2013年12月4日星期三

泰驚無險。買買食食嘆嘆嘆 @ 曼谷。泰國 DAY 5 (PART 2/2) ( 4-DEC-2013 )

繼續行程 Part 2 ( 4-DEC-2013  WED  Day 5 )

按摩完之後就行番去 Emporium   因為要去 Boots 買多支唇瘡膏   買完之後就去食 lunch 喇 ~

呢條行人路其實唔好行架   特別係夜晚就要更加小心咁行   因為無啦啦會有 d 電錶凸哂出黎   會好易撞親   同埋又會無啦啦有 d 電線喺妳頭頂位置   又有 d 路係凹凸不平咁呢


泰國的士好 colorful   不過唔知有咩分別


必經嘅化妝品區   個個都係咁上妝上妝


Boots @ Emporium 3/F




好落本去裝飾呢


@ Emporium - 杯杯碟碟全部都好靚   呢 d 係膠碗碟



屋企有套就好喇   我好鍾意個食物罌



我超鍾意右手邊嘅大匙更



1 點半左右去 Ging Kalpapruek 食 lunch   食完之後就番酒店 lu ~


Sticky Rice with spicy Minced Pork ( 140B ) - 其實係香港食嘅生菜包   不過呢間就係改為 sticky rice   唔係生菜   但估唔到好好味呀   辣辣地   我喺香港係唔鍾意食呢個菜架   但呢間整得好好食   但里奧大人話好辣   唔敢食


Noodle in Spicy Prawn Soup ( 210B ) - 絕對有驚喜   酸辣適中


有 5 隻蝦咁多


闊身河粉


Fried Spring Roll 120B - 無咩特別   係想食下炸嘢咋


Alfredo ( Latte + Chocolate + Whipped Cream + Form Milk ) ( 110B ) - 尋晚已經話飲架喇   里奧大人仍然飲番尋晚杯 Herbal 凍飲


Coffee Meringue ( 100B ) - 我超級勁大愛呀   所以食咗 2 件   咁其實食完 1 件嘅時候   里奧大人話去完洗手間就預備走架喇   咁我又心大心細叫唔叫好   之後等埋里奧大人番黎   我問佢夠唔夠錢食多件  佢話夠錢   咁我就再食多件啦   超級滿足呀   因為我不嬲都唔好甜品家嘛


焦糖 + 杏仁   絕配呀


我覺得 d cream 都好厚


咩角度都要影下    哈


其實我次次都食剩 d cream   所以唔覺得好甜同好漏囉   哈哈


呢餐食咗 1,020B

奧大人驚 overweight 要罰錢   所以想唱多 HK$1,000   我話唔駛咁多啦   所以佢唱咗 HK$300 ( x 4.06 )   之後就好安心咁坐 Tuk Tuk 番酒店拎行李喇 ~


兌換率仍然係 4.06  ^^


曬到呢


我同里奧大人講話點解今次 Tuk Tuk 咁 "鄧"嘅   坐到我好辛苦   同埋轉彎好似就黎飛出去咁   之後佢話   因為我坐後面呀   之前係坐前面喎   oh   唔怪得咁 "鄧" 啦   佢仲衰   成日叫我坐車時唔好同佢坐埋一邊   話驚反車喎   衰 >.<


沿途


沿途有呢 d 檔口仔   不過真係唔敢食   太多塵啦   附近又起緊樓   咪搞


附近都係日本居酒屋   所以好多時都見到日本人   尋晚見到 7-8 個日本人食完飯行出黎   幾咁開心呀


我真係聽到有人唱 k 架


酒店職員幫我地 call 咗的士   所以我地要等咗一陣   咁我又影下相啦   無咩好做嘛   哈哈 ~ 

再黎影下酒店大堂   下次用另一個角度影先   哈


                    


我鍾意 Marriott 原因係佢好多都用紅色設計



呢架車係酒店包車去市集火車同水上市場   咁下次可以唔駛煩 lu   同埋呢架車肯定坐得舒服   哈哈


吊臘鴨 ^^


今次要坐大的喇   有 4 個酒店職員幫手搬行李上車 @@


求其擺    嘩哈哈哈哈


再見喇 Marriott   我唔會唔捨得你   因為我會再番黎見妳架   嘩哈哈哈哈



開車之後   里奧大人問司機 how much   同埋要佢開 meter   點知個司機話公司同佢講咗收 800B    嘩   我地即刻叫佢停車呀   之後佢叫酒店 d  staff 黎講囉   我地同酒店 staff 講係要 meter   如果唔係唔會坐   今次好在里奧大人問一問咋   因為我完全係大安旨意開 meter 添 ~ 

沿途個司機係咁講 sorry   係咁話係公司話收 800B   唔關佢事   講到我都識背   之後仲奇怪   無啦啦問里奧大人美金兌換率幾多   拎咗張 US$100 想同我地唱   里奧大人話唔知   同埋話要美金都無用   佢先收番埋   我同里奧大人講   呢個司機好似要呃到我地為止咁 ~

附近好多 Apartment



先黎 Highway Toll ( 20B )


我地全程行緊 "路肩" @@


再黎 Highway Toll ( 50B )


差唔多到機場喇


3 點半左右去到機場   都算快呢 ~


去機場嘅 meter 價錢加埋 Highway Toll 再比埋 tips 都係 400B   頭先話收 800B 真係過份喇


OX 今次超衰呀   直頭堅持唔比 allowence 添呀   剪髮表妹話佢上次 overweight 咗唔小都無罰錢   咁我唯有拎哂最重嘅火牛同叉電器入我背囊啦   最後都只能夠將 2 大喼 2 箱麵寄倉   細喼跟身   點知 X 光機一照   staff 叫我地開喼   我地先記得細喼係放咗 lotion 同 scrub   所以上唔到機   要比稅呀   咁里奧大人又要落番去柜位搞一輪   我就喺樓下等佢   不過佢番黎話下次都係一齊去搞   我心諗以為佢發脾氣   原來佢話驚我唔見咗   我咁大份   無人抬得郁啦   嘩哈哈 ~




行去搵食


睇番張單   里奧大人應該叫咗加大   因為我見人地 d 薯條無咁大包囉


我太飽喇   所以唔食包呀   但要幫手食薯條囉   衰   不過最後盡咗力都係食咗 1/3 包薯片   因為真係好鬼飽呀我


324B 唔平喎   仲要唔係好食添   香港 Burger King 係粗薯架


好多外籍人幫襯   Burger 最啱佢地啦


woo   5 點 35 分 final call   嚇到我地急急腳走呀 ~


泰皇 12 月 5 日生日   所以有好多慶祝活動呢


我第 1 次係 Final Call 先上機咋   阿奧等埋呀 ~~~~~~~~~~


5 點 50 分準時起飛   唔知點解無啦啦越坐越凍   我要即刻着住里奧大件長袖 tee   之後要 2 張毯包住個身   1 張毯就包住個頭   咁里奧大人再去拎杯熱水比我   飲完好 dd 咁啦   係差唔多落機先叫做暖 d 咋   可能我着裙呀   不過里奧大人話機尾就超焗   呢程機嚇到里奧大人暈咁滯   因為我真係好小寒成咁呢 ~

坐 window seat





仲喺泰國 ^^



好多棉花糖



wooooooooo   番香港洗衫喇


前面係商務客位   所以一開機就會關哂窗架喇


難食飛機餐


里奧大人專心睇戲


差唔多到香港 lu   因為開哂 d 窗 ^^


香港時間 9 點到香港   快咗半個鐘喎   正 ~


人同物都安全到埗


今次要打的番屋企喇   番到屋企即刻沖涼   之後先拎 d 嘢出黎   搞到 11 點幾都瞓 lu   咁聽日再執啦   今次買 d 嘢唔係咁雜嘛   所以應該可以好快執好   係洗衫先最耐呢   好在天氣乾燥   d 衫都好快乾 ~


家姐排好哂 d 報紙等我地番屋企睇呢   佢仲每晚幫我餵魚架   所以一定要買手信比佢呢 ^^


旅途完美結束

1 則留言:

  1. 嘩 ... o的碗碟係咁引我
    嘩 ... o的蝦o係 tomyum guung 又係
    嘩 ... 件蛋糕又來引人

    會郁果o的相 其實係點整架請問 ~~ :)

    回覆刪除