2013年11月12日星期二

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 12-NOV-2013 ) + ( 13-NOV-2013 & 14-NOV-2013 )


蒸龍躉仔



白切雞半隻 ( 外賣 )






西蘭花



西生菜



合桃茨實蓮子山斑魚湯



( 12-NOV-2013  TUE )


里奧大人一上大陸就會早過我出門口   咁我臨走嘅時候就會 double check 幾次熄咗冷氣未   熄咗爐未   關好水喉未   關好雪柜門未   鎖好門未咁   精神有 d 緊張呢 ~


早餐食奶油多   其實今朝餓架   不過 lunch 要食好多嘢   所以唔食咁飽 ~   


番到菇場又忙啦   忙到 11 點幾   咁 receptionist 又請咗假   所以我又要行出行入   所以更加覺得多嘢做   好在佢聽日番   唔駛我做多樣嘢嘛 ~


今日食 lunch box 嘅餸同埋叮個超力米粉   下次都係咪搞   又要分開叮   又要洗兩個盒   好辛苦 ~


晏晝可以 hea 過   無無聊聊又諗起家姐   呢個星期佢開始放大假   咁我 whatsapp 佢喺邊啦   原來佢去咗惠州浸溫泉   仲話我知添   我只係知佢會去惠州   但唔知邊日   之後用 Viber 打比我   傾咗陣   又話買甜梅菜比我   咁我實要架   因為我鍾意食甜梅菜呢 ~


放工即走   又落毛毛雨   所以覺得份外凍咁呀   之後越落越大   真係唔開遮唔得   最慘係超勁大風   幾驚把遮會反呀 ~


今晚唔駛等家姐先開飯   咁 6 點半可以食 lu   想早 d 食早 d 番屋企休息 ~



買比媽咪嘅帽



買比家姐嘅 mouse pad



食完又抖啦   次次喺媽咪屋企   食完飯就勁想瞓   喺自己屋企就唔會啦   食完飯仲要洗碗   嗚嗚 ~


媽咪依家跟足哂營養師吩咐   真係食咩嘢都要用水浸下   可以講話係無油無味   咁見到佢肯戒口都好嘅   因為糖尿病最緊要戒口嘛   同埋做運動   好在佢都有做運動   瘦咗好多呀   但臉色黃哂咁呢   無油水嘅臉色真係差好遠   我同媽咪講   其實可以食下其他嘢嘅   不過就唔好一下子狂食同埋日日食咪得囉   去飲茶都可以食蝦餃燒賣牛肉   每樣食一粒都可以   人嘅身體唔可以無油同鹽份家嘛 ~


差唔多 8 點左右就走喇   今晚自己一個走好唔慣添   掛住家姐之餘又諗起朱仔   又落緊雨   個情境突然有 d 悲傷添   哈 ~    


番到屋企無耐   聽到門口有人開門聲   望下防盜眼   原來係里奧大人   佢 7 點半話喺上水家嘛   估唔到 8 點幾就番到屋企呢 ~


我又煲中藥再開機洗衫   里奧大人居然話沖涼先   佢好小會一番到屋企就沖涼   仲以為佢超多嘢做   好感恩原來佢唔駛做公司嘢   仲好 relax 咁上網睇劇添   如果晚晚係咁就好 lu ~


今晚早瞓喇   10 點 40 分就瞓 lu ~


( 13-NOV-2013  WED )


雖然一覺瞓天光   但起身都係頭暈暈   勁似每月一到咁 ~


好在都餓   因為食多定多 d 嘢打底   咁之後無胃口食嘢都唔驚啦   哈 ~





菇場忙呀   眨眼又到 lunch time   唔想叮麵   所以落樓下買雞翼丁丁番菇場食呢 ~





呵呵   終於每月一到啦   個肚都有 d 痛   但就唔係劇痛   好感恩呢   不過有 d 暈   同埋有 d 作嘔   放工即走去睇醫生   拎埋聽日假紙 ~


睇開個醫生下午唔開診   咁唯有去執死雞度睇啦   我掛咗號   5 點 45 分到啦   不過差唔多 6 點半先有得睇   佢好奇怪   個病人出咗黎之後   又唔叫人入去   但我聽到有人講緊電話   應該係醫生講電話啦 ~


執醫生問我痛嘅程度有幾多   話 0-10   之後話同上次比呢   咁我咪話你想我講依家痛嘅程度   定係同上一次比較嘅程度先    唔同架噃   佢講嘢又鬼食泥   聽到我好辛苦   佢叫我食藥   我聽到佢話叫我食嘢   我話要食咩嘢   暈 ~


又等拎藥啦   見到得 2 個人睇    但 d 人 walk-in 黎睇   話要 9 點先有得睇   奇怪 ~


我無胃口呀   拿拿聲沖個熱水涼再食藥   里奧大人差唔多 8 點番到屋企   佢食車仔麵   我都食咗幾啖   因為佢有辣汁   唔想食 d 咁刺激嘢 ~


個肚唔係劇痛   所以都睇下電視   差唔多 10 點就瞓呢 ~    



( 14-NOV-2013  THU  S/L )


個肚都係痛痛地   所以都係請假休息 ~


今次都有嘔   不過肚嘅次數同嘔嘅次數   小過上次好多   感恩感恩 ~


樓上裝修   都瞓得麻麻地   咁瞓到 11 點就熄冷氣   其實都係瞓下醒下   差唔多 3 點都係開番冷氣瞓   感覺靜 d ~


瞓到 5 點半就醒啦   但其實唔想醒   拎埋張冷氣被去梳化度   me 埋隻眼   感覺到自己想瞓   仲係比我熟睡果隻    瞓咗差唔多 40 分鐘就醒喇   果下就真係好精神喇 ~


里奧大人番到黎都 9 點   佢買熱狗餐   咁我又食 d 薯條   熱辣辣又粉糯   超級正呀 ~


今晚 11 點瞓喇   但其實未眼瞓   不過聽日要番工   點都要瞓呢 ~

4 則留言:

  1. 五指毛桃笠..午安我黎啦! 今日唔斷臂但斷腳啦..哈哈
    咦~~?! 星期二返去媽咪屋企食..係拎帽比佢定見家姐去旅行
    所以都過去陪佢食飯呀? 笠媽聽話就好啦~身體始終佢架ma
    唔c服都係自己辛苦無人幫到佢架~依家天氣涼..叫笠媽好好保暖呀
    ~~~~~
    嘩! 火雞笠..唔係呀ma~仲開冷氣??! 我已經打雙冷氣被用+無開風扇都凍呀
    不過羽絨被又未用~上星期好天都曬定先啦..你知我冷血好怕凍ma..哈哈
    每月一無咁痛=有好轉啦~不過依然嘔又唔得喎! 個醫生古古怪怪咁既
    又唔係多人..定佢要出診幫人做手術~唔係駛咩排到9點咁晏呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 二笠早啦 凍唔凍呀妳 ^^
      呢排公私都忙呀 不過就好充實啦 好快就天黑 哈 ~
      我邊有咁孝順丫 小奧上大陸嘛 我咪番媽咪屋企食囉 咁順便比埋帽比佢
      其實好在今晚去媽咪屋企食飯咋 第日已經每月一到喇 如果唔係又要隔一星期先見到媽咪 ~
      媽咪真係好聽話 佢知糖尿病手尾好煩嘛 ~
      依家開始凍喇 大家都要好好保暖啦 妳同 mi 媽都要呀 ~
      ~~~~
      笠 依家唔駛開冷氣啦 之前真係要開架 同埋個 bb 喊聲嘈到我瞓唔到覺呀 ~
      嘩 我聽見羽絨兩個字都熱呀 哈哈 不過我都終於知道妳隻手真係好鬼凍 所以捉住妳好舒服 哈哈 ~
      其實每月一到真係無咁痛 我最想係唔嘔囉 ~
      個醫生超怪啦 其實呢間診所 d 醫生都好怪 之前果個又係 不過我睇開果個無開 所以先迫住睇佢囉 ~

      刪除
  2. 神經緊張五之~ 就放工喇喎你 happy~ 今日煮唔煮飯呀? 自從tue老闆請完隔離dept食ruby tuesday之後 我就勁想食喇..不過今日煲佐湯冇得食呢~
    你一早開咁多嘢架 我得嗰幾個字淨係換衫同捉糖妹都唔可以做其他嘢架喇...但點解仲要開冷氣 我已經成個月冇開喇....但你真係神經過份緊張喎 relax下喇
    之媽肯戒口同做運動咪好囉 以前我阿爺唔肯戒口..啤酒當飯 到糖尿最後期又睇唔到又行唔到...好辛苦架 所以唔好面色但身體好佐都算喇 因為糖尿病真係好恐怖架
    你同之家姐真係好好感情 見少陣即時感覺到悲傷既情緒 有姊妹真係好~ 最近b媽唔係幾c服..大姨住上水都話出嚟買餸去煮呀 好感動~ 但如果我有事就.....嗚~
    又嘔呀 唔係睇佐嗰個中醫好佐好多既咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 二木早啦 依家開工啦 哈哈 ~ 今日都精神呀 感恩 ~ 妳呢 ?!
      我尋晚煮懶人餐呀 排骨 + 菜心 好過唔煮啦 係咪先 ~
      老闆請人地 dept 食 ruby 令到妳都想食 好搞笑呀 不過妳咁細食 食得咩先 ?!
      滾熱 d 中藥同肉汁好快之嘛 不過要洗野先耐囉 ~
      妳成個月無開冷氣咁勁嘅 我係呢個星期先開始無開咋 ~
      我真係超級緊張 天生架喇肯定 嘩哈哈哈 ~
      我媽咪肯戒口呀 戒得好清添 糖尿病唔戒口 同自殺無分別 衰 d 講 真係累人累己囉 ~
      咁慣咗同家姐一齊走嘛 自己一個人走好似弧零零咁囉 ~
      b 媽好番未呀咁 ?! 上水過香港區真係好遠 b 大姨好好呀 ~
      妳有事有小俊嘛 傻豬豬黎架 ~~~~
      係啦 唔嘔就更好 睇中醫好咗好多架喇 之前仲勁呀 ~


      刪除