2013年11月7日星期四

稻香 @ 九龍灣 ( 7-NOV-2013 )

熱辣豬軟骨雞煲 - 呢個雞煲 $88 送 6 罐嘉士伯啤酒   不過因為我地叫咗孖寶   所以無得送啤酒   仲好啦   我都唔飲啤嘅   估唔到又幾好味   都有 d 麻辣   同埋個汁好杰   但我地無加火鍋料呀   因為個個都好飽呢 





晚市孖寶之一 ( 脆皮乳豬件 - 例 ) - 好味呀   勁想食好耐喇   家姐叫我食多 d   媽咪又唔食皮   嘩哈   食得超滿足呀我



晚市孖寶之二  ( 清蒸寶石魚 ) - 好大條同厚肉   有驚喜   最緊要唔腥



干 "火扁" 四季豆 - 好惹味   下次會再叫黎食



沙薑雞腳 - 好入味呀   勁正



( 7-NOV-2013  THU )

今朝一起身   諗起沖涼就凍喇   好在里奧大人幫我倒熱水   咁我唔駛拎咁重嘅熱水壺嘛 ~

早餐食熱狗餐   都係大家樂好食 d   因為個包係脆嘅   咁樣好味好多架 ~



番到菇場有小小嘢做咁啦   之後就靜哂 lu ~

今日有 lunch box   叮完出黎好有煲仔飯味咁呀   勁正 ~  

依家 cc 無咁忙喇   所以同佢 skype   太耐無同佢 skype   成日搭錯線   同埋佢諗到就想講   明明講緊婦檢 d 嘢   但未講完無啦啦問我鍾唔鍾意食合桃紅棗糕   等我聯想到唔通食呢個糕係對女性身體有好處添   原因佢話一諗到就講   暈 ~

放工即走喇   約咗媽咪 工人喺稻香等   煤氣公司師傅話 6 點鐘黎   咁我 5 點 50 分問佢喺邊   原來佢仲有其他單位未整   起碼要 7 點   遲成 1 個鐘   真係好在打比佢啫   唔係白等 ~

家姐同姐夫今晚楂車黎   所以 6 點 45 分就到稻香喇   實在太好   因為我叫咗 d 餸嘛 ~

食到差唔多 7 點   師傅話 20 分鐘後到   咁我要食快 d 囉   我走先嘛   佢地就繼續食   我又唔知整幾耐   所以佢地叫我唔好再落黎呢   不過家姐就同我上屋企   因為佢要拎番 d 衫走呢 ~

原來 code 14 係 fuse 問題   師傅話條 fuse 燶咗   所以要換就要收 $203   咁當然要換啦   之後再 whatsapp 比業主   之後佢同我講有 d 業主好衰架   租客換咗嘢之後   業主唔肯比錢   叫師傅番去拆番喎   咁呢個業主真係夠衰格喇   煤氣爐壞咗好危險家嘛 ~

好感恩 10 分鐘左右搞掂   之後打比媽咪   原來佢地仲等緊 lift 去停車場   所以我又落去停車場見下佢地   佢地話我痴呀   滕黎滕去見一見   哈 ~

番到屋企煲中藥同開機洗衫   之後沖涼   終於用得番熱水爐   一開熱水果刻   我真係覺得自己好幸福架   大佬呀   依家天氣都叫做凍嘛   真係沖唔到凍水囉 ~

里奧大人 9 點先放工   又話番黎食杯麵   我話杯麵係不時之需   唔係咁樣食囉   之後佢話心淡呀   仲以為我話無益唔好食   咁係丫嘛   附近餐廳又唔係收哂   做咩要食杯麵啫   佢之後買咗唐記牛肉飯同鮮竹卷番黎食   都好食得下 ~

傾下計又睇下電視   不過今晚有 d 攰   所以我自己 11 點瞓喇 ~

4 則留言:

  1. 一雞笠..早呀! 星期一早上好
    邪呀~昨晚我都返娘家食雞煲~因為姨丈+表弟返左黎呀
    稻香雞煲食過2次~味道真係都ok呀..幾正又夠麻味
    寶石魚好味呀~近來稻香d水準好似高返..小炒都夠鑊氣呀
    我出post追到你啦..聽日你順住出的話~就同步出8/11啦...奸笑!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 二雞笠早啦 哈 今朝涼好多呀 着多件衫呀妳要 ~
      我好鍾意食雞煲呀依家 惹味得黎感覺白肉健康 d 嘩哈 ~
      yes!! ( <-- 妳最鍾意咁 ) 估唔到稻香嘅小菜水準番來啦 之前食真係唔好味 定係呢日係平日 無咁忙呢可 ~
      呢個煲仲麻過豐璟呀 同埋我無食火鍋料 所以個湯底仲濃 ~
      妳又鍾意食寶石魚架 ?! 咁下次一齊去稻香啦 嘩哈哈哈哈 ~
      同妳同步真係好啱噃 妳啦 成日跟住哂 哈 ( 狂笑 ) ~~~~

      刪除
  2. 一二三四五 多勞多得之~ 午安呀 旺季完佐未呀..仲b唔b呀 今日難得老闆請食lunch呀 一年一次咋 我地又揀佐韓國嘢..平時lunch好少食到嘛 同埋同佢一齊會叫啲貴嘢食 hehe 你食佐乜呀
    有時我都想去大家樂買早餐架 但你知我預到幾咁啱架喇...改唔到 噚日本來諗住食熱狗tea架...點知小俊話去澳門大排檔食(街市入面) 居然冇熱狗喎 攪到我而家仲心思思諗緊條熱狗...
    冇熱水沖涼簡直唔可以接受呀 我好佩服啲人冬天都可以用凍水沖涼 身體一定好好先可以
    我覺得而家稻香冇之前咁好味喇 尤其打邊爐...你想食乳豬好耐喇 呢晚你咪滿足晒囉 豬之~
    今晚食乜餸呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 二仔底木之 早啦 知唔知咩叫二仔底先 ?! 我就唔知呢 唔好問我 呵呵 ~
      正噃 同埋老闆一齊 lunch 都好丫 係咪果間韓國嘢呀 ?! 3 個字嘅呢 ~~
      同老闆食就梗係叫貴嘢啦 唔好同佢客氣 哈 ~
      平日好小去大家樂食早餐架 遠嘛 不過佢 d 通粉餐又幾抵 ~
      哈哈 咁妳今星期去食熱狗 tea 啦 我都想去大排檔食嘢呀 牛頭角街市樓上有嘢食 不過我一定唔會食 好烏糟咁 ~
      夏天無熱水都接受到 但朝早點熱都唔會用凍水沖囉 好易病架 哈 ~
      係啦 冬天沖凍水涼 唔係自己沖都覺得凍呀 ~
      稻香打邊爐真係唔好味架 淘大又係 德福叫做好 d 囉 ~
      乳豬呀乳豬 幾時可以比我再食 20 件呀 我只係食皮 呵呵 ~
      尋晚整肉醬意粉呀 所以今日 lunch box + 聽日 lunch box 都係 五十萬個可憐 哈哈 ~

      刪除