2013年12月27日星期五

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 27-DEC-2013 )



紅燒斑腩煲


柱候牛腩煲


燒味雙拚盤 ( 油雞 / 叉燒 )


臘味粒扒時菜


鮑參燴肚翅


時令生果




( 27-DEC-2013  FRI )


今個星期真係唔錯   放兩日番兩日   今日番工仲係星期五添   所以有 d 星期六唔駛番嘅   都會請埋假   連放幾日假真係好鬼開心呢 ~


早餐食腿蛋治   今次烘得好靚仔呀 ~





菇場靜啦   加埋又有幾個同事請假   所以更加靜 ~


Lunch 同 8 卦出去食   食完再行一田   因為我真係超級勁飽 ~



我嘅咖哩牛肉飯



8 卦嘅土魷馬蹄蒸肉餅



唉   飯氣攻心   超勁想瞓呀   晏晝真係唔可以食咁飽 ~


放工番媽咪屋企坐陣   之後再去酒樓   家姐 7 點就到喇    可以開餐 lu ~


食到 8 點幾就番媽咪屋企   拎湯拎生果拎牛扒   之前同媽咪講話里奧大人鍾意食皇帝蕉   所以媽咪就買比佢   所以我話佢一定要錫媽咪呀   哈哈 ~


同家姐 8 點 45 分走喇   里奧大人就慘啦   雖然唔駛上大陸   但差唔多 9 點半先放工呀 ~


我番到屋企就即沖涼   之後都唔想開電視睇   所以就打機喇 ~


無啦啦鬧鐘壞咗   真係最鬼驚   所以即打比里奧大人   叫佢 set 佢電話鬧鐘   我自己又 set 埋電話鬧鐘   妳知啦   依家凍凍地好好瞓家嘛   聽唔到鬧鐘響就出事架喇   所以要雙重保障   哈哈 ~

   
里奧大人食埋嘢先番屋企   番到黎都 10 點半   又陪下佢咁   又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言