2013年12月31日星期二

打邊爐 @ 家姐屋企 ( 31-DEC-2013 )

李錦記沙爹湯底   一包係無咩味嘅   



乜都有 d


我覺得好多呀   所以今次食剩一半   


雲吞 / 水餃 - 好味呀   皮薄又足料 


水魷 / 牛柏葉 / 豬皮


手切牛肉 - 呢度 $100   咁我覺得好過買雪花肥牛   因為雪花肥牛都唔平呢     


白蘿蔔


炸魚皮   家姐話要 $82/斤   我覺得貴呀   下欄嘢之嘛   咁工人去到嘅時候仲未有   叫佢 20 分鐘之後先再黎買   佢再去嘅時候已經有人排緊隊等買        


西洋菜 - 我第一次打邊爐食西洋菜咋


唐生菜 - 實在太飽   所以佢就原封不動   呵呵


蒜蓉 / 指天椒 - 一定唔小得啦 ^^


( 31-DEC-2013  TUE )

真係話咁快就過咗一年   感恩神嘅保守帶領   我呢一年都平平安安   快快樂樂咁過呢 ~

今朝食五香肉丁雙腸米   其實叫之前都驚驚地   因為驚好飽   點知呢   原來我個中藥杯無冚實   比我 fing 下 fing 下   fing 咗大半杯出黎呀   好在我有 2 個膠袋包住咋   但係呢   我 2 個膠袋都無縛實架   真係好在無倒哂出黎   中藥好大陣味   同埋好難洗甩架   丫   下次都係用密實杯好 d   咁今朝飲得果 1/3 杯   所以真係整定可以食米粉餐啦   哈哈 ~


個個都放 4 點   有 d 番半日添咋   勁羨慕   所以番到菇場真係無咩 mood 架   10 點幾 8 卦話我知放 4 點   我即睇 email   估唔到真係放 4 點   我做咁耐未試過呀   好感恩呀 ~

我同時希望里奧大人都可以放早啦   11 點佢打黎話放 5 點呀   佢尋晚先講   佢 d 同事話都唔知有幾多年無放早 lu   估唔到今年放 5 點   實在太感恩喇   感謝神聽我不斷嘅禱告呢 ~

好快又到 lunch time   今日有 lunch box   不過唔係咁想食   所以食到 1 點   再慢慢去洗碗 ~

4 點即時走喇   搭 van 仔去家姐屋企   其實我唔識行去佢屋企   不過佢工人要整嘢   所以唔可以即刻黎接我   咁我落車之後就打比家姐囉   等佢教我點行   行到差唔多到佢屋企   佢工人就出咗黎接我   好在沿途無大狗咋   如果唔係我肯定嚇到亂行都似   哈 ~

B 仔 & B 頭 - 家姐話佢地好 frd 架   因為 B 頭成日同麥包鬧交呢 










望住工人做嘢




自己坐喺飯廳嘅麥包


悶到想瞓   哈哈


佢個姿勢好搞嘢



影咗好耐   佢都無咩點郁   哈哈


咁睇又幾得意嘅   因為好似 BB 樣


姐放 3 點半嘛   不過佢唔係準時走   所以佢番到黎都差唔多 5 點 15 分 lu   佢一番到黎就問我餓唔餓   我話都幾咁啦   佢就叫工人整皮蛋夾酸薑   嘻嘻 ~


皮蛋治呀   咁樣夾都唔錯喎 


一見工人拎隻碗整嘢比佢地食  佢地就即刻轉身望佢   家姐話 B 頭同麥包要食減肥狗糧   B 頭由原本 33 磅減到 27 磅   麥包就唔記得   但都減咗幾磅   話有番條腰喎


無處不狗 @@


里奧大人就 5 點半先可以走到   差唔多 6 點半就喺寶琳地鐵站接佢   家姐痴咗線呀   里奧大人坐低就即開車    但係門都未關架噃   嚇到我話唔好開車住呀   之後家姐話因為見到無車   所以即開走 @@


今晚打邊爐   對上一次喺家姐屋企打邊爐係夏天   果次又係好飽   所以話 3 個月之後先再打   估唔到真係隔咗好耐先再打呢 ~

又係食唔哂 d 嘢架   但我超級勁飽   個肚好似想裂開咁   真係無本事再食喇 ~

差唔多 9 點走喇   因為媽咪又每人買咗 6 杯啫喱比我地   家姐驚我星期五拎得辛苦   所以去咗去媽咪屋企先   叫工人拎落黎   之後再送我地番屋企喇 ~

里奧大人話食完鹹要食甜   衰啦   成日笑家姐講呢句   佢咪一樣係咁 ~

番到屋企即沖涼喇   其實都 10 點幾   勁想瞓架   不過點都要睇電視   一齊倒數開心嘛   哈哈 ~

瞓下等下終於到 12 點喇   新一年開始喇   希望新一年繼續開開心心   健健康康   平穩穩渡過呢 ~

4 則留言:

  1. 平安感恩一之之~~ 午安好呀 今日食乜呀..我帶佐咕嚕魚柳飯 個個一入pantry就話"嘩 咁酸味既" 酸先好味嘛 開胃呀
    31號我地就慘喇 勁多嘢做..原本放4點變6點 見住個個人走晒我地都冇得走 嗚~ 菇場係咪轉佐admin所以可以放早呀 咁應該以後年年都有得放早
    其實打邊爐啲丸丸真係唔駛買咁多 嗰次我地bbq每款買佐3粒咋 食淨一大半有多呀..驚~ 跟住每人要攞走一袋 下次試下牛切牛肉先 冇肥牛咁肥先喇
    之家姐嗰幾隻8哥都好肥好可愛呀 佢地個樣好笨又懶喎 有冇活潑既一面架? 最大嗰隻幾歲呀 我隔離屋都有兩隻8哥架 佢地一出門口就好嘈咁呼吸 跟住糖妹就會行埋個門口到想出去架喇 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 二木木早啦 又係我呀 ~
      妳整咕嚕魚柳好酸架 ?! 我唔太頂得酸架 ~
      下 妳放 6 點即係同平時差唔多時間放工啦 即係同無放早無分別 慘 ~
      我都唔知點解今年咁好可以放早呀 哈哈 希望以後都係咁啦 ~
      今餐 d 嘢係工人買架 佢闊太黎架 咩都會買 所以好多時都食剩囉 ~
      手切牛肉唔肥架 又唔韌 真係好鬼好食 ~
      果幾隻八哥肥到唔願郁啦 哈哈 佢地打交咪好活潑囉 身手勁敏捷 ~
      最大果隻都 11 歲喇 八哥鼻短嘛 所以抖氣好大聱 ~
      糖妹又係好想出街架 我成日覺得貓係唔想出街添 哈哈 ~

      刪除
  2. 邊爐笠..依排你真係食左好多餐肉丁麵~其實我都好like食五香肉丁..正呀
    炸魚皮唔係下欄野黎架~要用黃/白門鱔魚皮..來貨真係唔多~近年都少左
    我地食開果間香港仔魚蛋粉呢~每日新鮮來貨即起皮再醃炸..好味呢
    話時話..依家d炸魚皮真係貴晒!
    哈哈...好危險呀! 未關門就開車~唔駛咁急呀??? 真係嚇屎呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 二笠笠又早啦 見到我妳肯定非常之開心呢 shy ~
      我初初以為妳話我食咗好多 "餐肉丁麵" 哈哈 五香肉丁辣辣地正呀 食完個身無咁凍 呵呵 ~
      下 魚皮唔係下欄嘢黎架 ?! 真係唔知呀 ~
      我未試過香港仔魚蛋粉嘅炸魚皮呀 因為小奧唔太好嘛 我一個人食唔哂架 雖然我有食力 ~
      屋企樓下間炸魚皮又厚身又鹹 仲加到 $17 添呀 加多 $4 可以食餐 m 記咯 ~
      家姐都唔知做咩咁急開車 真係比佢嚇鬼屎 @@

      刪除