2013年11月29日星期五

嘉華大酒樓 @ 牛頭角 ( 29-NOV-2013 )



上湯龍蝦伊麵



清蒸多寶魚


燒味拚盤 ( 油雞 / 叉燒 / 燒腩仔 ) 


蒜蓉炒豆苗


生果拚盤


喳咋 / 芝麻糊 / 紅豆沙



( 29-NOV-2013  FRI )


尋晚一覺瞓天光   不過仲係想瞓囉   鬼咩   呢排無覺好瞓呀   因為聽日去泰國   依家佢地仍然有示威   所以好擔心啦   上年呢個時間又係有示威   唉 ~


不過都無得擔心架喇   最緊要唔好去示威區   本來 plan 好去大皇宮同掃街   都要即刻轉行程呀 ~


同埋最緊要唔好着紅衫   尋晚執衫想帶 d 外套   唔係紅就橙紅   好在仲有綠藍黑   咁帶黑色最穩陣啦   又可以遮住 d 肥豬肉   哈 ~


早餐食芝腿治烘底   白雪雪嘅烘底三文治 ~





菇場忙咗陣就 hea 過喇   唔好有嘢做   唔好有嘢做 ~


晏晝去入票   之後就去食 lunch 喇 ~





放工即走喇   今晚去酒樓食飯   媽咪又煲咗山斑魚湯比我飲   不過魚湯無肉湯咁滯   咁都好 d ~





家姐差唔多 7 點就到喇   食完又番媽咪屋企拎嘢   我聽日去旅行   所以今晚唔駛拎湯同生果   爽呀 ~


因為 Giordano 有半價   所以家姐想買件羽絨比媽咪   咁就一齊去德福買啦   送埋家姐坐巴士   番到屋企都差唔多 9 點半   里奧大人都已經番到屋企 lu ~


沖埋涼就再執好 d 行李   搞掂哂就睇下電視   差唔多 12 點幾先瞓   聽朝要 5 點起身呀   woo ~

6 則留言:

  1. 泰忙笠..又星期中啦! 返多2日又OFF啦..爽死! 哈哈
    係啦~去旅行最怕當地有事發生~我表弟2公婆+阿E剛都去完回來
    第2日仲whatsapp我食泰式晚餐~又話風平浪靜
    點知走果日..航班取消~好似已經3日啦..最終轉其他機返來囉
    依間d燒味ok嗎? 近排勁like食燒腩仔~返黎煎香再食..超正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠呀 我每月一 off 撞正每月一到呀 咁都好 唔駛請 S/L ~
      其實身處泰國又唔係好緊張 係驚無飛機番香港囉 ~
      可以轉到機番黎都好啦 如果我果次番唔到香港 媽咪嚇暈都似 ~
      呢間燒味 ok 架 燒腩仔細細件都 ok 嘅 同埋最緊要塊皮夠脆 woo 講起都想食 ~

      刪除
  2. 準備起程心情好三之之~ 午安喇又 瞓得好真係好重要..呢排樓下唔知攪乜 一係有人鬧交..一係爆水喉要整路...零晨四點幾鑽地呀 大佬..人地唔駛瞓咩 攪到成日半夜醒佐
    今次泰國示威都幾嚴重呀 不過唔去示威區應該冇事既 你都平安歸來喇^^ 咁你有冇見到示威人群呀
    山斑魚湯好飲呀 自己真係好少煲魚湯..勁腥嘛 洗完對手又勁腥喎
    又係燒腩仔喎 食厭佐未呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 二仔木 早啦 好耐無見妳喇 哈哈 ~
      嘩 零晨 4 點幾鑽地 ?!?! 痴線咩 咁仲駛瞓嘅 @@ 不過爆水管又真係唔即時整唔得嘅 ~~
      其實今次泰國示威 都唔係電視機講到咁恐怖 又宵禁咁囉 唔去示威區根本完全無問題 ~~
      我無見到人示威呀 見到就真係唔駛出街 lu ~
      魚湯好飲呀 無咁滯 ~ 對手洗極都腥真係好鬼驚 帶手套啦 哈 ~
      燒腩仔 ok 架 我鍾意食 d 皮 嘻嘻 ~

      刪除
  3. 龍蝦上湯伊麵啊 ~~ 堅想食 ....

    回覆刪除