2020年10月31日星期六

焗海鮮卷 + 粟米 ( 31-OCT-2020 )



( 31-OCT-2020  SAT )

尋晚夜飲湯   去咗 2 次廁所   好在起身唔眼瞓咋 ~

早餐食餐蛋治+凍咖啡   見到三文治盒有冒氣以為啱啱整好   點知唔係囉   下次唔會再買 lu ~


菇場唔忙   可以 Hea 過 ~

肥仔豪 12 點半先比 Urgent 嘢我做   咁開行 Turbo 啦   但都要做到 1 點 05 分   做完即走喇 ~

去譚仔拎外賣   之後搭車去家姐屋企 ~

真係好耐無自己搭車去家姐屋企喇   咁啱今日又比嘢佢喎   仲要一袋二袋   勁驚個袋爛呀 ~

Berry 見我拎咁多嘢都驚咗我   之後我放低哂嘢   佢就撲我喇 ~

食埋午餐就抖下   家姐慘啦   依家佢有腕管綜合症同彈弓手   好在針灸都有作用咋 ~

豬潤米線 (重慶三小辣湯底) / 麻辣豬耳


我比件晨褸比家姐   話無送生日蛋糕所以有生日禮物   之後家姐碌大對眼話妳比咗封大利是我喎   真搞笑   我都完全唔記得添 ~

家姐問係咪見到紫色所以買   我話買嘅時候都唔無為意係紫色   只係覺得質地好舒服咋


抖陣就煲雪梨乾蘋果茶   咁家姐隻手痛   佢話想聽日煲   我話今日啦   咁我問佢有無批皮器 ?!   佢答我有   佢睇住我批皮   之後佢好好奇咁問我點樣批 ?!   我話咪咁樣批囉   我唔慣用刀   家姐就話佢多數用生果刀   但我感覺佢仲係好好奇咁 ~

終於知道大家搭錯線   佢以為我用批皮器可以將蘋果整到一粒粒呀   真係笑鬼死我呀 ~

咁我將蘋果一開四   剩番好大個蘋果芯   咁家姐又望住我切   之後又好奇怪咁望住啲蘋果芯   佢以為我唔要蘋果芯呀   因為仲剩好多肉嘛   我話放心   剩番嘅肉一陣會慢慢批出來呢 ~

家姐話 Berry 呢幾日發顛   成日咬佢隻手   之後我見家姐抹張梳化   衰女真係追住家姐隻手來咬呀   做乜鬼會咁㗎 ~

我去廁所   之後叫完聲 Berry 就關門   咁我出嚟   家姐話我痴痴哋線   叫完 Berry 就關門   話 Berry 一聽見我叫佢   佢即去搵我呀   但去到走廊一半   聽見關門聲就轉身走   我真係無諗過 Berry 會跟住我囉   哈哈 ~

見到零食就係咁聞   超級八


今日姐夫喺屋企   我話幫佢執個藥箱   佢話咩都要   點知執哂出來原來全部都唔要囉   之後佢自己都喺度笑 ~

咁再執茶葉柜   我同姐夫講話呢盒一定要留   家姐話肯定又唔知幾多年   哈哈   我話唔太耐   只係 2014 年啫 ~

搞掂哂就抖下   之後姐夫叫我幫佢執佢嘅衣櫃   我同家姐喺度笑   我話呢樣好難執喎   又唔知你邊啲衫要唔要   不過最後佢又係咩都話要   我細細聲同家姐講   下次佢唔喺度先掉哂去   哈哈 ~

執開有條路   雖然 5 點   但又忍唔住執埋個大鐵柜   比我見到 10 個地拖頭同 10 隻洗碗手套   果下有想暈   我好肯定好肯定家姐唔知自己買咗咁多囉   仲有 2 張記憶地比 Berry 瞓嘅   但都有發黃   我話唔好要喇   雖然張 $138 係貴   但妳自己買完周圍放   搞到用唔到都無計喎 ~

不過依家家姐好搞笑   成日記得我講話執完唔好再亂買嘢   我真係次次一開佢柜   佢就會話佢無亂買嘢   但次次比完嘢我呢   就會好開心話又可以買嘢 ~

個樣好悶咁


又唔出嚟比我摸


咁我唯有瞓低同佢影相啦


佢望緊家姐


7 點左右就番屋企   大清潔廁所再沖涼   之後等里奧大人放工喇 ~

里奧大人 8 點幾先放工   咁即刻焗海鮮卷   之後淥埋粟米同米粉就搞掂 ~

呢排都好夜食飯咁   成日好似食完無耐就要瞓覺   哈哈 ~

里奧大人 11 點幾都瞓   我就 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言