2013年12月1日星期日

泰驚無險。買買食食嘆嘆嘆 @ 曼谷。泰國 DAY 2 (PART 1/2) ( 1-DEC-2013 )

( 1-DEC-2013  SUN  Day 2 ~ Part 1/2 )

今次無瞓到半夜三更熱醒噃   上次真係瞓到出汗架   雖然床褥同枕頭都一樣係咁林   但就勝在多枕頭   咁左攝攝右攝都 ok 嘅   呵呵 ~

第間酒店嘅早餐可以唔食   但黎到 Marriott 就一定要食   因為我實在太掛住佢地嘅魚蛋米呢 ~

教咗鬧鐘 9 點起身   梳洗之後就落去食早餐喇   勁開心 ~

假期都幾多人架   我覺得其中一個 waiter ( 右面 ) 勁似 Solar 嘅細佬

勁多生果   不過我唔習慣早餐食生果呢

沙律都唔太啱我   朝早要食熱嘢好 d

芝士 / 凍肉

唔知咩來   不過其實勁想試粒蒜頭   哈



呢枝乳酪好好飲架   不過今朝唔飲住

粟米片

健康區啦   麥皮 + 烚蛋



香腸 / 炒蛋 - 我最鍾意食香腸



長通粉 / 煙肉 - d 煙肉炸到脆卜卜   正



豆腐 / 炒鴨胸 - 好似食小菜咁   唔好搞我   哈哈



炒麵 / 炒飯



鬼佬鍾意食



酥餅 / 蛋糕



麵包



照緊燈嘅牛角酥



好似真係好 spicy 咁   所以我唔敢食呀



油炸鬼 / waffle



素食區



Tom Yum Soup



woo   我黎喇喂 ~~~~~~~~~~



我會加蔥同辣椒粉   有時會加埋炸蒜



落去食早餐   就簽個名就得   勁方便   因為唔駛拎早餐劵嘛



我最鍾意嘅黃色桶仔



Coffee   其實得細半杯架咋   不過無咩所謂   因為我飲幾啖嘅啫



我最鍾意食嘅脆卜卜煙肉   牛角包酥又係好好食   喺香港一定唔會咁放縱   呵呵



隻烚蛋係半生熟蛋黃   正到爆炸   不過之後再食多隻   係全熟蛋黃呢



里奧大人懶健康食鮮奶麥片



我至愛嘅魚蛋米   我鍾意食扁扁地果粒大魚蛋



里奧大人又要   不過佢唔要芽菜同蔥   唔識食嘅   哈哈



米粉份量好小架咋   兩啖可以食哂   呵呵



每朝就係要睇沖哥嘅即時資訊



紅袋都唔敢揹呀   因為係前面揹   所以同着紅衫無咩分別



食到飽飽就番上房抖抖   之後就沖涼   11 點幾出發去翟 ( Chatuchak )   本來想打的去架   因為都係 200B   咁唔駛坐 BTS 轉 MRT 嘛   不過尋晚見到暴徒拍的士真係驚驚地   所以最後都係放棄打的喇 ~

早去早回會安全 d 啩 ^^



個景都 ok 架



曼谷 d 屋都係密質質



右邊係 Apartment



左邊都係 Apartment   全部都應該唔平啦   因為我見到個大堂好鬼 grand



Tuk Tuk 會喺 Emporium Suites 門口停   所以去 Marriott 其實都算好方便   不過 Tuk Tuk 接載服務只係到夜晚 10 點



今日搭 BTS 去 Asok 再轉 MRT 去 Kamphaeng Phet   差唔多 12 點半左右就去到翟 ( Chatuchak ) ~



2617 6000   香港電話號碼   嘩哈哈哈哈哈



到 Asok 站就轉 MRT   我要練好呢串泰文   嘩哈哈



我偷影緊安檢站   不過里奧大人話唔駛驚   叫我對正黎影



點知其實係唔影得架   嘩哈哈哈  保安交叉手示意 no photo   不過佢都好 nice 架   笑笑口咁呢   我地即時猛講 sorry 啦



如果我識得寫   都算叻架喇



好多人買車票



原來唱錢嘅 counter 可以買埋車票   咁仲方便   哈



差唔多 12 點到 Sukhumvit Station



指示清晰



坐坐下   我同里奧大人講   有個泰國男仔着長袖衫同長褲   乜咁鬼弱架   泰國好熱家嘛   之後再望   有幾個泰國人都係着長袖   可能香港凍咗   泰國都凍 d 啩 ~ 之後隔咗陣   我地都要拎件衫出黎着呀    嘩哈哈哈哈   原來車廂入面真係好鬼凍呀   都係唔好笑人地 

又睇下咩情況先



12 點 15 分已經到 Chatuchak




呢度係室內 JJ Market



今次見路就行   有舖頭就入   唔理咩 section   但今次行就比較辛苦   因為好多舖頭都無冷氣   里奧大人話焗到頭痛添呀   不過我又無咩嘢喎   我無嘢買就頭痛   哈 ~


出口就喺呢度喇



曬 @@



影黎記低做指標




開始行喇



Red Ruby + Coconut + Water Chestnut ( 35B ) - 我覺得似 d 拜神食物咁   哈




連張櫈都係桃紅色   正呀   哈   不過碗嘢就麻麻啦   2/3 係冰



喺呢度買咗包 Bael Fruit 同埋香料   我鍾意佢地嘅獨立包裝   細細包又乾淨 
( 總共買咗 670 B )




可以買番香港就好啦   不過買黎又唔知有咩用



雖然亂   但我覺得好似一幅圖畫



勁勁勁鍾意



喺度買咗 2 盒 Scrub




又 Line   大愛呀



喺呢度買咗 6 條頭巾   婆婆見里奧大人買咗條紅色頭巾   個樣好擔憂咁   之後用半鹹半淡英文講一大段嘢   當中聽到佢講 in Thailand 又 red   咁我知咩事啦   之後里奧大人同佢講話唔會用架   佢個樣當堂放心哂咁呀   泰國人其實都好 nice



買咗格仔紙巾盒   再買多塊鏡 ( 59B ) 比家姐



呢條裙褲   1 條 320B   買 2 條當然平 d 啦   唉   就係好後悔喺呢度只買咗 1 條   因為番到酒店試下 size 啱唔   先發覺質地係非常之舒服呢



行呀行買呀買   今次都好想影下 d 舖頭   不過真係好鬼熱   買嘢都無咩心機   何況影相呢   哈哈 ~

3 點食嘢喇   見到上年食過嘅 chicken noodle   所以又再食   不過下次再黎唔會食   因為我睇到 d 唔應該睇嘅嘢    好後悔點解成日唔望住里奧大人   而要四周圍望呢   哈 ~

上次叫 chicken noodle 就比麵   今次叫 chicken noodle 就比河粉   咁我根本就係要 noodle 嘛   不過佢地唔識英文   所以要去指住 d 麵   佢地先知咩嘢 @@



無咗 pat 辣醬嘅   無哂靈魂   但 d 雞都好入味嘅



不斷有人黎食架



細細間舖



食完就沿住大街走喇   因為我想去安多哥市場食嘢   咁途經見到 The Black Canyon   上年黎已經勁想飲架喇   本來諗住外賣   不過里奧大人話想堂飲   因為環境都好舒服   同埋最緊要係冷氣夠凍呀   要過冷河呢 ~

一出 Exit 3 ( MOF 出口 ) 就見到 Black Canyon Coffee   唔飲唔得啦   哈



可以坐出面架   喺影相嘅時候見到幾架車   裝滿哂人架   好似準備示威咁款呢   驚驚



我飲凍焦糖咖啡 ( 85B )



超級多冰



曬到變熱啡   哈哈



佢好似喺咖啡杯伸出黎咁   好搞笑



我覺得呢個價錢都幾抵飲



好喇   抖夠就去安多哥市場 ( On Tor Kor Market ) 喇   里奧大人好奇怪點解我會去呢 d 地方   街市喎   話一陣味   不過我話行入 d 有嘢食架   所以想去囉   umm   但下次唔會再黎   哈 ~



一個好寬敞嘅街市



百無聊賴玩手指 ^^



一有 order 即做嘢   我仲諗住成 pack 拎走   之後佢地問我係咪 inside   我話係   佢地就整好上碟比我食喇   里奧大人話我勁   會夠膽食   我話怕咩喎   之後佢叫我睇下 d 烏蠅   嗚嗚嗚嗚   做咩叫我睇喎



大蝦    唔敢買呀   我地唔識睇靚唔靚嘛



蟹鉗都唔敢買



其實拆哂肉   又真係好吸引嘅



好在有一枱人食啫



好多檔都無開   定係收舖呢 ?!



Fried Fish Salad ( 70B ) - 好食呀   不過好辣   食咗一半咋   里奧大人一啖都無食   衰



3 點幾喇   去搭 MRT 喇   不過途經室內 JJ Market   我又勁想食嘢喇   勁鍾意行到邊食到邊   其實我覺得喺泰國食嘢唔駛驚話會肥   因為份量唔多   同埋又成日出汗   咁樣分分鐘可能會瘦添呀   嘩哈哈哈哈 ~



車仔檔



Fish Ball Noodle ( 35B ) - 酸酸辣辣好開胃   同埋好細碗   咁都幾好   唔駛咁飽



Thai Summer Rolls ( 35B ) - ok 喎



凍香茅茶 ( 20B ) - 無味嘅   好似飲冰水



最鍾意嘅調味架



唔識欣賞 @@



呢日未完架

沒有留言:

發佈留言