗架車比糟糟   所以今日同家姐一齊買外賣譚仔   之後車埋糟糟番屋企   就再番自己屋企   估唔到都只係 2 點   勁早呀   可以多啲時間陪 Berry ~

今次我第一個入屋   Berry 即刻縮入去梳化底   可能多數一見嘅係家姐   正一門口狗   哈哈   之後我叫 Berry Berry   佢先出來咋   仲要係女仔聲   係非常之刺耳嘅聲   就來要帶耳塞先再入屋喇 ~

重慶酸辣湯底 (3小辣) 過橋米線 ($54) - 好味呀   香香辣辣咁


土匪雞翼 5 隻 ($32) / 麻辣豬耳 ($29) - 勁想食豬耳   但里奧大人又唔食   所以家姐話買譚仔   我即刻話要食豬耳呀



喺天仁茗茶買咗杯凍冰香橙綠 (半糖) 都幾好飲   我將所有嘢放落茶几   Berry 就圍住茶几係咁索   佢真係想食咁款㗎


妹妹 4 點幾嚟咗   話隔離屋隻狗狗落街散步   叫我哋帶埋 Berry 一齊去玩喎 ~

Berry 見到狗狗就係咁吠   家姐話佢無朋友㗎   因為 Berry 有焦慮症   一見狗就吠   唔理大狗定細狗   咁要分開佢哋啦   之後就同街坊傾偈   傾咗 20 分鐘都要走喇   衰女係咁吠 ~

好似 BB 樣呀
 

咪成日啤啤共啦


慘慘眼


超級勁樣衰   哈哈


我食咗啲啲   真係好香芝士味   怪不得 Berry 咁鍾意食啦


主人  妳硬係要咁望我哋嘅 ?!



家姐喺 DONKI 買咗薯片   我問係咪好抵 ?!   佢話一場嚟到就買番啲嘢走喎   佢比咗 1 Pack Pocky 我呀   實在太好   因為我好想食   哈哈


差唔多 6 點   妹妹又嚟   仲即刻拎家姐部 I-Pad 玩 Game   我見全個版面都係 Game   肯定係妹妹 Download 啦   一係就嚟飲檸檬茶同食雪條   作哂反 ~

今晚比咗啲糖同朱古力比佢   佢都好乖話唔要   我話特登買比佢㗎   咁如果有唔同樣味就會同家姐 Share 食   今朝仲整咗一碗蟹肉蒸雞蛋比家姐   之前又炒蛋比家姐食   佢唔多嘢講嘅時候確實係乖嘅   哈哈 ~

同家姐執衣櫃   我覺得佢想我一齊執   不過又驚我攰果隻   但我其實係記得執衣櫃同套廁嘅   因為我應承咗就一定要做   唔係我會心掛掛   今日又掉咗一大袋衫   下次繼續   哈哈 ~

依家我一坐低   家姐就問我係咪好攰 ?!   自從上次講咗一次之後   佢就成日咁問   真係好後悔講出來 ~

好耐無見呢個動作喇   因為唔叫佢做 Sit 同 Hand Hand 嘅動作都已經有得食   哈哈




6 點餵 Berry 食嘢   今次居然食得好快喎   尋晚姐夫餵佢   衰女包食得好快同食哂呀   家姐餵就揀哂啲肉   最後先食狗糧   真係蝦人蝦到咁嘅 ~

差唔多 7 點就走喇   里奧大人今晚夜放工   我都唔煮喇 ~

番到屋企就大清潔廁所   搞掂哂就開機洗衫   沖埋涼就等食   爽呀 ~

里奧大人 9 點先番到屋企   等埋佢沖完涼先開餐 ~

食完抖陣   再睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言