2020年10月26日星期一

雜丸泰式米粉 + 蘋果椰果粟米沙律 ( 26-OCT-2020 )


( 26-OCT-2020  MON )

尋晚瞓得麻麻哋   今朝瞓到 10 點半呀 ~

今日係紅假   最鍾意星期一係紅假   咁樣呢個星期會過得好快咁   哈哈 ~

里奧大人買早餐   我就即梳洗喇 ~


食埋早餐就執嘢抹嘢   再熨 2 機衫   再大清潔廚房就開機洗所有袋   搞掂就沖涼 ~

抖陣就煲雪梨羅漢果茶   咁都已經 2 點   係時候整嘢食喇   其實只係炒翻熱尋晚嘅螺絲粉   同埋焗熱件炸雞   非常之簡單 ~


唔知係咪隔咗 2 日食   雖然焗咗 20 分鐘   但塊皮都唔脆嘅


洗好哂所有嘢就整沙律   之後真係要抖下   哈哈 ~

里奧大人做公司嘢做到 5 點   我話估唔到我今日都好忙   好在今日係假期可以做屋企嘢 ~

因為實體崇拜之後   我無時間大清潔屋企   難得今日假期   好想做大清潔   感覺乾淨好多 ~

6 點幾開始預備晚餐   今晚想早啲食   因為聽日要番工喇 ~ 

是日懶餐 - 雜丸泰式米粉 + 蘋果椰果粟米沙律

雜丸泰式米粉 - 唔想開鑊炒嘢   更加唔想食外賣   所以求其煮米粉   我就食年糕   簡單又好味   哈哈 ~

蘋果椰果粟米沙律 - 今日執廚櫃再抹罐頭   見到罐椰果過期   接近廿蚊一罐   所以點都食埋去呀   咁唯一用到佢嘅就係整沙律   咁其實都好   之前買咗幾個富士大蘋果   都好似 2 個星期有多   買嘅時間就想食   買完之後就唔想切來食   真係好懶   咁今次好啦   唔切唔得   哈哈 ~

搞掂哂就沖涼   真正休息 ~

咁食法   真係想瘦都難   食埋呢次   唔再買煙肉碎喇


睇埋 "阿爺廚房"   今晚 11 點左右都有睡意   勁開心啦   始終今朝瞓得晏   勁驚今晚唔眼瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言