2013年11月11日星期一

椒鹽豬扒 + 冬菇燜節瓜 ( 11-NOV-2013 )






( 11-NOV-2013  MON )


星期一喇   又係臨醒先發惡夢   尋晚都無睇恐怖戲   無啦啦都發惡夢   可能要番工   所以有壓力呢   哈哈 ~



早餐勁想食腿蛋治烘底   諗住好小蛋   點知原來都幾厚   所以勁飽 ~





番到菇場要做埋 d 手尾   都差唔多 11 點幾先搞掂   眨下眼又 lunch 咁呀 ~


又係 lunch box   真係唔鍾意叮菠菜   口感好林   所以我會第一時間食咗先   最怕食林 pat pat 嘢嘅感覺 ~


忙下停下   好在今晚唔駛買餸   所以又去超市買下嘢   番到屋企就抖下先   抖咗半個鐘就預備煮飯 lu ~ 



里奧大人差唔多 7 點打黎   好緊張打黎問煮咗飯未   咁我話煮咗啦   原來佢話難得咁早放工   想同我撐枱腳   不過我唔啦   醃好哂嘢   又已經煮緊 ~   


里奧大人又問食咩   我咪又話佢鍾意食嘅嘢黎打發佢啦   點知  佢話成日話 d 嘢係佢鍾意食   連佢自己都唔知自己鍾意食 d 咩喎   嘩哈哈 ~   


難得佢咁早   咁當然等埋佢一齊食啦   今晚唔煮飯   淥個擔擔麵比佢食算喇 ~


時日晚餐 - 椒鹽豬扒 + 冬菇燜節瓜


椒鹽豬扒 - 今次好有心機整   仲係咁記住要落生粉   哈   但最可惜係唔記得買青椒同埋加指天椒   唔係賣相同味道就更加好呢 ~  


冬菇燜節瓜 - 雪柜無位   所以清埋 d 冬菇   咁樣燜都幾好食   其實我依家有 d 怕食冬菇架   因為次次食完都好滯咁囉 ~   


里奧大人幾衰呀   咁我食完先嘛   因為我就食餸   無食麵   咁我坐喺梳化度整 d 嘢   突然間覺得佢果邊無哂聲   之後我見到佢鬼鬼祟祟冚番個蓋   梗係擺 d 豬扒落我 lunch box 度啦   之後佢擺完   見我望住佢   佢個樣好似見到鬼咁驚呀   衰 ~      


搞掂哂再沖埋涼都係 9 點   實在好開心啦   可以做自己嘢嘛   咁之後打比個 frd   同佢傾咗 45 分鐘   傾完就食生果喇 ~


Raspberry - 我想食好耐架喇   因為我鍾意食有 raspberry 嘅雪糕同乳酪   所以買盒黎試下   呢盒 $29.9   我覺得貴呀   咁我買嘅時候   聽到有人話酸   所以都心大心細   但里奧大人話買黎試囉   點都要試過先知   咁又唔係好酸啫   不過口感原來係林嘅   我以為口感會好似藍莓咁添   不過下次會買黎整雪糕   咁樣應該好味 d 呢 ~



無核青提   大粒又爽脆   雖然果糖好高   但都忍唔住要食呢



今晚里奧大人自己睇劇   咁我又打機咁啦   但熄咗電視   之後佢話瞓   咁我都瞓喇   但唔知幾多點   不過都應該超過 11 點呢 ~ 

4 則留言:

  1. 椒鹽四笠..午安啦! 嘩~! 拎野拎到我差D壯士斷臂..勁攰呀
    哈哈哈哈! 小奧原來同我一樣~食唔晒D餸會鬼鬼鼠鼠塞入lunch box
    出黎果下其實係見到驅魔人~所以咁驚咋...笑屎我!!!
    個椒鹽豬扒正呀~開廚以來原來我未整過..搵日等我整下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 五花大綁笠 哈哈 早啦 今朝凍呀 下星期一 16 度咋 不過天文台又話今個冬天唔會好凍 咁我囤積咁多脂肪點算好呀 嘩哈哈哈哈 ~
      壯士斷臂咁激 放低哂所有嘢之後 有無一種解脫嘅感覺先 ~
      有 d 人會推車仔 但我覺得其實唔方便 上上落落又要拎起 仲辛苦 ~
      嘩 原來妳又係鬼祟玲黎架 做咩咁唔光明正大架妳 咁樣唔得架 知道嘛 ~
      我係驅魔豬 所以佢更驚 嘩哈哈哈 ~
      妳整椒鹽豬扒實好味啦 我又要食 快呀 ~

      刪除
  2. 四粒椒鹽之~ 午安好呀 今日涼佐好多呀..又大風喎 真係感覺到開始凍喇.. 我記得你唔食下午茶架呵 好勁呀 我一到3,4點就好口痕架喇 尤其冇嘢做嗰陣 睇嘢都唔睇得咁多架...
    件腿蛋治真係好厚蛋喎 好少見 有啲真係薄到一張紙咁架..好佩服煎嗰個人 但厚先好味 有口感啲
    椒鹽豬扒正喎 好野味 我噚日買佐塊豬扒都諗緊點煮 想問椒鹽係咪唔駛醃架? 冬菇好頂胃架 所以你咁滯囉 有胃痛既人唔可以食咁多粒冬菇架 你唔煮咁多粒咪得囉..成日都辛苦自己既 搣你~
    raspberry $29.9算好平喇 好多時賣$49.9架 以前我like加落yogurt到食 係喇..就咁食口感麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 五代同堂木阿之 係就勁咯 哈哈 ~
      呢個星期中開始涼呀 下星期一 16 度咋 妳記得着多件衫 ~
      我成日口痕架啦 無嘢做真係最好食嘢 哈 ~
      今次件腿蛋治真係厚 夠哂飽 有次喺椰林閣食吉列魚柳 tea 塊魚柳真係薄過粉漿 呢個師傅刀功一流 可以入世界紀錄 勁呀 ~
      我有醃 d 豬扒架 仲加埋蒜蓉添 所以好香 woo ~
      冬菇真係好頂胃 但好奇怪 我自己煮又唔覺 但喺媽咪度食又覺得好頂胃 可能媽咪屋企多餸 我得果 2 樣 哈哈 ~
      冬菇擺喺雪柜好耐啦 唔食唔得 ~
      嘩 raspberry $49.9 咁貴架 我唔買架 ~ 就咁食 d 口感勁怪 不過真係堅想試囉 ~

      刪除