2013年11月26日星期二

黑椒洋蔥牛仔骨 + 雜豆炒飯 ( 26-NOV-2013 )




( 26-NOV-2013  TUE )

尋晚瞓得唔錯   今朝都幾精神   實在太開心喇 ~

都係唔覺得好凍咋噃   我覺得係涼咗好多   未至於凍咁囉 ~

早餐食芝腿治烘底   依家我一坐低   阿姐就會話咖啡   我食三文治烘底   佢自動波話大火同埋問我走唔走油   其實佢地做嘢都好有 heart   同埋佢地成日有傾有笑   咁樣真係做食客都開心 d 啦   雖然有時都幾嘈   但都好過口黑臉黑嘅 ~


番到菇場又忙喇   又係忙完抖陣又忙過咁囉 ~

好在有 lunch box   連續兩餐食臘潤腸   再加埋飲肉汁   都幾滯咁 ~

忙呀忙   終於忙到 5 點就搞掂哂 d 嘢喇   好快可以放工呢 ~

今晚唔駛買餸實在太開心喇   時間好用好多   番到屋企就預備晚餐   不過今晚想早 d 食   所以 7 點就煮喇    7 點半有得食   食完抖陣就沖涼   爽 ~

唉   里奧大人 8 點半先放工   番到黎 9 點幾先食   對我黎講真係好夜呀 ~

是日晚餐 - 黑椒洋蔥牛仔骨 + 雜豆炒飯 

黑椒洋蔥牛仔骨 - 完全唔記得有 2 個洋蔥   所以煮牛仔骨啦   仲剩番 1 個洋蔥就留番聽晚整   今次 d 牛仔骨又超級韌   唔通煎之前要落生粉   但我醃嘅時候已經落咗架噃   我煎咗 1 分鐘左右之嘛   無理由咁韌   唔通煮汁太火 ?!   但我都係煮 1 分鐘之嘛   都唔明點解咁韌   慘 ~

雜豆炒飯 - 無菜就雜豆啦   炒埋一堆超勁方便 ~

洗埋碗就切 2 個香梨比佢食啦   之後佢沖完涼又食啫喱   好小見佢咁夜食咁多嘢   不過見佢食嘢我就好開心   起碼叫有胃口丫   因為佢平日好小咁樣食嘢呢 ~


11 點幾瞓喇   之後佢話太飽   頂住個胃瞓唔到   所以出番廳睇電視   搞嘢 ~      

2 則留言:

  1. 椒氣boot boot四小之~ 午安喇 話咁快又星期四喇 今日有冇lunch box呀..我地去食粥呀 鰂魚涌開佐間舊粥鋪 $14碗碎牛粥咋 好抵好抵
    其實咁既態度番工先得架嘛 黑口黑面又係咁番..笑笑口又係咁番 不過公司總有啲黑口黑面既同事....攪到我有時都唔敢同佢地講早晨
    平時我唔去買餸先夠時間8點食飯咋 放早真係好 都好彩我住得近咋..唔係唔駛指意有住家飯食
    係咪啲牛仔骨肉質唔靚所以先韌咋 1分鍾真係冇理由韌
    老奧都like食呢款啫喱架 b媽之前瘋狂愛上桃味 一日要食一杯先安樂 哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬氣 boot boot 二呀木 都係我呀 係咪好有驚喜呀 哈 ~
      $14 碎牛粥真係抵喎 我呢邊都要 $15 啦 ~
      係啦 都唔明點解 d 人番工番到黑口黑臉 咪做囉 見到佢地 d 樣簡直係影響埋人地添呀 ~
      我都係一次買兩晚餸 唔想日日都做同一樣嘢 好悶 ~
      d 牛仔骨好新鮮架 點解會咁呢可 ~~
      老奧依家鍾意食喺泰國買番黎嘅布甸 媽咪買果 d 就等我食哂啦 嘩哈哈 桃味都好食呀 woo 依家好想食添 ~

      刪除