2013年11月20日星期三

牛肉盅頭飯 + 潮州粉果 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 20-NOV-2013 )



潮州粉果勁好味   因為 d 皮都幾薄   同埋幾夠煙韌   又無咩肥豬肉   正呀 ~




( 20-NOV-2013  WED )


尋晚開冷氣瞓   終於有覺好瞓   實在太開心喇   我最想要就係有好好嘅睡眠質素   如果我晚晚都瞓得好就好啦   我唔想要黑眼圈呀 ~


里奧大人今日同佢 2 個 assist. 食 farewell lunch   所以佢今日要上大陸   我又要 double check 所有嘢   所以多數會遲過平時出門口呢 ~


早餐食魚柳包餐   雖然要個包係大火   但都唔夠脆囉   所以仍都係唔好食   應該唔會再叫架喇 ~





菇場忙到 11 點半呀   不過超勁充實   我都鍾意咁呢   唔係每日 hea 過真係有 d 悶   哈 ~


又有肉醬意粉 lunch box 啦   我同事話我次次煮意粉都係帶 2 日   無計啦   唔識預份量 ~





放工即走   因為 book 咗染髮同剪髮   好在喺屋企附近整   所以 8 點就搞掂哂 ~


里奧大人差唔多 8 點打黎話放工   不過我叫佢自己喺上水食飯算喇   我又餓   都唔想等到 9 點幾先食飯呢 ~


勁想食牛肉飯同潮州粉果   但又唔想幫襯叙苑   因為佢地 d 態度勁衰   咁入咗去之後就走番出黎   去東海堂買 cake 比里奧大人聽日上大陸食   之後真係勁想食牛肉飯同潮州粉果囉   所以都係番轉頭買   嘩哈 ~


勁勁勁餓呀   番到屋企即沖涼先   因為好難得可以乾乾淨淨咁樣食飯呢 ~


我都覺得自己超級勁   可以食哂   不過食完就飽到唔想郁   哈 ~


里奧大人 9 點幾番到屋企   佢無啦啦話好奇怪喎   點解我會幫襯叙苑   咁又係   我係話唔幫襯佢先家嘛   咁佢都話遲 d 都會去食煲仔飯   車 ~


見里奧大人無食咁多餐住家飯   真係對佢唔住喇   所以批個火龍果比佢食   咁我食咗 3 粒   佢食嘅時候問我有無壞   因為有 d 酸喎   又隊比我食   不過我已經刷咗牙   所以唔會食   同埋頭先我食咗都無酸   之後佢再隊咗幾次   搞到我發火   話唔食就咪食啦   我真係好憎人咁   話唔食就唔食   隊埋黎做咩呢   煩 ~


今晚 10 點 45 分瞓喇   因為今晚 12 點會停電    開唔到冷氣   希望隔離 bb 唔好喊啦 ~    

4 則留言:

  1. 笑口四四笠..早呀! 今日天陰陰啦..涼左好多添呀
    你d boot boot出動未呀? 唉! 因為個bb要開冷氣真係都幾慘
    由其依家咁凍你打算點? 關晒窗開門瞓得唔得?
    最慘係活動左成日~夜晚又無覺好瞓..人都燥爆
    oh no! 小奧同阿喂一樣..我會問佢話食唔食先批
    如果酸都要食埋佢架! 唔好食留比老婆想點先..係咪咁講呀
    個牛肉飯都唔係好多..不過夾埋粉果就真係會好飽~哈哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 淫淫笑口四四笠又午安好啦 個肚腩好痕呀 R 緊果下 覺得好似麻甩佬咁 肉滕滕 哈 ~
      笠..我 d boot boot 未出動呀 驚落雨 尋晚落雨呀 ~
      如果我瞓緊嘅時候 個 bb 仲喊 我會塞耳仔囉 依家唔開冷氣啦 想凍屎我咩 哈 ~
      我無關門瞓架 因為我一開房窗仲慘 d 風 "馮馮" 聲仲難入睡囉 ~
      下 阿喂又係咁架 @@ 覺得有酸味就掉咗去囉 又話壞 但又唔掉喎 比我食把鬼咩 如果真係壞 咁咪一齊肚屙 ?!
      係呀 妳講得好啱 牛肉飯真係唔多 但夾埋粉果就 嘩哈哈哈哈哈哈 衰 ~

      刪除
  2. 請你食四個粉果之~ 對你幾咁好吖 我噚日放佐半日假番媽咪屋企hea...勁正呀 每日都係番半日就正囉 但人工照出架喎 wakaka 又發夢
    今朝得13度咋..但又唔係太似喎 都未駛着厚褸 噚晚仲着短衫短褲瞓 我間屋實在太暖喇..攪到我而家好似唔怕凍咁 咁你噚晚仲有開冷氣呀? 你忍3個月喇..啲人話啲bb夜晚喊100日就唔會再喊架喇 暈~
    我瞓得ok但都有熊貓眼架 成日捽眼卦...你就可能血氣不足有關喇 得閒敷下啲熱眼mask可能有幫助架
    所以有啲嘢唔好講得咁絕對 哈~ 想食附近又冇都要幫襯架喇 以前番學日日都落小食部買粉果食架 好miss 而家反而唔係太like食 食晒啲quota卦...
    酸咪唔好食囉...壞佐比人食 衰老奧吖 我幫你打佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳四次木呀 我堅想食粉果呀 朝朝陪老奧去聖安娜買包 見到粉果勁想食 不過拎到番菇場就凍哂 一定唔好食囉 ~
      嘩..妳咁嘆呀 去 b 媽屋企 hea 半日 b 媽好番未呀 ?!
      番 part time 但人工係 full time 嘩....我仆去做呀
      番半日真係唔錯 可以有好多時間做自己嘢 不過其實自己嘢咪 = 屋企嘢 @@
      唔怕凍咪好囉 妳肯定血氣好好呀 哈 ~
      呢星期都無開冷氣啦 如果我話尋晚都開 d 人會覺得我痴線 哈 ~
      個 bb 好似 2 個月 咁我要捱多 1 個月 慘 ~~~~~~~~~~
      我兒甥女都話熱眼 mask 好好呀 我屋企有一塊 得閒試下先 ~
      唉 呢間餐廳之前有個侍應 d 服務態度衰到無朋友架 所以唔想幫襯佢囉 點知依家.........
      我由細到大都鍾意食粉果架噃 同埋粉果唔食得多 如果唔係 我都好快食厭 哈 ~
      係咯 壞咪唔好食囉 唔知隊黎隊去做咩 >.<

      刪除