2011年12月1日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 1-dec-2011 )

白灼蝦

果皮蒸泥猛


鮑汁醬油雞 ( 大家樂 )


炒白菜


蓮藕栗子粟米豬展湯


( 唔望 )


( 唔望 )


( 唔望 )


( 唔望   點都唔望 )


( 老友頭相 )

 





( 1-dec-2011 thu )

今朝超想食三文治呀   如果里奧大人或者家姐喺菇場附近番工就好啦   可以 share 食早餐幾咁好呢 ~  


番到菇場諗住放 File 入柜   點知個衰格 Partner 又放到密質質   咁樣好難拎家嘛   之前我都話過佢   MSN 又話過佢   佢都係咁   賤格自私到無人有   今次我就好重語氣同佢講咁咁咁   佢駁咀話無位放   我話無位咪擺喺另一張枱囉   妳次次都係咁   佢 o 哂個賤人咀望住我丫   估唔到我咁話佢   之後佢話哦   不知所謂 ~

晏晝食朱古力脆米通 + 鮮奶   食多一餐就清哂   不過食果時又好飽   但 4 點幾又好餓架喎   唔知係咪之前 lunch 食大咗個胃呢 ~

放工一出門口就覺得好凍啦   話得 15 度咋   最怕大風   吹到頭都痛 ~

今晚番媽咪屋企食飯   坐到 8 點 45 分就走喇   又係一出門口凍到呢 ~

超攰丫   番到屋企就咁拖地同開機洗衫算喇   唔想熨衫   間屋有 d 亂都無執添呀 ~

里奧大人又差唔多 11 點先番到屋企   以前間公司   佢番大陸做嘢就好準時可以放工   因為公司車   司機都要準時放工嘛   依家就自己坐車   地鐵火車再地鐵   我覺得車程耐唔係問題   話哂可以瞓下   但最煩係轉黎轉去   想瞓都瞓唔到   唔係過咗站仲浪費時間 ~

沒有留言:

發佈留言