2013年11月25日星期一

臘潤腸蒸排骨 + 菜心 ( 25-NOV-2013 )






( 25-NOV-2013  MON )


雖然話今日急降到 16 度   不過真係唔覺好凍喎   可能尋日太熱喇   因為我晏晝都要開冷氣 ~


有 d 餓   早餐食腿蛋治烘底   食蛋係特別飽 d 咁架 ~





菇場忙呀   忙到 11 點幾   抖陣又 lunch time 喇    今日有 lunch box 呀   尋晚食唔哂 d 餸   唔好嘥呢 ~


諗住無嘢做啦   點知又忙忙忙   又忙到差唔多放工    今日勁充實呀 ~


放工去街市買餸   番到屋企即預備啦   再煲埋中藥同燉肉汁   之後開機洗衫同拖地   超級勁攰呀 ~


飲咗碗隔夜湯   所以 8 點未餓   咁啱里奧大人打黎話放工   咁我話等埋佢先一齊食呢 ~  


是日懶餐 - 臘潤腸蒸排骨 + 菜心 


臘潤腸蒸排骨 - 今次蒸埋條鵝肝腸   想快 d 清哂去呀   我呢兩次都買蒸排骨   係要無骨果隻   真係好似滑好多咁噃 ~
     

菜心 - 次次排骨實係配菜心   真係好悶   不過又唔想買唐生菜同油麥菜喎 ~ 


搞掂哂都差唔多 9 點   咁我又約咗業主比文件佢簽   好在里奧大人喺度   叫去拎落去   不過最後等到佢 9 點 45 分先黎   唉 ~


沖完涼就睇電電視   之後再切 2 個香梨比里奧大人食   再搞埋 d 肉汁   11 點就瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 三孖腸之~ 午安喇又 今日都熱番喇..一有陽光就好熱 最慘係我個位勁熱嘛..着得少衫出街又凍 多少少都焗到死 我寧願好似菇場咁 起碼可以着衫嘛
    仲未去金飯碗買臘腸你已經食完喇 鵝肝腸會唔會好多肥膏喺入面架 好好味架? 你覺得臘腸, 潤腸定鵝肝腸好味啲呀? 冇骨既排骨啖啖肉咁 咁有冇軟骨位痴住架 我都係like有骨多啲 啖啖肉好好肉地咁
    其實放工番到屋企都冇乜時間用 有時好多家務做做完真係成身散晒架 不過向好方面諗就一定好好瞓囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱辣木 原來妳個位係好熱架 咁就慘 d 凍都可以着件褸丫 ~
      我未食哂 d 臘潤腸架 我覺得鵝肝腸又無咩肥膏喎 我覺得潤腸最好味呀 ~
      我買呢 d 排骨係無軟骨位痴住架 同埋我切到細細粒 咁樣食好似好味 d 太大嚿唔鍾意呢 ~
      其實番到屋企先最忙 放完工番到去屋企又唔想做 但唔做又唔得喎 慘 ~

      刪除