2013年11月15日星期五

油雞飯 ( 外賣 ) ( 15-NOV-2013 )





( 15-NOV-2013  FRI )


今朝 8 點 20 分先起身   搞掂哂都 8 點 45 分   不過我打的   所以都唔駛咁趕 ~


次次起身個肚都唔痛架   但一出門口   個肚就會即刻有 d 痛   邪 ~


有 d 餓買   所以買咗奶油多 + 腿治 + 咖啡番菇場食 ~


不過食唔落   有 d 暈呀   所以食藥算喇 ~


又多嘢做喎   但食咗 d 藥又好似無咩效   所以勁想瞓   忍唔住入廁所瞓呀    洽埋眼休息下都好 ~


可能都洽咗 20 分鐘    d 藥有料到啦   個肚唔痛喇   感恩感恩 ~


有番 d 精神   咁要即刻做嘢喇   飲咗啖咖啡   之後勁精神呀 ~


諗住 lunch time 瞓覺   不過飲咗啖咖啡之後   真係一 d 睡意都無囉   咁都好   可以食埋件腿治做 lunch ~


上次同家姐講完話芒果乾好食   今日佢放假行街   見到有芒果乾又問我要唔要   佢話有菲律賓芒果乾同芒果肉   咁我問有咩分別   佢又即刻問阿姐兩樣有咩分別   阿姐答佢一個係芒果乾   一個係芒果肉   暈啦   等如無答 @@


忙呀忙   忙到差唔多放工呀   開始勁餓喇   唔知係咪兩日無食嘢   突然間勁想食油雞飯   想有 d 米氣   因為個人仲係暈嘛   不過 d 飯好林   唉   食咗半盒咋 ~    


里奧大人今日上咗大陸   好在  7 點放工   番到黎屋企都係 8 點幾   叫做快啦 ~


今晚實在太好   因為里奧大人唔駛做公司嘢   佢有佢睇劇   我有我睇劇   之後睇埋新聞就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言