2013年12月14日星期六

四寶飯 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 14-DEC-2013 )





( 14-DEC-2013  SAT )


OHOH   今日係難得每月一次嘅 off   不過撞正每月一到   咁就喺屋企休息啦 ~


感恩今次只係小痛   但嘔咗 2 次   算小架喇   同埋瞓到囉 ~


本來約咗大姑奶食早餐   不過我唔去喇   要瞓覺   佢地去食呢 ~


之後大姑奶話上黎睇下我   又買咗響螺同蠔豉比我   咁里奧大人之後幫佢 set 手機嘢    佢有佢地整   但我繼續瞓   瞓到 4 點就醒喇 ~   


好餓呀   勁想食餐蛋麵   所以里奧大人就即去大快活買比我食   好難得有胃口食嘢   感恩感恩 ~






都幾精神   又睇下電視咁啦   之後叫里奧大人滾熱 d 湯一齊飲  佢見到我有胃口食嘢   佢會好開心架   今次佢真係全情服侍我架   我真係飯來張口咁呢   哈哈 ~


差唔多 8 點里奧大人買四寶飯番屋企食   不過我無咩胃口想食囉 ~


無啦啦個肚有 d 扯住痛   之後又嘔   所以沖埋勁熱水涼就瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言