2013年12月1日星期日

泰驚無險。買買食食嘆嘆嘆 @ 曼谷。泰國 DAY 2 (PART 2/2) ( 1-DEC-2013 )

繼續行程 Part 2 ( 1-DEC-2013  SUN  Day 2 )

5 點開始走   5 點 40 分就到 Phrom Phong   今晚 book 咗 9 點按摩   所以去 Emporium  Gourmet Market 買嘢食番酒店   買完都差唔多 7 點 lu ~

所以早去早回係無錯呢 ^^

5 點開始走喇

5 點 40 分到 Phrom Phong

到處都係電線   曼谷嘅特色

Emporium 入面有間 Gourmet Market   地方夠哂闊落   好好行呀


如果我喺曼谷住   我一定每日食一款薯片呀


炸豬皮   我第一次見架咋

車陣 ^^   仲要係大車

起碼有 12 個 cashier

又坐 Tuk Tuk 番酒店喇

抖陣又執下嘢   8 點開餐   諗住唔食咁飽   點知都係好飽   仲有 d 食唔哂要留番添 ~

MAMA Tom Yum 杯麵 36B/3杯 - 里奧大人問我之前買咩味   鬼記得咩   所以叫佢買 Tom Yum 就最穩陣   不過佢話好辣 @@

素菜卷 ( 40B ) - 個汁好味呀   不過里奧大人用黎點哂其他嘢食   所以個素菜卷變咗無厘味道   哈哈

Fried Chili Thai Sausage ( 45B ) / Fried Thai Sausage ( 45B ) - 最鍾意食波波腸   味道唔錯架   不過比較油

Deep Fried Pork ( 50B ) - 里奧大人好開心話要架   其實我知呢 d 口感係超級硬   不過見佢咁開心話買就比佢買啦   食完一啖話好硬   之後無食過 @@

69.75B/盒 - 超抵呀   所以買 2 盒   因為香港無呢隻紅寶石味道架   不過呢   飲到最後果日仲飲緊   哈哈

Fried Fished Cake ( 35B ) + Chicken Rolls ( 25B ) + Bangkok Favourtie Grill Pork ( 15B ) + Bangkok Favourite Grill Chicken ( 15B ) +  Chicken Barbecue ( 25B ) - 好味就好味   不過原來無 sauce 點嘅   大為失色也

一路食一路睇住新聞   真係好似係屋企咁   哈哈


去旅行都要洗碗碟   哈   不過好鬼驚打爛囉

我最鍾意雙鋅盤

無機會用裝欽式大焗爐   開黎睇下都好   嘩哈

Open kitchen 其實真係好正

實在太飽   所以行去 Asia Herb Association   今次按 2 個鐘全身 ( 1,600B )   瞓喺度按摩真係好舒服   不過其實食到飽真係唔好按摩   因為勁驚佢無啦啦會踩背呀   哈   真係嘔都似 ~

呢 2 個鐘真係按得超級舒服   間房又暗   間唔中又播放 d 雀仔聲   好有鳥語花香嘅感覺   好 relax   所以我又差 d 瞓着呀 ~

10 點幾喇   所以無得坐 Tuk Tuk   所以又行番酒店喇   條街其實好靜   不過間唔中都有車經過架   而我地行番去酒店係直路一條   包唔會行錯路   哈哈 ~


影埋相先沖涼   又係 11 點幾先食芒果糯米飯做宵夜   呢盒芒果糯米飯係尋晚喺 Big C 買架   唔知係咪隔咗晚   所以無咁好味呢 ~

我今日買得 1 條裙褲 + 1 件 tee 咋   八哥 tee 係買比家姐嘅

里奧大人嘅 6 條頭巾   有 150B 同 180B   因為唔同 pattern 又唔同價錢

Bael Fruit ( 200B )

Ginger Tea ( 150B )
Thyme ( 70B ) / Parsley ( 70B )
American Saffron ( 100B ) / Super Hot Red Chilli Powder ( 80B )

Tissue Box ( 150B )

突然好鍾意象仔  ( 55B )   之後行去另一個舖位   係買 50B 咋

好似 200B 一樽

好似 100B 一個

鏡 ( 59B )   買比家姐嘅   因為我覺得圖案同顏色都好靚

@ Boots - Coco Lip Balm ( 280B/3 個 )

@ Beauty Buffet 
Hand Cream ( 145B/支 ) / 潤唇膏 ( 90B/支 )
指甲油 ( 110B/3 支 ) / Body Lotion ( 340B/2 支 )

呢枝 Hand Cream 好香同好潤   我覺得好過 Boots   不過上年買嘅 Hand Cream 仲未用哂   所以都唔敢掃貨   留番下次先 ^^

臨上機前喺 Mannings 買要 HK$26.9/包   Emporium Gourmet Market 只係買 50B/包咋   仲要係家姐鍾意食嘅味道添   買住 4 包先

里奧大人買咗啤酒   所以我都買薯片   陪下佢飲啤嘛   不過最後都無食到   實在太飽喇

宵禁呀   其實對我無影響嘅   因為 10 點多數已經番咗酒店

尋晚喺 Big C 買嘅芒果糯米飯 ( 89B )   今晚已經咁嘅樣 @@


呢日行程完畢

2 則留言:

  1. 見到妳買D野堅開心啊 樣樣都覺得好鍾意啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺泰國買嘢真係買得好開心架 平靚正 講起都想去呀 哈 ~

      刪除