2013年11月3日星期日

帶子刺身 + 三文魚刺身 + 越南虎蝦刺身 + KFC ( 3-NOV-2013 )




帶子刺身 - 500 g 大約 11 隻左右   仲有 12 隻未食呢


size 有匙更咁大隻架



都厚身   夾起上黎係聚手架   所以家姐話要原隻食   唔切片   食到佢幾滿足呀   哈   不過之後佢話超勁飽囉 


三文魚刺身 - 一磅   都算厚切   都幾新鮮



越南虎蝦刺身 - $38 包   我買咗 2 包   呢度係大半包咋   我拻第 1 隻蝦殼嘅時候覺得好易拻   幾鬼開心   再拻就原來好難架   痴住哂   所以有 d 甩皮甩骨囉   佢 d 蝦籽係綠色   我未見過咁架   所以好驚   唔要 d 籽


KFC 二人套餐 $55 - 派嘅 coupon 黎架   其實我唔知原價幾錢   但都抵啦   
2 件雞胸 + 2件雞膇 + 新汁蘑菇飯 ( 細 ) + 雞皇飯 ( 細 ) + 薯格  



d 飯好難食   林 pat pat   我講緊係佢嘅白飯 


( 3-NOV-2013  SUN )

今朝 9 點醒咗去廁所   見里奧大人唔喺身邊   仲以為佢又睇劇   原來佢 8 點幾醒咗   上網睇手機資料   不過我去完廁所都入房瞓多陣   佢又話瞓 ~

不過 10 點要起身食早餐喇   我 12 點要去拎刺身嘛 ~





食完早餐   我去惠康買 wasabi 同魚生豉油   之後忍唔住又買埋出前一丁   仲係 $27/9 包再 95折   加埋今日 enjoy 卡 95 折   所以真係好難忍手唔買囉   不過買 9 包算喇   因為加加埋埋已經有 27 包   仲有之前買咗 d 印尼撈麵同超力米   真係夠架喇 ~

番到屋企沖埋涼   抖陣就去拎刺身   係之前團購架   因為好抵   但唔知好唔好食架   博一博呢   好感恩今日有得拎   因為星期日係唔送架   今日係特別加開架咋   所以要去九龍塘站交收囉   約好 12 點   不過佢遲咗 10 分鐘 ~          

帶子刺身 - 500g ( $168)  


 我買 1kg ( $336 )


三文魚刺身一磅 $98 


好熱呀   番到屋企放哂入雪柜   又要沖多次涼喇   仲要開埋冷氣添呀 ~

今晚真係唔洗煮   所以盡情睇哂 d 飲食男女   一口氣睇咗 5 本   勁呀 ~

2 點半出去食 tea   食完番屋企 lu   里奧大人又做公司嘢   我又再睇飲食男女   差唔多 5 點就飲湯   我就燉肉汁   不過依家有電子燉盅真係好方便   今次真係好在問里奧大人點用   我居然無加水就開制呀   係里奧大人同我講做咩唔加水   我先記得要加水咋 ~



今晚家姐黎食刺身   老實講   家姐唔黎食   我唔會團購囉   因為我同里奧大人食唔到咁多   咁佢話 7 點 45 分左右會到我屋企   咁我 7 點 15 分就同里奧大人去買 KFC   好在早落黎咋   排咗 20 分鐘先買到呀   因為好多人買咗團購   所以咁多人囉 ~

里奧大人去買啤酒   咁我番到屋企先喇   要預備 d 刺身   咁佢地一上到黎就可以食呢 ~

我真係諗住食外賣嘢唔駛洗嘢   不過唔係囉   點都要 3 個碗 3 對筷子   我又想賣相好 d   將 d 刺身放喺碟   咁仲有用黎解凍 d 盒呢   咁都要洗 9 樣嘢   唉 ~

家姐要里奧大人幫手將手指 d 歌 download 落手機度   咁啱晴晴 daddy 又 whatsapp 我地   始終 whatsapp 方便過 skype 嘛   但好奇怪   我 add 佢又得   但里奧大人 add 佢又唔得   搞咗好耐啦   之後終於 add 到   家姐 d 歌又 download 埋   原來已經 10 點   家姐都要走喇 ~

我就即沖涼喇   之後睇陣電視   11 點瞓喇 ~ 

4 則留言:

  1. 團團轉二之~ 又三點午安喇 今日lunch食佐乜呀 毛毛雨應該冇出街喇...今朝涼佐好多呀 但番到公司就好熱 我個位完全冇風口位架..我諗同你個位差十度都有
    放假我都會起完身再瞓架 唔想一次過瞓太多所以起身 但起完身一陣又眼瞓 老奧會晨咁早起身爆劇架?
    買完廁紙買公仔麵...一個月唔出街都得囉 但你咁買...係咪病嚟架
    我表妹都買過刺身團購呀 同你呢間好似 唔知係咪同一間呢~ 帶子同三文魚都好新鮮 都幾抵食

    回覆刪除
    回覆
    1. 菊花園二木 4 點喇 就放工好開心呀 ~
      今日有 lunch box 不過係帶餸 再叮超力米 係咪好大食呀 嘩哈哈 ~
      天陰陰真係勁唔想出街囉 ~
      今朝真係涼好多 不過行到 van 仔站就有 d 熱呀 ~
      我對住風口位架 所以超勁凍囉 慘 ~
      我放假好小瞓晏覺架 驚夜晚瞓唔到囉 到時真係得不償失 ~
      老奧好小咁早煲劇架 不過如果佢醒咗瞓唔番 咪會睇劇 唔係無咩好睇 哈 ~
      廁紙同麵都係必需品 我係無病嘅 嘩哈哈哈哈 ~
      我買呢間團購好似叫真一 真係抵食架 同埋都新鮮 下次會再團呀 ~

      刪除
  2. 兩笠的..午安好! 近排咁忙..菇場好生意啦! 哈哈
    我未試過團購~暫時未有太大信心..
    可能經YAHOO大站果d會有d信心~不過都未試過~哈哈!!
    個虎蝦咁似甜蝦既? 去左殼穴係仲似~KFC N年無食啦
    有時又想食下..不過好熱氣~同埋..睇完瘋傳張相有d驚
    真真假假都有d心理影響~哈..煩啦! 又要懶靚又怕洗野

    回覆刪除
    回覆
    1. 三五成群丙人笠 早呀 今朝好清涼呀 唔係古怪風果隻喎 超舒服呢 ~
      呢幾個月係旺季呀 所以都希望忙啦 好生意嘛 哈 ~
      今次團購都係博一博架咋 估唔到都 ok 喎 因為之前團購打邊爐係勁難食 ~
      個虎蝦根本就係甜蝦囉 等我以為係泰式生蝦果 d 添 ~
      KFC 真係好熱氣 同埋無以前咁好食喇 ~
      以前話食 KFC 有老鼠頭 又話係無毛雞 不過我睇完就算架喇 ~
      咁我又唔係成日食 因為次次食完都好漏呢 ~
      我真係唔鍾意洗嘢 我 expect 外賣係無需要洗嘢家嘛 哈 ~

      刪除