2020年10月27日星期二

咖喱醬焗雞膇 + 蘭州拉麵 ( 27-OCT-2020 )





( 27-OCT-2020  TUE )

感恩一覺瞓天光   今朝 7 點半起身都好精神 ~

對足里奧大人 6 日   今日自己食早餐   要啲時間適應   哈哈哈哈 ~


菇場超級忙呀   做到 Lunch Time ~

依家天氣好   基本上都會出去行下   咁去 759 買餅乾比里奧大人同事   之後再買生果   買埋腸粉燒賣就番菇場喇 ~

腸粉真係熱辣辣   我食到最尾都係熱   但已經食咗 20 分鐘   怪不得阿齋每次食都讚啦


仍然忙呀   對手完全無停過 ~

4 點半終於忙完   好攰呀 ~

放工去買菜   番到屋企浸完菜就沖涼   之後拖地   抖到里奧大人放工先預備晚餐 ~

里奧大人 7 點幾放工   8 點先開餐 ~

是日懶餐 - 咖哩醬焗雞膇 + 蘭州拉麵

咖哩醬焗雞膇 - 又整呢個餸   貪佢夠簡單同埋可以清埋樽咖哩醬   今次搽咗蜜糖   甜甜辣辣好味道呀 ~

蘭州拉麵 - 等里奧大人番到屋企先煮   因為包裝話係煮 3 分鐘   咁我拎一大扎麵問里奧大人食唔食得哂 ?!   佢話玩嘢   之後話我嘥時間   哈哈   不過今次真係衰咗啦   煮咗好多呀   同埋我煮咗起碼 10 分鐘先熟   好在我每次煮麵都會試下熟唔熟先咋   呢款拉麵嘅口感都唔錯   下次可以試下做撈麵   因為想清盒韓式炸醬呀 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇電視 ~

今晚都幾攰   所以 11 點左右都瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言