2013年12月7日星期六

勝利大排檔 @ 九龍灣 ( 7-DEC-2013 )


粟米斑塊 - 份量好多


香煎蓮藕餅 - 估唔到去大排檔都要食蓮藕餅   不過好油   同埋我唔太鍾意用豬肉   鍾意就咁鯪魚肉多 d   食剩 3 塊   咁打包留番聽晚做餸 


中式牛柳 - 好似有 6 塊   同埋都幾大塊   個汁好好味   下次到我翻兜呢個餸   哈 


滷水鵝掌翼 - 都好厚肉   同埋得我一個人   所以都好飽   不過就無食到 d 花生   我唔鍾意食烚花生呢    


豆豉鯪魚炒油麥菜 - 又係好大碟   所以食剩大半碟   又要打包   呵呵 


蒜蓉炒菜心 - 好油呀   但已經叫咗小油 @@





( 7-DEC-2013  SAT )


今朝 8 點起身啦   要番工呀   好在又唔係好眼瞓咋 ~



無咩胃口   所以食半份吞拿魚碎蛋治   不過呢間食完之後   成件衫係油煙味   慘 ~





番到菇場忙咗陣就 hea 過喇   爽 ~


之後打比媽咪同家姐   佢地聽到我把聲好愕然咁呀   家姐話好耐無睇到我公司電話號碼喎   痴線   媽咪就以為係銀行打黎   搞笑   我都話咗今日要番工架啦 ~


今日超市雙倍印花   咁我就幫菇場掃完貨先番屋企呢 ~


勁餓呀   因為要買熨衫板墊   所以去靚記食喇   食完再去買墊 ~




好小見到 d 水餃係咁樣擺   好立體好得意




有氣有力喇   要執衫啦   不過其實都執到好攰   因為真係超級勁多衫   我話呢 5 年都唔好再買衫褲鞋襪喇   真係諗起執嘢都驚   之後我同里奧大人講   " 除咗錢   我咩都要 "   其實我係想講   " 除咗錢   我咩都 "" 要呀 "   嘩哈哈哈   如果唔係里奧大人笑住話我咁折墮   我都唔知自己講錯嘢呀   哈 ~


6 點半出門口喇   約咗 3 姑奶食晚飯呢   今晚去大排檔食呀   但隔離枱食煙   講嘢又大聲   好在之後佢地搬枱   耳根當堂清靜哂呢 ~


食完就上姑奶屋企   睇下佢執屋執成點   都好過之前架喇   但都係咁多嘢囉 ~


番到屋企都 10 點   沖完涼之後   整呢樣整果樣   又 12 點先瞓 ~


2 則留言:

  1. 折墮笠..哈哈哈! 痴鬼線架! 錢雖然唔係萬能..但無就萬萬不能
    依間既小炒好似都ok喎~係某d小菜真係油左d~d汁岩晒你啦..咁得多
    係呀..大排檔d人講野真係好大聲~唔知點解要咁豪氣
    但講野講到又好勞氣咁! 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 二線笠 早啦 又係又濕又凍 最煩係咁 ~
      無錯 無錢真係萬萬不能 最憎 d 人成日唔儲錢 無錢就靠人地呢 ~
      呢間小炒 ok 呀 夠哂鑊氣 但 d 菜就真係好油喇 ~
      可能室外無侷促感啩 所以講嘢特別大聲 哈哈 ~
      同埋最驚係飲酒 + 食煙 d 人好似特別 high 咁 最驚囉 又臭崩崩 ~

      刪除