2013年12月3日星期二

泰驚無險。買買食食嘆嘆嘆 @ 泰國。泰國 DAY 4 (PART 2/2) ( 3-DEC-2013 )

繼續行程 Part 2 ( 3-DEC-2013  TUE  Day 4 )

番到 Phrom Phong   我又再去 Beauty Buffet 買磨砂   唔知點解   次次都好想去 Beauty Buffet 買嘢   估唔到個 sales 妹妹認得我添呀   問我頭先係咪係 Siam 果間 Beauty Buffet 買唇彩   好好記性喎 ( 仍即係代表果間無生意啦   唔係點會認到喎 )   之後佢仲用廣東話講 " 下次再見 "   勁搞笑   但頭先喺 Siam 見佢   佢無咁熱情架噃 ~

差唔多到 Phrom Phong 站喇   望到呢座 building 幾靚   諗住去附近行下   點知再望   附近好多地方都整路   一係就起緊樓   所以唔行 lu



未整好嘅   所以無幕門   其實好危險   不過我搭咗幾日 BTS   發覺泰國人唔會一見到開門就衝入去   同埋佢地好禮讓   有個男人手抱住個差唔多 6 個月大嘅 BB 企喺車廂   有人讓位比佢坐   不過佢無坐   之後又有人見到佢   又讓比佢坐   如是者幾次係咁呢 ~


買完就坐 Tuk Tuk 番酒店   沖個涼就抖陣   book 咗 7 點半做按摩   所以 6 點就出去 Emporium 搵食   唔想好似尋晚咁   食到飽就即做按摩呀   所以早 d 食 ~

間房可以望到日落




Emporium 出面嘅天使擺設   好似上年都係咁呢


去到 Emporium Food Hall 果層都好多餐廳   中日韓同墨西哥都有   不過我要食泰菜呀   所以就黎呢間 Ging Kalpapruek 喇   order 完之後   d 食物好快上枱   真係好快好快 ~


"Somtum" Papaya Salad ( 95B ) - 之前喺 Food Hall 食唔到   所以今晚要食番   不過麻麻地啦   唔夠辣



Sticky Rice with Grilled Crispy Pork ( 140B ) - 個 sticky rice 口感一流呀


五層腩   正到呢


Fried Morning Glory in Oyster Sauce ( 120B ) - 普普通通啦


Coffee Meringue ( 100B ) - 超勁好味呀   所以講咗聽日都要食呢


d cream 好重咖啡味   係勁正架   不過始終都覺得好甜好漏   所以其實無咩點食


瞓低佢好 d   唔駛整到周圍都係碎   焦糖粒粒勁好味


Tiger Herbal and Lemon Grass with Honey Lemon Juice ( 65B ) - 飲完喉嚨會好舒服架


望上去


我覺得天花板都幾靚架


我好鍾意嘅燈罩


@ Ging Kalpapruek   呢餐食咗 689B


食完再去埋買芒果布甸同 Belly Jelly   又用咗 468B   之後即走去按摩喇  ~  

49B 有 6 個係抵 d   不過里奧大人唔鍾意食荔枝味同士多啤梨味


估唔到反而係里奧大人鍾意食   仲係咁話 28B 有 3 個好抵   執到金咁   哈哈


Jelly Belly 真係好抵   50B 咋   所以買多 6 包比家姐   我下次再黎   一定起碼買 30 包   如果仲係 50B 嘅話   哈哈


諗咗幾日   終於都係買 Honey Comb ( 85B )


里奧大人問我坐唔坐馬車影相   唔係下嘛 @@


Emporium 都幾細心噃   有輪椅借用


去到 Asia Herb Association   里奧大人話幾大都揀要着衫嘅按摩 ( 700B - 120 mins )   搞笑   我就唔理   照做亞草精油推拿按摩 ( 1100B - 120 mins ) ~


2 杯香茅茶


地方都好闊落


( 濛 ) 里奧大人送緊外賣入去


之後再行   原來呢間按摩店係咁大地方


今晚間房無咩冷氣   咁 4 個人困住一間房   真係焗死都似   所以最後轉房   冷氣夠哂凍   哈


最鍾意有獨立洗手間


 坐 Tuk Tuk 番酒店   番到去都 10 點喇 ~


今晚要影哂所有戰利品   去咁多次旅行   第一次真係可以做到每晚影當日嘅戰利品咋 ~

我嘅戰利品 -  8 條裙褲 + 3 件 tee + 1 條裙 + 1 件睡抱


仲有呢件格棉褸   850B 咋


里奧大人嘅戰利品 - 5 件裇衫 + 2 件 Suit + 1 條長迷彩褲 + 1 條短迷彩褲


Placemat ( 350B )


@ Emporium Gourmet Market ( Total 468B )



Honey Comb ( 80B ) - 個紙袋都好靚



@ Beauty Buffet
Apricot Body Scrub ( 205B )
Olive Facial Scrub ( 200B )
唇彩好似 145B


@ Phrom Phong Station - 我喺 Platinum 見到個 sales 用呢枝橙色原子筆寫嘢   好似好好寫咁   所以就買喇   呢度每枝都係 15B


我所有嘅戰利品 ( 36 件 )


里奧大人所有嘅戰利品 ( 26 件 )


大曬冷 ~~~~~~




影完又要摺番好   之後又要入喼   沖埋涼都差唔多 12 點   不過要食埋之前買咗嘅椰果布甸先可以瞓   食椰果都食到飽哂   之得唔買大啦 ~


真係超多椰果架


呢日行程完畢

6 則留言:

  1. Gila ~~ 好壯觀啊 嘩哈 睇見真係超興奮羅妳D戰利品
    我覺得妳買D衫件件都好靓 小奧件件自己揀嗎
    佢眼光都好好啊 叫小寶跟佢學o野先 嘩哈

    Hey ... 餓啊見到妳Do野食 想食糯米飯羅 仲有件cake 超吸引
    等我買個裝糯米既竹籐 我好 like 架 一直要買又無買到

    回覆刪除
    回覆
    1. 表表 ~~~~
      我第 1 次咁樣曬冷影戰利品架咋 影果下真係超興奮 嘩哈哈 ~
      嘻嘻 我今次買嘅衫真係件件鍾意架 唔係為買而買呢 ~
      小奧自己揀衫架 不過佢買之前會問我意見嘅 因為驚買埋差唔多嘅款嘛 ~
      嘩哈哈哈哈哈哈 我仲以為咩叫 "Do" 嘢食 笑死我喇表 ~
      去泰國必食糯米飯 唔好話妳啦 我依家望到都想食 哈 ~
      件 cake 真係令我念念不忘添呀 小奧話下次不如買一個喎 但係得我一個食咋 係咪好堅呢 ~
      我鍾意個竹籐架 我話買 小奧話買黎做咩 嘩哈哈 ~
      如果妳買到就影相比我睇丫 唔該哂 33 ~

      刪除
  2. 泰二笠..午安好! 就收工啦! 係咪好開心呢!
    小奧係咪鐘意灰色? 見佢揀買d衫都係灰色/灰藍..好沉
    但頭巾又會揀紅色喎~係咪返工要著得感覺平實d呀
    wow~笠! 依set placemat我買左2套呀~鐘意佢好泰feel
    你揀綠色~我揀紅+黑呀~其實仲有好多色都好靚囉
    d衫岩買真係自然瘋狂掃~反正又平料又靚..香港又未必買到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 二泰笠 午安好呀 仲有一個鐘就放工 真係勁開心架 哈哈 ~
      小奧都鍾意灰色架 同埋佢番工唔會着鮮色 但粉色就會囉 ~
      紅色頭巾係我揀家嘛 嘩哈哈哈哈 ~
      笠呀 原來妳都買咗呢 set placemat 呀 我就係鍾意有泰 feel 呀 ~
      係啦 妳講得無錯呀 有幾隻色都好靚 但款一樣就唔買咁多囉 同埋呢日無哂錢 只能買一套咋 ~
      真係架笠 泰國 d 衫真係平靚正 而佢地咁嘅價錢 香港真係買唔到囉 ~

      刪除
  3. 新開始泰之之~ happy new year呀 祝你2014年繼續有食力 身體健康 每日都開開心心呀^^
    見啲人影番嚟啲相 泰國好似成日都整路同有建築工程咁既
    點解你地成日去food hall食嘢既 係咪怕街啲嘢污糟呀 其實上次去華欣我都怕怕地架...因為都好多烏蠅飛嚟飛去 不過啲嘢食又真係地道啲既
    我都勁like焦糖粒粒 give me five 雖然係甜但真係好難抗拒
    次次去旅行都覺得你好似螞蟻搬家咁搬好多嘢番屋企 haha 每樣都買十包八包咁好勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 一三五木之之 係一月三日星期五呀下 ~
      happy new year 2014 ~~~~~~~~~~
      我都祝妳身體健康 每日開開心心呀 ~~~~
      下 咁我又唔知泰國係咪成日整路喎 不過佢地又真係要整下 d 路啦 凹凸不平好危險囉 ~
      講真 我真係驚喺街邊食嘢架 太多塵喇
      飲嘢都係揀黎飲 見佢乾淨先買咋 我唔想肚屙呀 ~
      yeah give u five 焦糖粒粒真係勁好味呀 百食不厭架 ~
      旅行嘛 梗要買下嘢啦 哈哈 今次真係算買得小架喇 ~~~~

      刪除