2013年12月2日星期一

泰驚無險。買買食食嘆嘆嘆 @ 曼谷。泰國 DAY 3 (PART 2/2) ( 2-DEC-2013 )

繼續行程 Part 2 ( 2-DEC-2013  MON  Day 3 )

丫   買到一袋二袋   又無錢唱喎   所以坐 Tuk Tuk 番酒店就最穩陣   唔係又會亂買嘢 ~   

靚 Tuk Tuk   真係 Marriott 係最乾淨最靚架   因為我睇到其他 Apartment 嘅 Tuk Tuk 真係無咁新淨架


終於擺聖誕鹿喇   開心開心


今晚 book 咗 7 點按摩   所以番到酒店再沖埋涼   抖陣要去食嘢喇 ~



枱面要有 d 嘢先似屋企家嘛   哈哈


今晚近近地去番 GreyHound Cafe 食晚餐算喇   食到好飽呀   係頂到上喉嚨果隻   不過都要去按摩   哈 ~

Pork Salad Noodle 180B - 辣辣地好惹味


撈埋一堆仲好味


Thai Steak with Spicy Thai Hot Sauce ( Kurobuta Pork ) 250B - 掂呀


豬扒好 Juicy 架   外脆內嫩


煙煙韌韌啱哂我呀


細細粒最好啦   始終都係飽肚嘢嘛


個汁好惹味


Hainaness Chicken and Rice 170B - 普普通通啦   所以比哂里奧大人食   係因為呢個唔辣咋   唔係我衰   哈哈





個酸菜湯又幾好飲噃   因為夠熱   都係果句   可能真係日日飲凍嘢   所以飲番熱嘢   個人真係舒服好多咁呢


Passion Fruit ( 120B )


Iced Lemon Tea ( 90B )


呢餐食咗 891B


今晚又去 Asia Herb Association 按摩   我做 " 亞草完美體驗 - 全身 150 mins ( 1,930B ) "   包括草本酵全身去角質護理 60 mins + 亞草精油全身推拿按摩 60 mins +  亞草香球全身熱敷護理 30 mins )   而里奧大人就做 " 泰式按摩 - 全身按摩 150 mins ( 1,300B ) "   仍都係亞草精油全身推拿按摩 ~  

我最緊要係同里奧大人一間房   同埋仲要係得我地兩個一間房呢   不過里奧大人好唔慣呢種按摩方法   成日呱呱叫   笑死我   佢話都係鍾意着衫坐喺按摩椅比人按喎   shy shy ~

好舒服呀   簡直唔似做咗 2.5 hrs   好似成日覺得瞓低無耐咁   woo ~

按完起身先影相   所以張床單好皺 ^^


今晚行番酒店都係用咗 6 分鐘咋   可能真係按到鬆哂   行都行得快 d   同埋陣陣涼風   行起上黎好舒服呢 ~

次次番到酒店   第一件事就係叉電   之後先影戰利品   不過今日買嘅唔多   可以好快影哂   哈


我嘅戰利品 - 4 條裙褲 + 1 條 Scraf + 3 件長袖衫 + 1 件短袖衫 + 2 件外套   里奧大人話我見到自己想買嘅嘢呢   就會行到好似短跑 100 米咁快喎


390B 一對咋   可惜紫色無碼啦   唔係會買埋


4 個 baba ( 2,700B 咋 )   係香港 1/3 價錢   抵爆



我呢個袋 5,000B


里奧大人嘅戰利品 - 裇衫 ( 690B ) 叫做貴架喇   因為白色裇衫款成日都無啱嘅 size   所以見到有就好買喇


里奧大人呢個背囊係 5,500B   個職員比咗個好勁嘅 Discount 我地   就係 100B 咁多   所以兩個袋埋單係 10,400B


因為聽朝要 7 點起身   想去市集火車同水上市場呀   所以今晚都早 d 瞓   不過其實都係 11 點幾瞓  ~

呢日行程完畢

2 則留言:

  1. encore一笠笠..哈哈! 按完鬆弛晒..感受到我上次鬆弛笠既感覺嗎?
    阿喂早幾日食開泰lunch又講~下次去泰國起碼要做2次spa..真係好正喎
    之前佢都會好似小奧怕羞架~依家習慣左..就正常囉
    哈哈哈! 個袋真係勁discount~o晒咀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. encore 笠一笠 ^^
      無錯呀 按完真係鬆哂 我都同小奧講話 mimi 話按完變鬆弛熊 原來係堅嘅 嘩哈哈哈 ~
      去泰國做 spa + 按摩真係平啦 最緊要係真係按足一粒鐘丫嘛 ~
      依家去泰國就算唔 shopping 就咁周圍食同按摩都已經好正呀 勁想再去 ~
      係咪呀 笠笠 100B 真係好勁 discount 囉 我寫 blog 問番小奧先知咋 聽完都 O 咀 ~~

      刪除