2013年12月24日星期二

金姆指米線 @ 九龍灣 ( 24-DEC-2013 )






( 24-DEC-2013  TUE )


今日係平安夜   好多公司一係放早   一係放半日   實在太太太太羨慕啦   而我就一定無得放早囉 ~


無咩胃口   所以早餐食奶油多 ~





所有大粒又唔喺度   真係完全無 mood 做嘢 ~


菇場好鬼凍呀   所以 lunch time 就出去行下   入埋票就買酸辣米線番菇場慢慢食喇 ~





終於等到終於放工啦   今晚要番教會   所以唔煮飯 lu ~


感恩里奧大人可以 6 點 40 分放工   因為好驚會遲放工呀   同埋今晚佢約埋朋友一齊番教會   如果遲放工就未必趕得切番教會呢 ~   


我 7 點落去別府攞位   但要等 10 張枱   咁一定唔等啦   唯有去金姆指   不過佢都要等位   好在等咗 10 分鐘有位咋 ~


里奧大人差唔多 7 點 15 分就到   佢朋友 & 男朋友就喺明輝食嘢   因為里奧大人初初驚唔知幾點放工   所以唔約埋一齊食 ~


8 點開始   差唔多 10 點完畢   之後就各自歸家 lu ~


聽日放假   所以都唔會咁早瞓啦   不過機頂盒壞咗   只可以睇高清台   咁唔睇 lu   睇雜誌好過 ~    

2 則留言:

  1. 酸辣平安四之~ 午安好喇 食佐咩呀? 噚日煮烏冬留佐啲餸番嚟今日下晝叮米線食 不過叮得唔夠時間..啲米線仲有啲硬呀@@ 但又費事再叮
    我地24同31都話放四點...但嗰兩日年尾埋數勁多嘢做呀 放早好少咋...慘
    連續兩餐都係酸辣米線 你真係百食不厭呀 你有冇試過超過一個禮拜冇食米線呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 一碌木早呀 哈哈 ~
      我感冒呀 慘 不過好在有胃口食嘢 哈 ~
      嘩 妳 d 米線唔熟都食 ?! 咁有無浸耐 d 先食呀 ?!
      妳地都好啦 24 & 31 放 4 點 我地 24 號都得放早 ~
      兩餐唔同米線都 ok 嘅 ~ 一個星期唔食米線梗係試過啦 我都唔係食好多餐米線之嘛 ~~

      刪除