2013年12月28日星期六

勝利大排檔 @ 九龍灣 ( 28-DEC-2013 )


椒鹽墨魚咀白飯魚



 欖菜肉鬆四季豆


中式焗牛柳


豆豉鯪魚油麥菜



( 28-DEC-2013  SAT )


壞咗鬧鐘   真係瞓得唔係咁好   成日都驚唔知醒咁樣 ~


8 點起身   因為星期六車程實會暢順   唔會塞車   鬼咩   邊有人番工架   我次次同人講星期六要番工   佢地都好愕然   之後再加多句 : 咩妳星期六要番工架 ?!?!?!   簡直係傷口上灑鹽 ~


早餐食五香肉丁雙腸米   辣辣地真係唔錯呢 ~





番到菇場抖咗陣   之後又忙咗陣   但 d 時間都過得好慢咁   哈哈 ~


放工即走喇   今日有師傅黎整鋁窗   所以 2 點前一定要番到屋企   差唔多番到屋企收到師傅電話   話要 2 點半   是鬼但啦   我話 2 點半好喇下   因為我仲有其他嘢要做   唔好遲   因為佢地上次遲咗 2 個鐘   好鬼驚 ~



同里奧大人去 Cafe Lagoon 食 lunch   我都係鍾意食 tea 多 d   因為份量唔駛咁多   我食完之後飽到上喉嚨   所以叫里奧大人番屋企先   我就行去街市買餸喇 ~


忌廉湯 / 麵豉湯



焗肉醬意粉 


瑞士汁炒牛河



2 點半同埋師傅一齊搭 lift   原來又係上次整鋁窗嘅師傅   我仲以為得佢一個黎整   即係好簡單好快搞掂啦   點知一出 lift 就見到成條走廊都係工具   里奧大人仲話 2 個師傅已經整緊添   估唔到咁大工程   之後見佢地係拆哂 d 窗出黎再換窗較   真係見到都驚   又無安全帶   勁危險呀 ~


家姐 3 點幾上咗黎整 Tab   佢慘喇   諗住用 Tab 玩 Pakopang   點知原來玩唔到   玩完一次就死機   最最最慘係佢本身喺 iphone 玩果 d 分無哂   道具鑽石車厘子全部無哂   佢勁想喊   嘩哈哈哈哈哈哈   里奧大人唔敢出聲呀   之後話好在唔係佢叫喺 Tab 玩   唔係就變咗罪人   呵呵 ~


鋁窗師傅差唔多 5 點先搞掂呀   好在又唔係整到烏糟臘邋遢   唔係又排執 ~


家姐 5 點幾喊住走喇   嘩哈哈哈哈   之後我就做清潔啦   抖陣就預備晚餐喇 ~             


滾番熱 d 湯   諗住煮飯嘅時候   3 姑奶打比里奧大人   好開心咁問佢今晚同唔同佢食飯   不過我話整好哂嘢   唔想去呀   不過之後我話算啦   去陪佢食啦   難得佢咁開心叫人同佢食飯   咁飲埋湯就出門口喇 ~


去到我又買燒賣食   因為煙煙韌韌實在太好味喇   哈哈 ~   


幫埋姑奶買嘢   差唔多 8 點先去大排檔   最搞笑係我同姑奶一齊向左行   里奧大人問我地去邊   因為大排檔係右邊家嘛   之後我話習慣一出去就係去姑奶屋企嘛   佢話根本我就係唔認路   嘩哈 ~


食到 9 點幾   之後上姑奶屋企傾下計   佢比咗晴晴張單人電毯比我   其實我想買電毯好耐   但又唔知邊個牌子好   佢話張毯係德國造   佢又用緊   所以話無咩問題   佢話有時半夜去廁所   去完入番被竇係暖笠笠係最正   咁又係呀   咁鬼凍   半夜去完廁所再上床瞓   真係要典幾典先暖番 d 咋 ~


原來傾到 10 點半   所以坐 van 番屋企喇 ~


番到屋企即沖涼   里奧大人就幫我整張電毯   隔咗陣就瞓下張電毯   真係勁暖呀   不過我未吹乾個頭   所以唔可以瞓住 ~   


今晚又係 12 點先瞓    好在聽朝可以 10 點起身啫   嘻嘻 ~

2 則留言:

  1. 勝利happy friday之~ 今個禮拜好快過佐呀 真係好~ 而家小俊都要番sat..仲要番全日添呀 勁慘 佢話下一份工一定要搵份唔駛番sat既工 今年你都試下搵喇 咁咪可以同老奧一齊放兩日囉 hehe
    自從用電話之後我冇用鬧鍾好耐lu
    我都想換晒啲窗呀 不過係咪好貴架? 定係你幢大廈一定要你地換呀
    haha 都明白之家姐點解想喊既 如果我打到差唔多爆機跟住冇晒啲嘢..我都唔知會點呀@@ 唔知會唔會癲佐呢 haha
    炸白飯魚/九肚魚正呀 勁like 中式牛柳好耐冇食喇..差啲唔記得有呢個餸

    回覆刪除
  2. 二指長過公嘅木之之妳好呀 哈哈 今日好寒咁呀 妳覺唔覺呀 ?!
    oh 小俊星期六要番全日真係好慘喎 一星期得番一日休息 ~
    我呢份絕世筍工黎架噃 最多星期六番晏 d 囉 呵呵 ~
    我就係唔想成日開住部手機 所以一定要用鬧鐘呢 ~
    今次就咁換十幾個窗教咋 無換窗 但都要三千幾 如果妳換哂成屋窗應該貴架喇 又可能要搭棚仲貴 ~
    政府規定要驗嘛 唔係唔駛咁煩咯 ~
    家姐儲咗好多車厘子同道具 又開哂 3 隻勁嘢 妳話一下子無哂係咪顛丫 哈哈 ~
    嘩 炸九肚魚咪搞 口感滑潺潺好核突呀 哈哈 ~
    我都好耐無食過中式牛柳 多數都係食生炒骨 or 京都骨呢 d ~

    回覆刪除