2013年11月21日星期四

大家食 @ 旺角 ( 21-NOV-2013 )



豬油渣削麵 ( 酸辣湯底 - 小辣 )



削麵如果再煙韌 d 就更好呢



( 21-NOV-2013  THU )


實在太開心喇   因為一覺瞓天光 ~


瞓得好   自然有胃口   今朝餓呀   要食奄列餐   好味道呀 ~






忙到 11 點   之後又整依樣整個樣    又到 lunch time 喇   咁又未餓   所以出去行到 1 點先食嘢呢   食完再去入票 ~



韭菜餃麵




菇場無咁忙   勁想拎本書出黎睇   不過呢 d 好邪架   好日唔睇   一睇就會有人搵妳   因為我試過咁   所以開工時間真係唔敢拎書出黎睇囉 ~


之前團購咗牙刷頭同 shake N take 杯   所以今晚要去旺角拎   諗住坐旺角 van   點知黎咗 2 架出太子嘅 van   咁我都唔搭   但再黎第 3 架太子 van   我就搭啦   咁去始創中心拎牙刷頭先囉   之後再行去華僑商業中心拎 shake N take 杯   搞掂哂都係 6 點半   所以食埋嘢先番屋企 ~


如果我自己番九龍灣   我會坐巴士   因為我覺得抵 d 嘛   同埋我又唔急   但里奧大人唔鍾意企巴士樓下   話好焗   咁又係嘅   比多一陪錢就快一陪時間 ~


番到屋企即開機洗衫    之後沖涼   再熨幾件衫就休息喇 ~


里奧大人差唔多 9 點幾就番到黎   又留咗 d 薯條比我食   想唔肥都難   呵呵 ~  


$88/2 pack




shake N take 杯 $128


家姐送比我一套 Line 嘅記事薄








2 則留言:

  1. line削麵五之~ happy friday午安呀 下晝有陽光又冇咁凍喎..不過其實今朝都唔算太凍 都未駛着大褸 你執晒衫未呀 我仲未呀..諗住續少續少執 唔係我個鼻唔駛要都似
    我想食奶油朱多過奄列 仲好想食熱香餅添呀...好耐好耐冇食喇 你like唔like食熱香餅架
    而家真係乜鬼都有得團購 我間唔中都團下架..不過餐廳優惠就一般喇...試佐兩次都麻麻地 唔知係咪團購比啲嘢食都差啲...個shake杯幾好喎 shake完就飲 你會shake乜飲呀 香蕉奶, 士多啤梨奶正呀
    削麵我都幾like架 呢間唔夠煙韌嗎? 豬油渣我未食過呀 係炸佐既肥豬肉嚟架? 咬落去會唔會好油架

    回覆刪除
    回覆
    1. 五體投地木獨之妳好啦 happy friday 好開心呀 聽日開始放假到 6/12 唔好掛我喇下 ~
      妳好勁呀 居然唔覺得今朝凍 我沖完熱水涼都覺凍呀 要着厚 legging 同毛毛 boots 添呀 ~
      未執衫啦 番黎先執 諗起都驚 ~
      咁妳帶口罩執衫啦 好好多架 ~
      妳同我 share 食奄列餐就啱喇 比奶油脆豬妳食 哈哈 ~
      熱香餅真係麻麻 細過食到驚呀 ~
      團購餐廳優惠真係唔太敢 上次試過一次好難食 團購 d 食物份量就一定係小 d 之前 8 卦唔知團邊間餐廳 8 卦講話直頭感覺好似比人呃添呀 ~
      我想 shake 奇異果奶呀 因為直接食奇異果呢 個喉嚨好痕 ~
      呢間削麵唔夠煙韌囉 衰 ~ 我唔記得油渣係咩喇 咬落去又唔油架喎 不過都仲未接受到嚿肥豬肉 所以無咩點食 哈 ~

      刪除