2013年11月4日星期一

煎三文魚柳 + 竹笛 + 粟米蛋花湯 ( 4-NOV-2013 )






( 4-NOV-2013  MON )


今朝勁喇   因為要滾熱 d 中藥同肉汁   滾完中藥個煲就咁沖一沖都可以   但肉汁個煲就要用洗潔精洗家嘛   又用咗 d 時間架   所以唔好比自己懶床 ~


早餐食芝腿治喇又   因為想睇報紙   如果食麵就唔可以咁他條咁睇   同埋我最怕彈到 d 湯喺報紙度   因為我唔係 dup 低頭睇家嘛   我喺揸住份報紙黎睇   所以左手拎報紙右右揸筷子   好似好攰咁   哈 ~





番到菇場執埋 d 手尾又 hea 過喇   到 lunch time 又未餓   所以出去行陣   再買盒炒麵番菇場食 ~

巨麵   因為真係好巨   個個望到都話超大盒   但我又食得哂喎   因為有好多芽菜   好好食     


諗住都係 hea 過架喇   點知勁多嘢做   放工都做唔哂   不過我唔會 OT 架   因為無需要   除咗大粒同老闆   個個都走嘅   我無理由留喺度做嘢囉   同埋如果真係勁急   我一定會喺放工前搞掂呢 ~


放工落毛毛雨   又無帶遮喎   所以覺得陰陰寒   本來諗住去街市買菜   後尾都唔去喇   一陣越落越大仲麻煩   所以去超市買   不過實在唔抵   最後都無買囉 ~       


番到屋企浸完中藥就抖陣   之後就打仗 lu ~


7 點開餐   估唔到里奧大人打黎話放工   實在太好喇   不過我煮咗米粉   所以食先   唔會等佢囉   等佢番黎再淥出前一丁比佢   佢最鍾意啦 ~


加咗之前食剩嘅榨菜肉末   鹹到呢   最慘係無哂超力米嘅味道   下次都係唔加任何嘢   就咁齋食米粉算喇




是日懶餐 - 煎三文魚柳 + 竹笛 + 粟米蛋花湯 


煎三文魚柳 - 終於記得落生粉先煎   但太大火   煎燶咗塊皮添 ~  


竹笛 - 我好鍾意食煎嘅竹笛   其實我不嬲叫開係 "獅子狗卷" 架   點泰式酸甜醬或者茄汁都好好味架   我覺得做 party 小食相當唔錯   煎幾煎就熟 ~


粟米蛋花湯 - 最後一罐喇   無諗過飲得咁快架 ~


呢餐煮得勁 hea 咁   不過星期一多數係煮 d 超級勁簡單嘅餸 ~


今晚搞掂哂所有嘢   再沖埋涼   里奧大人又做完公司嘢   我仲以為 10 點半   原來係 9 點半咋   勁鬼開心   因為平時里奧大人好小咁早番黎嘛 ~


佢 10 點話瞓   估唔到真係瞓   咁我又攰攰地   我都瞓喇   然後佢話我連瞓都要二仔底死跟    哈哈   痴線 ~

4 則留言:

  1. 笠衫..星期三午安好! 記得笠多件衫呀
    係啦..竹咩苗呀~卡通片都係叫獅子狗卷..哈哈!!
    個lunch未餓..行完可以食晒成盒~果然食力笠呀
    不過炒得好靚~如果炒飯..我都可能食得晒一盒
    因為太鐘意食炒飯~講講下..肚餓啦! 準備食早餐先

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩 唔好講笑 真係要笠多件衫呀 頭先出去買 lunch 覺得勁凍呀 唔係涼 ~
      其實獅子狗卷係咪係只係香港人叫架咋 係咪 "忍者小靈精" ?! 妳一定係金麥基 哈哈 ~
      我其實都覺得自己幾勁 可以食得哂盒麵 ~
      呢間炒得幾靚架 同埋唔油囉 最緊又油又林 真係食唔落 ~
      妳食得哂一盒炒飯仲勁 反而我食唔到 太飽喇 ~
      妳咪一樣會講講下肚餓 我呸 ~~~~

      刪除
  2. 三手之~ 咁三手應該仲價值不非 我今日帶佐粥番嚟呀 噚晚好想食..不過煮佐麵 叫小俊幫我買個粥今日帶囉..本來仲好想食腸粉架 不過帶唔到...最衰附近冇粥鋪喇 你今日食乜呀?
    唔餓但行完食得晒巨麵 haha 你果然係好有食力呀 勁! 我好怕啲炒麵乜料都冇架...芽菜咁鬼平好心落多少少炒喇
    菇場旺季喎 比心機喇你~ 我有啲同事日日都OT到8,9點架...其實我唔知佢地有乜做 覺得佢地唔想番屋企多囉 做到個樣殘晒有乜為呢...公司又唔會分多啲錢比你既
    還睇掂睇都係獅子狗卷 做乜叫人竹笛呢 喺邊到睇到呢個名架? 我諗我有五年以上冇食過獅子狗卷..都唔記得咩味....加咁多炸菜梗係鹹喇 之~
    平時小俊一定夜瞓過我 所以一聽到佢話早瞓我都跟住佢一齊瞓架..仲早過佢入房 佢都成日話我唔蝕底咁..原來叫二仔底死跟呀 二仔底點解呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 三手價值不菲 ?! 講大話 嘩哈哈哈哈 ~
      尋晚想食粥 但就今日帶番公司食 好難明白妳呀 ~~~~
      我今日買雞翼丁丁呀 勁好味 ~
      呢間都幾多芽菜架 不過我無影咋 如果有埋紅蘿蔔絲仲正 ~
      老奧都好多嘢做架 但我話煮咗飯 佢就會早 d 番黎囉 ~
      我睇包裝個名叫竹笛呀 唔係我自己改架 獅子狗卷係無咩味架噃 所以妳唔駛記住 哈 ~
      咩喎 我都無加到榨菜 做咩屈我先 ~~~~
      早瞓好呀 唔駛熄嘢 哈哈 我都唔知咩叫二仔底架 我跟老奧講咋 哈 ~

      刪除