2013年11月5日星期二

阿利水韓國料理 @ 鰂魚涌 ( 5-NOV-2013 )


前菜 - 送架   我覺得份量唔小



泡菜好辣下


大豆芽 - 無味係預咗呢


薯仔 - 好爽口


大豆芽湯又係送架   睇過樣好淡而無味  但其實好重胡椒味呀   正


牛肉石頭飯 - 我同家姐講話都無蛋嘅   家姐話原來喺佢果邊   遮住咗   同埋佢好快就撈埋咗喺飯度   我鍾意食呢個飯架   因為好多爽口嘅菜   加埋韓國辣椒醬又正   不過最正都係 d 飯焦   哈


燜辣豬排骨 - 我地諗住就咁一個餸   估唔到跟埋白飯   我今日先同媽咪講我 4 日無食飯   估唔到今餐食番 4 日飯嘅飯量   邪   呢個排骨原來係豬軟骨黎架   燜到好淋又入哂味   d 蘿蔔索哂 d 汁   同埋真係要用 d 汁撈飯先好食   越食越辣好過癮呀





( 5-NOV-2013  WED  0.5 S/L )



星期中喇   勁開心   今朝又係帶中藥加肉汁   真係好重 ~


我最鍾意同里奧大人出門口   第一當然係可以一齊行去地鐵站   第二係叫佢幫我睇下熄咗煤氣爐同埋關好雪柜門未囉   自從有次關唔實雪柜門之後   我就次次一開雪柜門   之後就會叫里奧大人 check 多次   佢都比我搞到精神緊張   嘩哈哈哈 ~


今朝好餓呀   想食 d 唔濕嘅嘢   但又唔想食好乾嘅嘢   終於諗到食碎蛋吞拿魚治喇   勁好味 ~





番到菇場即做嘢   摩打手都做到 12 點   之後整依樣整果樣   好快就放工喇   今日婦檢   所以請半日假   當然會同媽咪工人飲茶之後先去 check 呢 ~


好感恩好快有車   食下傾下   2 點 15 分要走喇   去到巴士站又即刻有車   勁感恩呀   唔係又要等 15 分鐘 ~


鮮蝦菜苗餃



薑蔥牛柏葉


時菜鯪魚球


燒肉油雞飯


菜心



今次勁呀   因為我第一次喺尖沙咀地鐵站行去北京道   以我呢個路痴黎講   真係算勁架   無問人喎   因為呢個地鐵站有 9 萬個出口家嘛   其實咁行都要 10 分鐘   不過都算快   起碼唔駛過馬路嘛   同埋好在唔焗   唔係就慘 lu ~


Book 咗 3 點 15 分   去到得 1 個男   仲以為我係第 1 個   點知原來佢係等緊老婆   咁我差唔多 3 點 45 分先睇   左 check 右 check   4 點搞掂   呢個醫生都好好   因為我好多問題   佢都好溫柔咁答我   唔會趕妳走果隻   咁霍醫生都係   但有 d 唔係架   好急好快咁答妳   仲要係一路寫一路答妳   唔會望妳咁呢   咁妳見佢咁急   好多時搞到連嘢都唔記得問就出咗去呢 ~


報告比我想像中好呀   感謝主 ~


咁因為我又要去鰂魚涌睇中醫   本來想搭 110   不過驚紅隧同銅鑼灣塞車呀   約咗家姐家嘛   唔想遲囉   最後搭地鐵   16 分鐘車程咋 ~


去到醫師度居然有人睇緊   仲諗住 4 點幾無人睇添   之後搞掂哂就啱好 5 點半   約埋家姐喺中醫樓下等   勁開心呀   咁早見到佢   又因為太早關係   大家都未餓   所以行惠康買零食   我地又買咗一百蚊薯片同糖   同家姐行超市真係唔會無收穫   哈哈 ~


差唔多 6 點 15 分就行去搵食   我講明話唔食連鎖店嘅餐廳架   所以佢帶我食韓國嘢   因為佢 lunch 食過   覺得幾好味呢 ~


叫埋嘢食都差唔多 6 點 45 分 lu   啱好開飯時間 ~


食到好飽   咁家姐想去廁所   咁就話去佢公司廁所喎   喺佢公司坐咗陣   見佢自己個文件柜擺滿哂汽水同紙包飲品   勁正呀 ~


真係好飽   但家姐又想食甜品   所以一齊去佢公司附近周圍行下   睇下有無囉   同埋睇有咩嘢食下次一齊食   之後再行去北角嘅阿信屋   真係雙眼離唔開零食   嘩哈哈 ~


之後過馬路去巴士站   呃佢話有 606   但其實我真係離遠望到有 3 個數目字同 2 個中文字   即係 606 彩雲呢   咁佢想起步跑   我話呃妳咋   之後我再望多次   原來真係有 606 呀   之後即跑    不過其實係跑 10 步左右嘅啫   不過我驚呢個站無人上會唔開車門   所以我先跑咋 ~  


出到官塘都係 8 點   又係由官塘唔知咩小學行番去九龍灣   但家姐真係勁想食甜嘢   但金滿堂又爆   所以去麥當勞食雪糕   食完之後就各自歸家呢 ~



冰雪彩虹新地 ( 椰子菠蘿味 ) - 下   我睇相先知原來係可樂思樂冰   但我話明要芬達家嘛   好在瞓到咋   唔係會鬧家姐   點做嘢   唔幫我 check 下先拎   呢隻雪糕醬係菠蘿椰子味   又幾好味噃   有菠蘿同椰子味架真係


好立克新地 - 家姐想食麥記雪糕係因為知道有新口味   點知佢一坐低就扁哂咀話呃人嘅  就咁倒 d 好立克粉落去   食咗幾啖又扁哂咀話得 d 好立克粉   呃人嘅   又影到咁靚     再食多幾啖又扁哂咀話仲以為係好立克醬添   之後食幾啖又扁哂咀話   早知叫新地好過   我笑住望一望佢   佢都忍唔住笑呀   食咁耐講咁耐   但就唔係發火果隻   所以我覺得好好笑   我話係啦   食新地都有花生咬下   呵呵   所以佢當堂覺得我杯好抵同好好味呢   嘩哈哈   



番到屋企即沖涼喇   差唔多 9 點   里奧大人都番到屋企 lu ~


家姐 whatsapp 我話有樣好重要嘅嘢比我   我一估就估到係 Line 嘢   呵呵 




芒果乾半磅 ( $30 ) - 我特登買比里奧大人食架   佢上次喺正隆行想買   不過實在太大包買唔落手  


我最鍾意嘅薄荷糖   呢隻得力素都幾好食   好似細細個食太空糖 d 口感


無啦啦超勁想食朱古力曲奇   所以買一盒細嘅   同家姐 share 食最好呢



4 則留言:

  1. 零食大王四之之~ 午安好嗎 b嗎? 今日冇帶lunch box lu 帶佐3日唔想再叮喇...嗰日同成日鬧人個女人講話想帶個電磁爐番嚟 因為唔想成日食微波嘢..佢竟然話好喎 勁出奇...仲話帶電飯煲番嚟煮臘味飯 真係好難預計到佢幾時會鬧人
    body check合格恭喜你呀 睇中醫日子有功頂喇 咁你要勤力啲飲藥繼續調理喇~ 肉汁係咪好有益架 日日飲會唔會過份補架 不過你真係好有心機煲嘢飲~
    阿利水個名咁攪笑既..我都冇見過呢間嘢 近住邊到架? 你識唔識嗰到啲路...韓國啲湯好多用牛骨煲所以都好濃但唔知why會好清 我都like石頭飯呀 熱辣辣冬天食最啱 講開又想食添...衰喇 小俊而家日日都OT..冇得出街食 -_-
    其實我都好like買零食 不過買餅同朱古力多 薯片係好恨食先會買..因為都幾冇益 又肥喎 你都唔好食咁多喇..一路飲中藥一路又食啲唔健康嘢 乖之喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 六六獨獨嘅木木 起身啦 仲瞓 ~~~~
      我都覺得日日帶飯好悶 所以有時都會出去食米線 哈 ~
      嘩 帶飯煲番黎煮臘味飯咁激 ?! 成間 office 都臘味飯味 正呀 ~
      呢個中醫真係唔錯架 我會 keep 住睇 ~
      我無血氣嘛 所以要燉肉汁飲囉 中醫話日日飲無問題喎 不過我係真係得閒先燉囉 哈 ~
      電子燉盅之嘛 勁方便 ~
      我都覺得阿利水個名好搞笑 丫 我唔知喺邊架 家姐帶我去呢 ~
      呢個湯好重胡椒味 我好 like 架 飲完個身好暖呢 ~
      石頭飯好味呀 冬天食真係好正 我唔鍾意食飯都鍾意食 可能有飯焦 ~
      無得出街食 妳可以大顯身手 煮 d 正嘢佢食 咁仲開心啦 ~
      零食當中 朱古力同餅反而唔會係首選喎 因為實在會飽肚呢 哈哈 ~
      薯片好味呀 講起都想食 ~~~~

      刪除
  2. 四水韓笠..哈哈! 今日咁靜..好多野做咩? (抵屎!!!)
    依日雖然off~但都好似好忙~又飲茶..又睇婦檢又中醫又食飯
    一陣又話掃零食~真係仲忙過收工係屋企做野! 哈哈
    wow! 冬天我又勁like食石頭飯~勁暖笠笠呀! 正
    韓國d湯就ma ma地like飲lu~勁味精feel
    衰啦! 有時真係搵唔到甜品食~我又係會去m記買新地
    以前試過一次新款甜品~勁甜之後..都唔敢再試佢d新產品
    hey..你家姐無睇相介紹先買咩~都呻左好耐! 但依然依晒成杯呀? 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 一觸即發笠 ~~ 早啦 今朝又涼咗 d 咁呀 正 ~
      不過依家都係着短袖 + 外套囉 仲未長袖 唔想執衫住呀 ~
      呢日超忙啦 所以一坐車即想瞓 ~~
      冬天食煲仔飯都正啦 不過真係食完好鬼飽 ~
      呢間韓湯 ok 喎 飲完個胃好和暖舒服呀 ~
      麥記方便嘛 同埋又無咁飽 ~
      原來之前小奧都想試 不過佢問係好立克味雪糕定係好立克粉 佢地話係粉 所以小奧唔要 ~
      家姐唔嘥嘢架 同埋都叫做有得食雪糕丫 哈 ~

      刪除