2013年12月20日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 20-DEC-2013 )


乳豬半隻 ( 外賣 ) - 家姐食咗 4 嚿   媽咪食咗 1 嚿   其他我食哂   勁呀



黃金海中蝦 ( 外賣 ) - 無咩味噃


蒸龍躉仔 - 媽咪要夾起未落豉油嘅肉先   所以之後會變咗咁 ^^


灼黃芽白 - 喺百佳買架   煮完出黎發現有好多黑色點點   好恐怖


牛蒡粟米紅蘿蔔豬橫脷湯


韓國士多啤梨 - 好甜呀 



( 20-DEC-2013  FRI )


又 happy friday 喇   其實一到 12 月已經好開心   同埋周圍都見到聖誕裝飾   所以仲更加開心添呀 ~


里奧大人今朝要番公司拎部電腦    之後再上大陸   所以係比平時遲咗上大陸嘅   咁所以佢拖住我都行路好快   所以都忍唔住話佢   好在佢講即 sorry   哈哈   我唔鍾意番工趕頭趕命家嘛 ~ 


早餐食奶油多   我一定係多奶油添架   唔係唔好食架 ~





菇場無啦啦好忙   忙到 11 點   咁 8 卦又約我 lunch   所以又出去食喇   食完再行萬寧就番菇場 lu ~


啱我嘅冬蔭功鯪魚肉米線 - 太多奶喇   食完有 d 反胃 @@



8 卦嘅咖哩牛肉   試咗一啖   都幾辣   正呀




依家每逢番媽咪屋企食飯   我都換個背囊   搭 lift 嘅時候   我同事話我好似去旅行咁   我話因為去媽咪屋企食飯會有好多嘢拎   咁揹背囊就最方便   因為唔想左手一個袋   右手兩個袋咁麻煩 ~


今晚終於喺媽咪屋企食飯   好似好耐無喺媽咪屋企食飯咁呀   哈哈 ~ 


呢幾日好多人都同屋企人做冬   咁街市買嘢實貴   所以媽咪話買乳豬再加多個小菜仲化算   咁我坐到 6 點幾先去買嘢   買到都差唔多 7 點   家姐無耐都番埋黎   可以即刻開飯喇 ~


食食食   再食薯片同生果   無可能唔飽 ~



唔辣嘅 @@



本來約咗媽咪星期日去和民食飯當做冬   不過媽咪話唔想去呀   因為天氣仲係好凍嘛   咁其實之前里奧大人問我幾時同媽咪做冬嘅時候   我都話驚天氣太凍   唔想媽咪出黎   不過同媽咪講話食飯   佢又話無問題   咁家姐尋晚講話佢驚我鬧佢又唔去食飯   咁我都知天氣凍   一出一入又無工人   我仲擔心添   但唔食就講唔食囉   等我 book 完又話唔食   所以我好唔鍾意媽咪呢樣嘢   因為唔係一次係咁樣 ~


今晚又拎湯啦   雞翼啦   生果同啫喱啦   勁重呀 ~   


拎哂出黎同家姐慢慢分




差唔多番到屋企   家姐就打黎   收完線又有電話響   原來又係里奧大人   係咪咁邪呀   呢個星期有 2 次係咁   我無聊睇番 d 電話記錄   2 次都係家姐 48分打黎   里奧大人就 49 分打黎 ~


番到屋企又即煲中藥同洗衫   之後沖涼   里奧大人 10 點先番到屋企   見多佢個幾鐘   我都瞓喇   聽日要番工嘛 ~

4 則留言:

  1. 阿笠..依家過時過節都係屋企食最好
    雖然唔想煮..但出去食d食店又是但又上菜快
    我好憎食飯好似催命符咁~笠媽近排身體好嗎?
    星期三又開始急凍啦~記得好好保暖呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠呀 其實過時過節留喺屋企食最好
      出去食係唔駛煮 但限時限刻囉 所以如果做節呢 我同我屋企多數遲 d 先食 唔想同人迫呀 ~
      媽咪近排身體 ok 呀 有心笠笠 33 ~
      大家屋企人都要小心身體呀 ~

      刪除
  2. 背囊仔二之之~ 好耐好耐冇見喇 好似未同你講happy new year添 2014年大家都要開開心心 身體健康呀 尤其之媽同你 你都唔好食咁多薯片喇...冇益架
    其實做節都係喺屋企食好啲 出面又多人又冇service又要食fix餐 不過我地屋企太多人喇...煮同買都太麻煩 冇辦法 記得以前舅父次次做節食飯都同人鬧交...而家冇咁好火lu
    嘩..乳豬之吖 仍然係咁大愛乳豬呀你..有冇諗過食乳豬好似食片皮鴨咁食呀 我估應該幾好味
    你唔好成日鬧之媽喇 佢可能驚你鬧所以乜都話冇所謂囉 你要體諒下佢先得架(呢句說話我都要同自己講...有時都覺得自己好衰..hehe)

    回覆刪除
    回覆
    1. 五月腩木木 嘻嘻 早啦 妳今日精神嗎 ?!
      真係好耐無見妳啦 happy new year 2014 yeah ~~~~~~~~~
      大家都要開開心心 身體健健康康 哈哈 ~
      我好耐無食薯片喇 傷心 ~
      係啦 做節喺屋企食係最好 出去食真係食 fix 餐 仲要貴過平日又要限時 最鬼憎 ~
      太多人真係出去食好 d 嘅 煮大鑊飯真係好辛苦架 ~
      妳舅父食飯食到咁勞氣架 咁唔得呢 會令全場 dead air 架噃 難得一聚要開開心心嘛 ~
      我大愛乳豬架 所以食咗咁多都唔覺 哈哈 ~
      乳豬好似片皮鴨咁食 ?! 即係夾麵包食 ?! 未試過呀 我只係想食皮咋 ~
      哎呀 我邊係成日鬧媽咪喎 屈我 嗚嗚 ~
      我覺得唔食咪唔食囉 咁佢身體要緊家嘛 同埋唔食早講 咁我早 d 打去取消 費事 hold 人地張枱嘛 妳話係咪先 ?~
      妳呀 妳話 B 媽都唔方大聲啦 可能比 B 媽話番轉頭添呀 哈哈 ~


      刪除